Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung 37S67

32 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung LE37S67BD (TV) 1 8.714284 (6) Inga priser

Postad 14 January 2008 - 09:32

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Hej,
Expert har Samsung 37S67 för under 7000 kr. Riktigt billigt för en 37-tummare med inbyggd DVB-T från en stor tillverkare. Men är det nåt att ha?

Vad skiljer egentligen S67 från S86? Är det olika paneler? (S67 verkar ju INTE vara en gammal modell)

Postad 14 January 2008 - 09:43

themartian
  • themartian
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Hejsan !

Postade precis en tråd om denna modell med lite frågor.

Jag har precis köpt en ca 2 veckor sedan och är helnöjd dock är jag väldigt ny på detta med lcd så jag har inte så mkt att jämföra med. Men jag hade analogt från com hem när jag köpte den vilket inte var så lyckat, nu när jag har digitalt så är det en grym skillnad. Med DVD som källa så är det en grym bild enligt mig. Jag är nöjd och för det priset så känns det klockrent.

Vad som skiljer nya modellen mot denna har jag ingen aning om.

Postad 14 January 2008 - 17:14

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Dottern har en S67 32" som jag tycker har en ganska dassig och "utfrätt" bild minst sagt. Analogt är katastrofalt men generellt bättre med digitalt och ännu något bättre med dvd (båda via scart) men ändå ej godtagbart för mig (skulle vara med en bra dvd då...). Har inte testat med dator.

Edit: Kom på att jag även retat mig på fjärren som var mycket långsam. Snygg tv annars!

Redigerat av Unregistered1013, 14 January 2008 - 17:18.

Postad 15 January 2008 - 08:36

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Dottern har en S67 32" som jag tycker har en ganska dassig och "utfrätt" bild minst sagt. Analogt är katastrofalt men generellt bättre med digitalt och ännu något bättre med dvd (båda via scart) men ändå ej godtagbart för mig (skulle vara med en bra dvd då...). Har inte testat med dator.

Edit: Kom på att jag även retat mig på fjärren som var mycket långsam. Snygg tv annars!

Fjärren är långsam även på andra Samsung, jag har en 23R86 som jag också upplever det på.

En fråga om den dåliga bilder du upplever: är det jämfört med nån annan LCD? Hur är svärta och betraktningsvinkel?

Man kan ju misstänka att S67 använder förra generations paneler jämför med S81/S86: nån som kan bekräfta att det är så?

Är ändå sugen på denna TV då priset ju är helt klart överkomligt.

Postad 15 January 2008 - 08:57

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Databladen för S67 resp S86:
http://www.samsung.c...7_series_se.pdf
http://www.samsung.c...6_series_se.pdf

Vad är "Wide Color Enhancer" som S86 har men inte S67?

Kan man från databladet dra några slutsatser om det sitter samma panel i dessa två?

Postad 15 January 2008 - 20:12

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0

En fråga om den dåliga bilder du upplever: är det jämfört med nån annan LCD? Hur är svärta och betraktningsvinkel?

Nej - har inte jämfört mot annan LCD utan enbart med plasma / crt som referens. Vi köpte den i somras och besvikelsen var stor (då ffa med analoga signaler). När vår Crt gick sönder i höstas testade jag s67an i vardagsrummet med digitala signaler vilket gjorde att jag sökte mig mot plasma istället. Kunde inte tänka mig att betala 8-10 kkr för det jag såg även om det blev bättre med digitala signaler (finns förmodligen bättre LCDer i prisklassen men vilka?).

En tråkig detalj är svärtan bla pga att den släpper igenom mycket ljus i ffa sidorna. Betraktningsvinkeln är mycket sämre än både plasman och crtn men det var väl väntat. Hur den är mot andra LCD har jag ingen aning om.

Har nu tillgång till HD-signaler och kanske orkar testa med dessa någon gång. Kanske blir riktigt vettig bild även med s67an.

Postad 16 January 2008 - 02:42

Mysticum
  • Mysticum
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Håller absolut inte med, jag tycker att denna TV är helt underbar. Köpte den härromdagen på Expert på 6999 och mer prisvärt än så här har jag svårt att tänka mig att någon TV skulle vara i nuläget.

Har inte testat den inbyggda analoga eller digitala TV:n, men bilden från digitalboxen och datorn är inget att vara missnöjd över. (Vi pratar förstås om en billig 37"-TV och ska förstås inte jämföras med klart dyrare produkter.)

Får pixelmappat över VGA, har inte testat HDMI än eftersom jag inte har någon sådan kabel ännu. Lite inställningsmöjligheter saknas jag, t ex att den inte byter källa när man bryter signalen på befintlig källa. Detta brukar dock de flesta TV-apparater ha, och jag har aldrig sett någon TV där man kan stänga av den.

Har spelat HD-filmer nästan konstant sen jag fick den och är helnöjd med bilden, särskilt som jag sitter 1 meter ifrån TV:n för det mesta (sitter vid datorn och har TV-bänken alldeles brevid). Aldrig märkt av några eftersläpningar och betraktningsvinkeln duger för mig (sitter som sagt var brevid TV:n och tittar för det mesta).

DVD ser ut som skräp, men det beskyller jag min urusla DVD-spelare för som är en Euroline, inhandlad för många många år sedan (ja, ni fattar själva, och ja, man kan bli mobbad för mindre).

Frågor om TV:n besvaras gärna, kommer att ta bilder på den imorgon eller nu i dagarna och lägga upp.

Gillar fjärrkontrollen skarpt, även om den, som någon sa, är lite seg. Men så tycker jag att de flesta fjärrkontroller ter sig.

Postad 16 January 2008 - 08:40

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Håller absolut inte med, jag tycker att denna TV är helt underbar. Köpte den härromdagen på Expert på 6999 och mer prisvärt än så här har jag svårt att tänka mig att någon TV skulle vara i nuläget.

Har inte testat den inbyggda analoga eller digitala TV:n, men bilden från digitalboxen och datorn är inget att vara missnöjd över. (Vi pratar förstås om en billig 37"-TV och ska förstås inte jämföras med klart dyrare produkter.)

Får pixelmappat över VGA, har inte testat HDMI än eftersom jag inte har någon sådan kabel ännu. Lite inställningsmöjligheter saknas jag, t ex att den inte byter källa när man bryter signalen på befintlig källa. Detta brukar dock de flesta TV-apparater ha, och jag har aldrig sett någon TV där man kan stänga av den.

Har spelat HD-filmer nästan konstant sen jag fick den och är helnöjd med bilden, särskilt som jag sitter 1 meter ifrån TV:n för det mesta (sitter vid datorn och har TV-bänken alldeles brevid). Aldrig märkt av några eftersläpningar och betraktningsvinkeln duger för mig (sitter som sagt var brevid TV:n och tittar för det mesta).

DVD ser ut som skräp, men det beskyller jag min urusla DVD-spelare för som är en Euroline, inhandlad för många många år sedan (ja, ni fattar själva, och ja, man kan bli mobbad för mindre).

Frågor om TV:n besvaras gärna, kommer att ta bilder på den imorgon eller nu i dagarna och lägga upp.

Gillar fjärrkontrollen skarpt, även om den, som någon sa, är lite seg. Men så tycker jag att de flesta fjärrkontroller ter sig.

Mysticum,
upplever du inte nåt av det ljusgenomsläpp vid sidorna som Pefre nämnde? Har du tittat på nån film med mörka scener så att du kan bedöma hur svärtan är?

Tackar,
Per

Postad 16 January 2008 - 08:52

perl11
  • perl11
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Kan tillägga att allt ser skit ut med euroline, även jag var ägare av denna magnifika dvd som nu har bytts ut och skillnaden är stor :-)

Postad 16 January 2008 - 15:33

Mysticum
  • Mysticum
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Ljusgenomsläpp har jag inte märkt av över huvud taget. Försökte att kolla efter det nu, men lyckades inte se något nämnvärt.

Beträffande svärtan är jag imponerad. Till att börja med ska sägas att jag absolut inte är någon hifi-nörd, och mina ord ska absolut tas med några skottkärror salt. Självklart är inte svärtan lika bra som på plasma-TV:n hem-hemma, men för en LCD-TV i denna prisklassen kan jag inte tänka mig att du skulle få bättre svärta med någon annan. De flesta andra 37"-apparater i butiken, även högre prisklasser, imponerade inte på mig.

Värt att notera är att man får trixa lite med inställningarna (som alltid?) innan man får riktigt top-notch-bild som man är nöjd med.

Synd att det redan är kolsvart ute, hade velat ta lite bilder med dagsljus från sidan. Ska försöka få upp lite bilder snart.

Postad 16 January 2008 - 17:40

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Ljusgenomsläpp har jag inte märkt av över huvud taget. Försökte att kolla efter det nu, men lyckades inte se något nämnvärt.

Beträffande svärtan är jag imponerad. Till att börja med ska sägas att jag absolut inte är någon hifi-nörd, och mina ord ska absolut tas med några skottkärror salt. Självklart är inte svärtan lika bra som på plasma-TV:n hem-hemma, men för en LCD-TV i denna prisklassen kan jag inte tänka mig att du skulle få bättre svärta med någon annan. De flesta andra 37"-apparater i butiken, även högre prisklasser, imponerade inte på mig.

Värt att notera är att man får trixa lite med inställningarna (som alltid?) innan man får riktigt top-notch-bild som man är nöjd med.

Synd att det redan är kolsvart ute, hade velat ta lite bilder med dagsljus från sidan. Ska försöka få upp lite bilder snart.

Låter ju helt klart som en intressant TV om man får ett exemplar i klass med din... inte illa med 37" Samsung för under 7000 kr. Nu har iofs Expert officiellt slutat med det sänkta priset, men det borde väl gå att få den till det priset ändå hos de Expert Stormarknad som har den kvar (i webbutiken verkar den vara slut).

Postad 16 January 2008 - 18:53

Mysticum
  • Mysticum
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Verkligen jättesvårt att ta bilder i min lägenhet utan dagsljus från sidan. Har lagt upp bilder i mitt galleri, men de har inte hamnat under produktsidan. Brukar detta dröja eller har jag gjort något fel?

Postad 19 January 2008 - 15:45

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0

Stod upp och växlade kanal på dotterns S67a tidigare. När det blev svart mellan kanalbytena så riktigt det lyste upp ute vid höger och vänster kant. Lättast att se lite snett uppifrån eller sidan. Ser du verkligen inget av detta i mörka / svarta sekvenser?

Redigerat av Unregistered1013, 19 January 2008 - 15:45.

Postad 20 January 2008 - 10:11

Unregistered4c7220c0
  • Unregistered4c7220c0
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Stod upp och växlade kanal på dotterns S67a tidigare. När det blev svart mellan kanalbytena så riktigt det lyste upp ute vid höger och vänster kant. Lättast att se lite snett uppifrån eller sidan. Ser du verkligen inget av detta i mörka / svarta sekvenser?

Vi har haft vår Samsung 37S67 i ca 2 veckor och har inte sett det, tv:n är definitvt prisvärd, bättre TV för de pengarna går nog inte att hitta. Däremot har vi sett att tv:n stängt av sig själv några gånger när man sitter och tittar men den kommer igång igen efter 5-10 sek, men det händer sällan.

Postad 20 January 2008 - 11:31

themartian
  • themartian
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Hej.

Har haft denna TV i 3 veckor och jag har inget ljusgenomsläpp som beskrivs i tråden. Min tv stänger inte heller av sig ! ( kan bero på strömspikar) Allt som allt så tycker jag det är ett bra köp 7999:- ONOff gav jag.

Om någon har hittat en schysst setup på den så skicka gärna ett PM !

Postad 20 January 2008 - 21:59

Mysticum
  • Mysticum
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Vad är det för inställningar du söker? Jag kör på olika beroende på om jag kollar på film/serier eller annat.

Jag har heller som sagt inget ljusgenomsläpp, inga avstängningar heller. Tråkigt om folk har råkat ut för detta. Är ljusgenomsläppet allvarligt? Kan ni ta bild på det?

Postad 21 January 2008 - 17:02

xtract
  • xtract
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej, lägger mig också i denna tråd. Även jag köpte denna S67 37" på expert för 6999:- för nån vecka sedan.
Inte märkt av några ljus genomsläpp som pratas om alls, inte ens när ja försöker se det. Finner ingenting som går o klaga på för dom pengarna. Ska även jag slänga upp några bilder snarast.

Postad 21 January 2008 - 23:30

themartian
  • themartian
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Kul att flera är nöjda. Ang setupen är det mest via comhems digitala nät vi tittar och då går det inte att dra på så mkt skärpa mm. Jag kör på "normal" skärpa 40 kontrast 70 all bildförbättring avstängd.

Lite nyfiken om ngn har trimmat in setupen ordentligt både till dvd och box.

Postad 22 January 2008 - 08:57

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Låter ju helt klart som en otroligt prisvärd TV, åtminstone om man har tur att slippa problemet med ljusgenomsläpp.

Själv står jag nu och väger mellan denna modell (37S67BD) eller en mindre 32S86BD som man nu kan få för 6000 kr: ska ha den till sovrummet, och egentligen skulle jag nog klara mig med 32 tum... men större är ju bättre! ;) Men jag är fortfarande nyfiken på vilka skillnaderna är mellan S67- och S86-serierna. Några saker vet jag iofs: S86 (26" undantaget) har vridbar fot. Och den dynamiska kontrasten är 3000:1 för S67 och 7000:1 för S86, men gör det egentligen nån större skillnad? Det kanske bara är ett annat "program" som används. Men hur är det med panelen? Och elektroniken?

Vore trevligt att få klarhet i detta: någon?

Postad 22 January 2008 - 11:39

alfin
  • alfin
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Något som testat om det går att få pixelmappat via HDMI?

Postad 22 January 2008 - 11:53

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Är det ingen annan som ser "ljusgenomsläppet" när bilden blir mörk så måste det ju vara fel på vår s67a. Skall se om det går att få med på bild någon dag under veckan och lägger upp i denna tråd.

Postad 22 January 2008 - 14:24

alfin
  • alfin
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Någon som vet om Expert har "Stormarknadspris" i alla sina butiker, eller om det bara gäller i de Expertbutiker med "Stormarknad" i sitt namn? I så fall är TVn slut i princip överallt.

Postad 22 January 2008 - 14:46

Unregistered44c973e7
  • Unregistered44c973e7
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Var in på Onoff idag och jämförde 32-tumsvarianten av denna TV (32S67BD) med en 32S86BD. Nu var det i och för sig vanlig TV som visades, så bildmässigt var det omöjligt att se nån skillnad. Vad gäller designen så skiljer det väldigt lite, men det som skiljer är i mitt tycke till S86:s fördel. Onoff har 32S86BD för 5990 kr nu, så om man nöjer sig med en 32-tummare så är det ett riktigt fynd (32S67 kostar 7990 kr). Själv vill ja nog ha 37", och då lutar det åt en 37S67.

Postad 22 January 2008 - 20:30

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Har nu tagit ett par bilder på vår s67a som jag hoppas någorlunda visar skillnaden på ljusgenomsläppet i kanten till skillnad mot i centrum.
Bifogad fil  s67_003.jpg   991.59K   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  s67_004.jpg   1.1MB   2 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered1013, 22 January 2008 - 20:31.

Postad 22 January 2008 - 23:34

themartian
  • themartian
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Lägger upp ett par Bilder:
Bifogad fil  DSCF0412.JPG   2.91MB   1 Antal nerladdningarBifogad fil  DSCF0442.JPG   2.52MB   1 Antal nerladdningarBifogad fil  DSCF0449.JPG   2.06MB   1 Antal nerladdningarDSCF0449.JPG]

Inget direkt ljusgenomsläpp vad jag kan se

Redigerat av themartian, 22 January 2008 - 23:36.

Postad 23 January 2008 - 05:36

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Kan du även ta några bilder lite från sidan och snett uppifrån för jämförelse mot min (med en svart skärm då tex mellan ett kanalbyte). Syns tydligare om man inte är placerad exakt rakt framifrån på min. Jag tycker mig ändå se lite genomsläpp på din mittbild (ffa nedre högra hörnet). Inget du ser irl?

Postad 23 January 2008 - 08:18

themartian
  • themartian
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Jag kan mkt väl tänka mig att man kan hitta fel om man letar ordentligt så är det alltid. Ang vinklar uppifrån, nerifrån och från sidan så är det inte relevant för mig pga att jag tittar på tv.n relativt rakt framifrån.

Postad 23 January 2008 - 09:41

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

• 3254 inlägg
  • 0
Nej det är sant. Dock så är det säkert intressant för många andra. Jag ser problemet även rakt framifrån men det förstärks helt klart om man tittar från sidan (tex vid ca 20-30 grader så som mina bilder är tagna). Är många som ibland måste se på tv något från sidan.
Jag upptäckte problemet initialt vid "normalt" tittande, inte genom att leta fel.

Edit: Sprang på DENNA TRÅD med "Samsungbilder" som påminner om mina. Inget nytt under solen tydligen...

Redigerat av Unregistered1013, 23 January 2008 - 17:23.

Postad 22 February 2008 - 09:47

keken1
  • keken1
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
[/quote]
Vi har haft vår Samsung 37S67 i ca 2 veckor och har inte sett det, tv:n är definitvt prisvärd, bättre TV för de pengarna går nog inte att hitta. Däremot har vi sett att tv:n stängt av sig själv några gånger när man sitter och tittar men den kommer igång igen efter 5-10 sek, men det händer sällan.
[/quote]

Jag har letat och letat efter just detta. Min tv stänger också av sig och blir svart i ett antal sekunder?
Men om jag har ljudet på genom min hembio så fortsätter ljudet men tv:n blir svart i allt från 2-10 sekunder. Mycket irriterande. Måste man reklamera eller kan man felsöka själv? Tacksam för svar.

Redigerat av keken1, 22 February 2008 - 09:50.

Postad 04 March 2008 - 00:24

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Jag hade samma problem med min Samsung 37S67 att den bara kunde stänga av sig när som och gå igång igen av sig själv efter någon sek.

Det kan vara 2 olika saker. Antingen så har ni på "butiks läge" fast de ska vara "hemma läge" eller så har ni samma problem som jag hade o de var problem med den inbyggda digitala mottagaren som måste uppdateras.

Jag ringde samsungs support o de var tydligen vanligt att den digitala mottagaren behövdes uppdateras på Samsung 37S67. De kom en kille 2-3 dagar senare o uppdaterade den och sen dess har jag inte haft problem alls med tv:n.

Jätte bra o trevlig support, dagen efter han hade varit här ringde dom från samsungs support o frågade om allt var bra nu o var allmänt trevliga.

Jag har även sett att vissa pratar priser o sånt..
Priserna gäller i alla expertbutiker oavsett om de är vid obs stormarknad eller vanlig expert.
En bra sak o veta är att OnOff har lägsta pris garanti mot vanliga butiker, jag gick in på onoff o visade att expert sålde Samsung 37S67 för 6990kr så fick ja den för samma pris :)

Hoppas de här hjälper er som har haft lite funderingar runt att tv:n stänger av sig.
Och glöm inte bort att OnOff har lägsta prisgaranti, och de är upp till 30dagar efter du har köpt varan.
Så köper du en vara o den kommer billigare någon annanstans så är de bara gå till onoff så får man mellanskillnaden tillbaka, självklart måste du kunna bevisa att den finns billigare oxå (gäller bara mot butiker i din stad). ;)

Postad 06 March 2008 - 07:38

keken1
  • keken1
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Jag hade samma problem med min Samsung 37S67 att den bara kunde stänga av sig när som och gå igång igen av sig själv efter någon sek.

Det kan vara 2 olika saker. Antingen så har ni på "butiks läge" fast de ska vara "hemma läge" eller så har ni samma problem som jag hade o de var problem med den inbyggda digitala mottagaren som måste uppdateras.

Jag ringde samsungs support o de var tydligen vanligt att den digitala mottagaren behövdes uppdateras på Samsung 37S67. De kom en kille 2-3 dagar senare o uppdaterade den och sen dess har jag inte haft problem alls med tv:n.

Jätte bra o trevlig support, dagen efter han hade varit här ringde dom från samsungs support o frågade om allt var bra nu o var allmänt trevliga.

Priserna gäller i alla expertbutiker oavsett om de är vid obs stormarknad eller vanlig expert.
En bra sak o veta är att OnOff har lägsta pris garanti mot vanliga butiker, jag gick in på onoff o visade att expert sålde Samsung 37S67 för 6990kr så fick ja den för samma pris :)

Hoppas de här hjälper er som har haft lite funderingar runt att tv:n stänger av sig.
Och glöm inte bort att OnOff har lägsta prisgaranti, och de är upp till 30dagar efter du har köpt varan.
Så köper du en vara o den kommer billigare någon annanstans så är de bara gå till onoff så får man mellanskillnaden tillbaka, självklart måste du kunna bevisa att den finns billigare oxå (gäller bara mot butiker i din stad). ;)

Tackar för svaret.
Men min tv har inte stängt av sig en enda gång när jag kört med den inbyggda digitalboxen. Men däremot när jag haft saker kopplad till scart och även de där 3 sladdarna på vänster sida framifrån.
Jaja man får väl prova att ringa supporten.
Men bor du i en storstad eller? Eftersom det kom någon hem till dig och uppdaterade. Jag har sett att dom har hemsupport(eller hämtar tv:n) om man har en tv större än 40 tum?

Sen har de faktiskt inte "stormarknadspriser" överallt på expert. Jag var in på en mindre butik först och de skulle ha 8990 för tv:n. Sen åkte jag till en stormarknad och där fick jag betala 6990...han i den mindre butiken menade att dom aldrig kunde hålla samma prisnivå som stormarknaderna.

Postad 06 March 2008 - 20:40

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

En bra sak o veta är att OnOff har lägsta pris garanti mot vanliga butiker, jag gick in på onoff o visade att expert sålde Samsung 37S67 för 6990kr så fick ja den för samma pris ;)

Så köper du en vara o den kommer billigare någon annanstans så är de bara gå till onoff så får man mellanskillnaden tillbaka, självklart måste du kunna bevisa att den finns billigare oxå (gäller bara mot butiker i din stad). :P

Tackar för svaret.
Men min tv har inte stängt av sig en enda gång när jag kört med den inbyggda digitalboxen. Men däremot när jag haft saker kopplad till scart och även de där 3 sladdarna på vänster sida framifrån.
Jaja man får väl prova att ringa supporten.
Men bor du i en storstad eller? Eftersom det kom någon hem till dig och uppdaterade. Jag har sett att dom har hemsupport(eller hämtar tv:n) om man har en tv större än 40 tum?

Sen har de faktiskt inte "stormarknadspriser" överallt på expert. Jag var in på en mindre butik först och de skulle ha 8990 för tv:n. Sen åkte jag till en stormarknad och där fick jag betala 6990...han i den mindre butiken menade att dom aldrig kunde hålla samma prisnivå som stormarknaderna.

Jaa jag bor i sthlm och jag frågade om dom skulle ta iväg tv:n för de är jue lite surt om dom skulle göra det.
Men hon sa att eftersom det bara är en enkel uppdatering så behövdes de inte. Nu vet jag ju inte hur det är i mindre städer eller i landsbyggden.

Ang priset så har jag varit o frågat innan om en annan tv ang pris o så, och då sa försäljaren att alla priser är likadana överallt oavsett butik. Och speciellt om det har kommit ut reklamblad i din ort och det finns på nätet.
Men de kan stämma de du säger.. stormarknaderna har väl större lager o så, fast man undrar juue när den reklamen finns på nätet o i reklamblad. :)

Postad 07 March 2008 - 10:22

keken1
  • keken1
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
[/quote]

Jaa jag bor i sthlm och jag frågade om dom skulle ta iväg tv:n för de är jue lite surt om dom skulle göra det.
Men hon sa att eftersom det bara är en enkel uppdatering så behövdes de inte. Nu vet jag ju inte hur det är i mindre städer eller i landsbyggden.

Ang priset så har jag varit o frågat innan om en annan tv ang pris o så, och då sa försäljaren att alla priser är likadana överallt oavsett butik. Och speciellt om det har kommit ut reklamblad i din ort och det finns på nätet.
Men de kan stämma de du säger.. stormarknaderna har väl större lager o så, fast man undrar juue när den reklamen finns på nätet o i reklamblad. ;)
[/quote]
Jo det va lite roligt för jag hade dragit ut annonsen från nätet där det stod att tv:n skulle finnas hemma. Jag visade lappen till han i den "lilla" butiken( expert kupolen i Borlänge). Han menade att det priset inte gällde alls...? Men jag spelade lite dum och frågade om han kunde hålla tv:n i en timme(jag skulle iof sig få den för 8000 eftersom det va det sista exemplaret).((SÄKERT)). Varpå jag åkte till expert stormarknad bara några kilometer därifrån och köpte den som sagt för 6990 :). Detta va ju lite offtopic men lite kul kuriosa iaf.

Jag gjorde som jag sett att man kunde göra och hålla in menyknappen på sidan om tv:n i ca10 sek. Det som hände då var att det kom upp en ruta där det stod butiksläge....?!? alltså stod den väl inte i det innan men nu gör den det. Samma problem uppstod och tv:n la av ett par ggr i går kväll också. Man får väl ringa samsungsupport ock höra vad dom säger.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.