Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bästa micro-ATX kortet

35 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 January 2008 - 17:58

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
Jag söker efter ett bra m-ATX kort för att använda i min nya HTPC.

Nu behöver jag iofs förslag på vilka dom mest kompetenta korten är. Jag tänker då på kort med inbyggda grafikkort, HD-avkodning, flerkanaligt ljud, wifi m.m. ....ja ni förstår säkert.

Givetvis vill jag ha ett kompetent kort för att minska antalet extrakort=liten låda.

HTPC'n kommer inte att köra något HD-material för tillfället men något säger mig att man ändå kommer att köra detta frammåt.

Så kom med förslag...

Postad 16 January 2008 - 19:56

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

• 1862 inlägg
  • 0
Finns inga Micro-ATX kort som har inbyggt WIFI utan du får köpa till ett löst kort eller USB sticka.

Postad 16 January 2008 - 20:16

Flying Duck
  • Flying Duck
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Så kom med förslag...

Kan absolut INTE rekommendera Asus M2A-VM HDMI. Har haft stora problem med det kortet, fått det utbytt och till slut lämnat tillbaka det till affären. Ska byta till Gigabytes 690G-kort GA-MA69GM-S2H istället. Kastade bort drygt två månader på ASUS-skräpet och önskar jag hade läst lite mer forum innan jag köpte det:

ASUS M2A-VM HDMI - Minhembio forum

Postad 16 January 2008 - 20:24

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250, HDMI, m-ATX, DDR2, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16.
Verkar inte heller helt fel!

Postad 17 January 2008 - 03:11

Sleaze
  • Sleaze
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Jag kör GA-MA69GM-S2H, mycket nöjd.

Om du inte har bråttom kanske du ska vänta på nya kretsarna RS780, ska tydligen börja dyka upp i mitten på Feb.

Redigerat av Sleaze, 17 January 2008 - 11:12.

Postad 17 January 2008 - 11:38

Mikebikey
  • Mikebikey
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Hej! Jag kan verkligen rek. mitt moderkort (kolla på min datorbygge) dock finns en billigare variant som använder Nividias chipset. Mkt bra oxå & billigt, här finns länken: http://www.dustinhom...5010123701.aspx

GIGABYTE GA-73PVM-S2H S-775 MATX

Den kör INTEL oxå! Så du slipper AMDs processorer.

Vad tycker ni om ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250, HDMI, m-ATX, DDR2, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16.

Läste från många ställe att den har (haft?) stabilitet problem. Kör Gigabyte istället!

Postad 18 January 2008 - 10:46

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
Har den Nvidias Purevideo hårdvaruacc?

Postad 18 January 2008 - 12:21

Unregistereda33d64e8
  • Unregistereda33d64e8
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Så kom med förslag...

Kan absolut INTE rekommendera Asus M2A-VM HDMI. Har haft stora problem med det kortet, fått det utbytt och till slut lämnat tillbaka det till affären. Ska byta till Gigabytes 690G-kort GA-MA69GM-S2H istället. Kastade bort drygt två månader på ASUS-skräpet och önskar jag hade läst lite mer forum innan jag köpte det:

ASUS M2A-VM HDMI - Minhembio forum

Jag kör GA-MA69GM-S2H, mycket nöjd.

Om du inte har bråttom kanske du ska vänta på nya kretsarna RS780, ska tydligen börja dyka upp i mitten på Feb.

Hej! Jag kan verkligen rek. mitt moderkort (kolla på min datorbygge) dock finns en billigare variant som använder Nividias chipset. Mkt bra oxå & billigt, här finns länken: http://www.dustinhom...5010123701.aspx

GIGABYTE GA-73PVM-S2H S-775 MATX

Läste från många ställe att den har (haft?) stabilitet problem. Kör Gigabyte istället!

Har den Nvidias Purevideo hårdvaruacc?

Har nu gjort en djupdykning i video accelerations träsket ett par månader inför mitt bygge i slutet av denna månaden och vandrat mellan snabb cpu+ingen hww acc i grafiken till billig cpu+grafik med hww acc och tilbaka igen för att slutligen nu landa på billig cpu och ett micro atx kort med 7.1 hd ljud, atis avivo hårdvaruaccelerering samt HDMI direkt på kortet.

Geforce 7xxx integrerade chipsets stödjer INTE nvidias purevideo (jag uppfattade det också först så..) se diverse reviews och forum och jämförelse charten på nvidias hemsida för integrerade chipsets. Geforce 7050PV är idag det enda integrerade chipsetet som stödjer nividias purevideo och det finns i ett Abit kort som ser vettigt ut...

Fördelar ATI AVIVO (enligt alla tester) - Bättre CPU avlastning + friare codec dvs stödjs av fler programvaror osv, samt bättre på 3:2 pulldown frpn t.ex NTSC DVD-filmer.

Fördel nvidia purevideo: enligt något enstaka test jag läst påstår man att bilden är snäppet snäppet skarpare men att skillnaden är mycekt liten..

(AVIVO avlastar cpun bättre än nvidias purevideo och är ett friare val när det gäller programvaror för uppspelning. Finns flera jämförelser mellan purevideo och avivo, kolla tom's hardware, overclockers club osv. Gemensamt är att AVIVO ger bättre resultat än purevideo i samtliga. Enligt Toms Hardware så räcker 1.6 ghz CPU kraft för att spela upp h264/MPEG4 AVC samt VC-1 i 1080p, men vill man ha lite marginaler så rekommenderar jag en CPU i stil med E2200 eller X2 4400+

Intels hww acc i grafiken i G35 chipsetet som i Asus P5E-VM HDMI verkar också mycket kompentent, tyvärr är kortet dubbelt så dyrt.

Fatal1ty & Gigabyte GA-MA69GM-S2H verkar vara de två bästa valen tillsammans med Asus P5E-VM HDMI just nu.

Jag har slutligen kommit fram till att hårdvaru stöden gör att man kan välja en mycket slöare CPU än man första trodde. Jag har pendlat mellan setuper från allt mellan 7-8 tusen med snabba E6750 eller nya E8200 samt Q6600 t.ex till att komma fram till att det går att komma mycket billigare undan, få en sval burk som är lätt att kyla och få tyst och ändå gära jobbet perfekt med bluray 1080p och x264 mkv's t.ex...

Status på mitt planerade bygge just nu:

AMD Athlon 64 X2 4400+ (2,2GHz) Socket AM2 65W Box 595:- CPU (AMD Socket AM2)
Gigabyte GA-MA69GM-S2H 600:- Moderkort - AMD Socket AM2
Corsair XMS2 Xtreme TwinX DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x1GB 428:- DDR2-minnen
Antec NSK2480 (Silver/Svart) 775:- Desktop/HTPC-chassin
Samsung SpinPoint T166 HD252KJ 16MB 250GB 558:- 3,5 tums S-ATA-hårddiskar

<3000 kr för en HTPC som borde klara det mesta... 250 gb HDD till inspelning från 2 kommande technotrend DVB-S2 kort som också skall till så småningom. (därav gigabyte moderkortet då jag behöver 2 vanliga PCI platser till dessa, hade mycket väl kunnat välja Asus P5E-VM HDMI eller Fatal1ty som är kompententa kort men dessa ha bara 1 vanlig PCI plats tyvärr)

+ läsare (blu-ray eller LG combon) avvaktar formatkriget men det lutar ju åt ren blu-ray just nu... slänger in en dvd-brännare jag har liggande sålänge.

+ tystare fläktar (2x120 mm noctua) samt passiv CPU kylare (har inte kommit fram till vilken som funkar bäst)

Postad 18 January 2008 - 15:30

TVPC
  • TVPC
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Abit I-N73HD tycker jag fungerar riktigt bra.....

Postad 18 January 2008 - 15:37

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
Mycket intressant läsning "Mascot" .

Men för min egen del had jag gärna sett att Gigabyte GA-MA69GM-S2H hade haft lite fler portar såsom component vilket hade passat mig kanon.
Dessutom verkar många kort ha problem med just hdmi porten om man byter kanal på TV'n.

Men det går alltså att bygga en hyfsat billig HTPC med bra prestanda.

Hur ser din setup ut, TVPC?

Postad 18 January 2008 - 20:08

seeker
  • seeker
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

massa intressanta grejjer...

Jag är också på gång att köpa delar till en framtida HTPC (kommmer stå som server i ett mindre attraktivt chassi så länge) och har funderat på exakt samma grejjer som dig Mascot.

Gigabyte GA-MA69GM-S2H verkar riktigt nice och en 4400+ lär räcka till det mesta (min nuvarande 3800+ (2.0ghz) klarar x264 i 1080p med CoreAVC och ligger på maximalt 90% cpuanvändning). Dock så funderar jag på en BE-2400 istället för en vanlig 4400+, BE-2400 är extra strömsnål (45W), och därmed svalare, men har samma prestanda som en 4400+, kan det bli bättre? ;)

Angående chassi och passiv cpukylare så verkar den här killen har gjort en riktig fullträff: TomSavini. Dock så kör han Intel, så cpu-kylaren kanske inte passar på AMD (har inte kollat än). Annars så passar den ju perfekt i det där chassi, och snyggt både innuti och utanpå är det ju. Känns som det inte kan bli bättre än sådär om allt passar lika bra som på Intelsystemet han har.

Postad 18 January 2008 - 20:24

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Du har missuppfattat saker och ting totalt ;)

Dessutom verkar många kort ha problem med just hdmi porten om man byter kanal på TV'n.

Jag har absolut inga sådana problem och jag kör via HDMI-porten.

Angående chassi och passiv cpukylare så verkar den här killen har gjort en riktig fullträff

Måste säga att jag själv tycker att jag fått en riktigt fullträff med kombinationen: Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Scythe Ninja Mini, Seasonic nätagg och Origenae H6 chassi.

Ljudlöst, snyggt och stabilt ;)

Postad 18 January 2008 - 21:31

pgg
  • pgg
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

Angående chassi och passiv cpukylare så verkar den här killen har gjort en riktig fullträff: TomSavini. Dock så kör han Intel, så cpu-kylaren kanske inte passar på AMD (har inte kollat än). Annars så passar den ju perfekt i det där chassi, och snyggt både innuti och utanpå är det ju. Känns som det inte kan bli bättre än sådär om allt passar lika bra som på Intelsystemet han har.

Kan meddela att jag har samma chassi och chassifläktar. men har en x2 4000+ och en schythe mini ninja. Och min cpu-temp ligger på runt 30 grader i idle.. Vid fullt ös så åker den upp i 45 dock.. Men helt acceptabelt.
Kör mini ninjan passivt.

Örr.. Och jag har M2A-VM HDMI och har inte märkt av några som helst problem.

Redigerat av pgg, 18 January 2008 - 21:54.

Postad 18 January 2008 - 21:35

Friskytten
  • Friskytten
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Du kanske ska kolla på en barebone som denna: http://global.msi.co...;maincat_no=134

Jag vet, nu blir jag massakrerad av alla byggare, eftersom det går att bygga bättre med lösa delar. Men det är ju inte hela sanningen... Barebones kan vara bra också. Visst, de går inte att uppgradera lika mycket, men de har andra fördelar, bl a storlek. Denna passar in bland förstärkare och liknande, inte alls lika djup som alla HTPC ATX/mATX chassin.

Angående trådens topic, så har jag efter tvekan skickat tillbaka ett Abit I-N73HD, och i stället beställt detta mATX-kort som jag hoppas är det bästa för mig just nu:

Det åker in i detta chassi som står och väntar i TV-hyllan:

Postad 18 January 2008 - 21:41

Jonne90
  • Jonne90
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
För mig fungerar det väldigt bra med mitt m-ATX; Asus M2NPV-MX ;)

Skulle faktiskt rekommendera det, men det finns ju även många andra bra kort.

Postad 19 January 2008 - 10:25

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0

Du kanske ska kolla på en barebone som denna: http://global.msi.co...;maincat_no=134

Jag vet, nu blir jag massakrerad av alla byggare, eftersom det går att bygga bättre med lösa delar. Men det är ju inte hela sanningen... Barebones kan vara bra också. Visst, de går inte att uppgradera lika mycket, men de har andra fördelar, bl a storlek. Denna passar in bland förstärkare och liknande, inte alls lika djup som alla HTPC ATX/mATX chassin.

Varför hyser alla agg emot barebones? Jag tycker att barebones kan vara pefekta, allt beror på vad man söker. Själv är jag allergisk mot gigantiska chassin som innehåller 90% luft.

Jag har faktiskt redan kollat in Msi Media Live, men det finns dom som har haft problem med HDMI'n på denna.
Jag har även kollat in Hiper Media Center HMC-2K53A-A3 som är läcker och stileren.

Men om vi skulle sammanfatta tråden lite, vilket egentligen var dess syfte, vilka kort är bland dom bästa m-atx AMD resp. Intel korten idag?

Redigerat av Unregistered91069091, 19 January 2008 - 11:12.

Postad 19 January 2008 - 11:17

TVPC
  • TVPC
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Mycket intressant läsning "Mascot" .

Men för min egen del had jag gärna sett att Gigabyte GA-MA69GM-S2H hade haft lite fler portar såsom component vilket hade passat mig kanon.

Men det går alltså att bygga en hyfsat billig HTPC med bra prestanda.

Hur ser din setup ut, TVPC?

Jadu.....eftersom jag jobbar med att bygga HTPC så har jag byggt en väldig massa olika setuper med detta kort till kunder men aldrig haft några problem.

Tänk på att Hiper chassit kan vara lite svårt att få tyst på fläktarna på eftersom det är bara några få CPU fläktar som passar. Men får man ordning på allt så är det faktiskt ett bra chassi.....kan vara otroligt svårt att få ner moderkort och dra vissa kablar i det bara (trångt som bara den men hiper har rätt bra lösningar på det mesta)

Postad 20 January 2008 - 10:23

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

• 249 inlägg
  • 0
TVPC, jag förmodar att du jobbar för TVPC.nu och har då en viss koll på systemen....

Vad hade du valt för moderkort idag? Intel eller AMD?
Vilka chassin skulle du valt, du som säkert sett dom flesta i verkligheten.

Jag är ute efter ett litet stilrent chassi, gärna med VDF och ev. med Vista Remote.

Postad 24 January 2008 - 21:54

Unregistered01212181
  • Unregistered01212181
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
En lite fråga ang DVI och HDMI portarna på GA-MA69GM-S2H kortet. Klarar det av att skicka ut signal på båda samtidigt eller måste man välja en? Kan man få bild från alla tre, även VGA alltså, samtidigt?

Postad 11 April 2009 - 23:30

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Jag sparkar liv i tråden igen då jag själv är på jakt efter det bästa s.775 m-atx moderkortet. Med bästa menar jag alltså ett m-atx kort som är bättre än konkurrenterna på det mesta. Ska ha min till vanlig speldator så jag vill inte ha några begränsningar gällande pci-e porten och att den är låst till x4 eller ngt sånt. =)

Ska man ha nya 1366 socketen med nya plattformen i7 är ju valet lätt. Asus Rampage II Gene. Men som sagt. Jag vill slippa köpa ny processor och nytt minne. Har redan E8400 som jag är himla nöjd med. Ska bara in i ett annat, snyggare chassi, så då byter jag ut mitt struliga mobo som jag har idag. Gigabyte EP-35DS4.

Så gott folk. Vilket m-atx moderkort är egentligen det bästa för s.775? Ngt ur Intel P/G45-serien?

Kom igen. Alla tips uppskattas! =)

Redigerat av twebbas, 12 April 2009 - 08:43.

Postad 12 April 2009 - 00:58

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Valfritt mcp7a mobo?

Postad 12 April 2009 - 08:41

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Tack Dread. Man tappar pelj på vad som är det bästa om man inte har bytt moderkort på länge.
Lutar åt ett Asus P5N7A-VM nu. =)

Postad 12 April 2009 - 08:43

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Tänk på att ha det välventilerat då deras GPU-kretsar har fått rykte om sig att bli överhettade, alternativt byta kylare till något vettigare.

Postad 12 April 2009 - 08:45

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Ok. Tack för infon. Tänkte köra i min gamla Antec Fusion låda. Om någon kommer på ett bättre kort än Asus P5N7A-VM så hojta till. Eller ännu bättre, skriv det här. :P

Redigerat av twebbas, 12 April 2009 - 08:48.

Postad 12 April 2009 - 09:34

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Detta är inte heller så dumt

Postad 12 April 2009 - 10:46

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Står nu och väger mellan dessa två mobos. Dum fråga kanske, men jag ställer den ändå. Om jag kör med mitt Ati 4870 (512mb) kort istället för det interna borde väl inte värmeproblemen drabba mig på samma sätt som hänt övriga användare? Eller blir det tokvarmt i vilket fall som helst? Borde ju bli varmare om man pressar det med spel, film osv tycker man, än om det bara finns där? I annat fall får man komplettera med Thermalright HR-05 IFX.

Frågan är bara om man blockar ngt med den kylningen i så fall? Trist att upptäcka att ex grafikkortet inte passar eller ngt sånt för man har satt på ett Thermalright HR-05 IFX. Om det nu verkligen behövs vill säga... :P

Redigerat av twebbas, 12 April 2009 - 11:04.

Postad 12 April 2009 - 18:03

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Nej, det borde inte bli lika varmt, dock är ju frågan om du skall spela på din burk, annars behöver du ju inte lasta på med ett såpass vasst kort som 4870 ändå är?

Postad 12 April 2009 - 22:40

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Tänkte bara byta ut lådan mot en snyggare från Antec Sonata 3 till Antec Fusion och behöver då nytt mobo. Men det blir min nya stationära dator så att säga, så jag vill helst inte avstå grafikkortet. =)

Postad 13 April 2009 - 08:56

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Aha, jag förstår. Du säljer inte din gamla sonata? Skall bygga ny burk och är lite för snål för att köpa nytt chassi ;) Behöver något tyst.

Postad 13 April 2009 - 09:47

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Har redan sålt det tyvärr. Annars hade du fått första tjing Dread, lätt ;). Sitter just nu på ett underbart m2n vm dh mobo från asus med en härlig amd x3 3600+ och 1gb ram. =) Börjar bli rejält sugen på att byta mobo nu.

Amdn får agera server framöver.

Postad 07 May 2009 - 19:53

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0
Köpte Asus kortet. Dyker väl upp i dagarna. Ska bli skoj att se vad det går för.

Postad 07 May 2009 - 20:33

DavidGGG
  • DavidGGG
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Geforce 7xxx integrerade chipsets stödjer INTE nvidias purevideo (jag uppfattade det också först så..) se diverse reviews och forum och jämförelse charten på nvidias hemsida för integrerade chipsets. Geforce 7050PV är idag det enda integrerade chipsetet som stödjer nividias purevideo och det finns i ett Abit kort som ser vettigt ut...

Jo det ska det göra. Står bl a på Nvidias site och på Wikipedia (stödjer ej alla delar av PureVideo men de flesta). I Gigabytes manual för GA-73PVM-S2H står att det inte stödjer HW-acc men det är nog en gammal uppgift (PureVideo-stödet har ju kommit efter hand i Nvidias drivrutiner), jag skrev till Gigabyte o frågade o de svarade:

For PureVideo Requirements see here:
http://www.nzone.com...quirements.html

Basically you need to get the nVidia codec or use a playback software that supports acceleration from the GeForce 7100.

Best Regards,
===========================
Technical Support Team
GIGABYTE TECHNOLOGY

Det finns väl förresten inte "integerade" och "icke-integrerade" chipsets? Nvidia säljer ju chip, om de sen sätts på ett moderkort eller ett grafikkort kan väl inte spela roll?

Postad 21 May 2009 - 18:23

iaito
  • iaito
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Har själv ett Fatal1ty och det fungerar kanonbra
MEN
Det var ett elände att komma igång.
BIOS som var inkört stödde inte C2D E7400, så jag fick köpa en billig singelkärnig propp för att kunna starta kortet och flasha om det. Sedan var allt bra.
Bra med inställningsmöjligheter för överklockning, men i HTPC gör man snarare tvärtom = klockar ner.
;-)
Sedan kan man ställa CPU och chassifläktarnas hastighet och idealtemp vilket gör att man kan få ner ljudet ganska hyfsat.

Postad 21 May 2009 - 20:34

dunde
  • dunde
  • Mästare

• 3094 inlägg
  • 0

Har själv ett Fatal1ty och det fungerar kanonbra
MEN
Det var ett elände att komma igång.
BIOS som var inkört stödde inte C2D E7400, så jag fick köpa en billig singelkärnig propp för att kunna starta kortet och flasha om det. Sedan var allt bra.
Bra med inställningsmöjligheter för överklockning, men i HTPC gör man snarare tvärtom = klockar ner.
;-)
Sedan kan man ställa CPU och chassifläktarnas hastighet och idealtemp vilket gör att man kan få ner ljudet ganska hyfsat.

Varför köpa ett kort idag som är så kraftigt utdaterat som detta?

Postad 21 May 2009 - 21:23

slacker666
  • slacker666
  • Lärjunge

• 318 inlägg
  • 0
varför inte köpa Nvidias ION platform? Verkar ju riktigt nice måste jag säga.

Postad 21 May 2009 - 22:56

AdrianTepes
  • AdrianTepes
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Jag hade P5N7A-VM förut och har nu bytt till Gigabytes motsvatighet med 9400. Hade ett problem med Asus kort som var att den inte gav någon signal till tv:n ansluten via HDMI när jag gick ur hibernate. För att lösa det var jag tvungen att koppla in en skärm med VGA och starta om datorn.
Det hade också betydligt sämre kylning än Gigabytes, jag bytte till en Thermaltake HR-05 och då var temperaturerna ungefär samma som jag får med original på gigabytes. Notera att gigabyte har bättre grafikkort också (9400 vs 9300).

Kan inte säga att det är helt problemfritt nu, HDMI-drivrutinerna är skit men jag har lyckats hitta ett par som är släppta till bärbara med 9-serien som fungerar bra än så länge. Fast det är Nvidias fel och inte moderkortstillverkarens.

Rekommenderar Gigabyte GA-E7AUM-DS2H.

Redigerat av AdrianTepes, 21 May 2009 - 22:58.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.