Jag behöver lite inspiration! Hade varit roligt om vi kunde få igång en tråd med bilder på korridorrum.
Jag ska ta lite bilder under dagen men det hade varit roligt om någon hann före!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 17 January 2008 - 11:08
Hej!
Jag behöver lite inspiration! Hade varit roligt om vi kunde få igång en tråd med bilder på korridorrum. Jag ska ta lite bilder under dagen men det hade varit roligt om någon hann före! Postad 04 February 2008 - 10:40 Åhh jäklar du Postad 04 February 2008 - 18:19
10 kvm
Mitt rum hemma är runt 20 kvadrat, och jag tycker det är litet. Suck, jag lider med dig. Postad 04 February 2008 - 22:51
Hehe! jag tycker mitt rum är litet på 18,7 kvadratmeter. Ska försöka fixa bilder imorgon!
Postad 04 February 2008 - 23:02
Nåja det är ju inte så att jag gråter mig till sömns varje kväll. Jag bor 20 meter från gågatan i Uppsala, jag studerar och gymmar i huset brevid, kan ta hissen ner till puben och har ån, slottet och uppsala domkyrka i fönstret. Men visst är det litet!
Postad 04 February 2008 - 23:09
Tyvärr är du bräckt av en polare jag har i England, hennes förra rum var 8kvm, och de fick inte lov att sätta upp nått i de tunna putsade väggarna...
Själv bor jag i en etta på 25kvm (själva rummet är 15kvm). Postad 06 February 2008 - 02:32
fan va trevligt att se hur korridorsrum ser ut. hoppas att fler följer danielturners goda exempel och laddar upp bilder på sina mysiga krypin!
Postad 06 February 2008 - 21:20 +1! Var sover du danielturner? På soffan då eller? Ser ut att vara mycket mysiga 10kvm! Postad 07 February 2008 - 00:33 +1! Japp på soffan, det blir en dubbelsäng med ett enkelt handtag.. Det finns helt enkelt inte plats för något annat. Jag försökte förgäves göra en panoramabild av rummet nyss, men jag måste rota upp ett vidvinkelobjektiv för att det ska gå, säger en del om storleken :/ Postad 07 February 2008 - 12:02
Är det Gotlands det där eller? Rätt glassigt ändå om man jämför med tex Flogsta..
Postad 10 February 2008 - 04:37
Man får nästan kalla kårar. Spenderade 3 år i ett korridorsrum på 10 kvadrat, inklusive toa. Dusch och kök var gemensamt, men en liten toa lyckades de klämma in på mina 10 m2... Nu för tiden är det lite fler kvadrat man har omkring sig... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |