Måste bara skriva av mig lite för är så irriterad!! Felanmälde min 507XD för att den plötsligt börjat tjuta och låta väldigt mkt vid ljusa bilder. Var en kille från infocare här igår och bytte strömförsörjning och Y drive. Grejen är att nu låter Tv:n rent förjävligt långt värre än tidigare. Infocare killen säger: Ja såhär ska det ju absolut inte låta och skulle rapportera att det inte hjälpt och sa att Pioneer skulle ringa upp mig under dagen. Då tv:n låter riktigt illa så tänkte jag idag när dom inte ringt att jag ringer upp dom. Får prata med nån dryg människa och säger som det är att det låter för jäkligt om Tv:n nu. Då säger människan: Ja jag tror inte vi kan göra något åt det, kommer inte att bli bättre. Det lustiga är att dom inte alls hade tänkt ringa utan jag är tvungen och felanmäla igen trots att dom gjort tv:n i stort sätt obrukbar. Blir så less....... Här har man köpt en tv för 34 000 och Pioneers underbara PDP+ garanti och så blir man bara nonchalant och drygt behandlad. Skiter i om dom gör bra Tv apparater. ALDRIG mer pioneer!!
Mvh D
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
20 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?