Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Väcka ur viloläget!

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 January 2008 - 18:40

Unregistereddf50d233
  • Unregistereddf50d233
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Har kört MP i ett år nu och det fungerar oftast bra men nu har jag stött på ett problem. När jag körde 0.2.2 kunde jag gå till viloläge med datorn som sen vaknade upp till inspelningar. Men i och med uppgraderingen till senaste versionen funkar inte detta!

Nån med några kloka idéer?

Postad 22 January 2008 - 20:53

tyve
  • tyve
  • Veteran

• 1618 inlägg
  • 0

Har kört MP i ett år nu och det fungerar oftast bra men nu har jag stött på ett problem. När jag körde 0.2.2 kunde jag gå till viloläge med datorn som sen vaknade upp till inspelningar. Men i och med uppgraderingen till senaste versionen funkar inte detta!

Kolla loggarna när den stänger ner i viloläge.

Postad 22 January 2008 - 21:28

Unregistereddf50d233
  • Unregistereddf50d233
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Ok, blir dock aldrig klok på att läsa loggar en j***la massa text som jag inte förstår. Vilket loggläge måste jag stå i då?

Postad 22 January 2008 - 21:53

tyve
  • tyve
  • Veteran

• 1618 inlägg
  • 0

Ok, blir dock aldrig klok på att läsa loggar en j***la massa text som jag inte förstår. Vilket loggläge måste jag stå i då?

Posta loggarna här så kan jag kolla åt dig :D

Postad 23 January 2008 - 21:59

Unregistereddf50d233
  • Unregistereddf50d233
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Posta loggarna här så kan jag kolla åt dig :P

Härligt tack för det, skickar ett PM när jag haft tid att kolla dem!

Postad 25 July 2008 - 01:59

FrHo
  • FrHo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Bumpar denna gamla tråden. Kör XP Home edition och Media portal RC1. Detta tillsammans med ett Gigabyte MA78 moderkort F3 Bios. När jag väcker datorn ur viloläge fungerar ej ljudet på tv-sändningar. Det är knäpptyst... Filmer och musik fungerar hur bra som helst. Förstår mig inte heller på dessa loggar. Så jag undrar om någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig. Som ni ser på klockslaget när denna post blev skickad så förstår ni att jag ligger sömnlös p.g.a. problemet.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.