Postad 22 January 2008 - 22:33
så jag har fattat det så är det när du kör me theater black 1 och 2 som den ligger i eco mode. se det som att när du hör fläkten varva upp så ligger den inte längre i eco mode 
har samma projje hemma
har samma projje hemma
Postad 22 January 2008 - 22:44
a ok , sen undra jag en grej till finns det nån inställning för att få det svarta svartare , eller ställer man bara in tex theater osv?
osist men inte minst är det nåt speciellt man ska tänka på eller ställa in med den här projektorn?
osist men inte minst är det nåt speciellt man ska tänka på eller ställa in med den här projektorn?
Postad 22 January 2008 - 22:51
om du har den på ljusaste inställningarna så blir det mycket starka färger men det svarta blir ganska ljust,
jag kör alltid min på theater settings.
autoiris ska ju ge kontrasten som står på kartongen 10 000:1 om man kan leva med knastrande ljudet från projektorn när den ställer in iris efter hur bilden är.
inget speciellt och tänka på jag är iof ingen expert på projektorer detta är min första men, lek runt i inställningarna och kolla vad du tycker passar dig bäst
jag kör alltid min på theater settings.
autoiris ska ju ge kontrasten som står på kartongen 10 000:1 om man kan leva med knastrande ljudet från projektorn när den ställer in iris efter hur bilden är.
inget speciellt och tänka på jag är iof ingen expert på projektorer detta är min första men, lek runt i inställningarna och kolla vad du tycker passar dig bäst
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?