Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Centrum 42Q1 FHD

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 January 2008 - 07:07

waconda
  • waconda
  • Beroende

• 1026 inlägg
  • 0
Jag har en LG50PC51 i mitt vardagsrum som jag är mycket nöjd med. Den används 100% till film och TV-tittande.

Nu skall jag investera i en TV i sovrummet också då jag har problem att få ha TV:n ifred när mina tonårongar är hemma. Jag tänkte vara lite smart och köpa en LCD 32" då den också kommer att fungera som datorskärm. Jag har en 24" skärm idag som är helt ok men den tänkte jag skänka till min äldsta dotter som är lite av en Sims 2 fantast :-)

Dessutom är det ju kul att ha en extra tv i sovrummet också och Centrum-tv:n är ju tom en 42" och då jag är så nöjd med min 50" så vet jag ju att storleken är viktig trots allt ;-)

Jag var nere på Netonet i gbg igår men denna tv var inte uppkopplad och försälaren kunde/ville/vågade inte packa upp och demonstrera den i butiken (lite märkligt faktiskt). Jag vill gärna ta emot lite synpunkter från er forumrävar i allmänhet och ni som kan LCD i synnerhet. Det är en full-hd panel men det är inte det viktigaste för mig även om det ju inte är fel med så hög upplösning som möjligt. Har ni andra tips?? helst under 10000:- och minst 32".

Jag kommer alltså att använda den som dataskärm i första hand och tv i andra hand samt bildvisning så jag vore tacksam om denna tråd inte mynnar ut i ett plasma/LCD krig ;-) ! Det är en LCD jag är ute efter då jag redan har en plasma i vardagsrummet som sagt som fungerar kanon för mig på film och tvtittande :-D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.