Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Star Wars- Force Unleashed

170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Star Wars: The Force Unleashed (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 6.5 (1) 189:-

Postad 25 January 2008 - 12:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Första gameplayvideon på det här spelet. Det här är nextgen på allvar. Äntligen får man prova på något NYTT i ett spel. Euphoria och DMM (Digital Molecular Matter) ftw.

Första gameplayvideon

Postad bild

En liten presentation på vad DMM är för något (ni ser det även i gameplayvideon):

http://en.wikipedia....olecular_Matter

http://www.youtube.c...feature=related

GTA4 kommer använda Euphoria, men Star Wars kommer använda Euphoria + Havok + DMM tillsammans. Det här kommer göra mer för spelandet än vad ragdoll gjorde imo.

F-n vad jag ser fram emot det här och den framtida implementeringen i spel (Indiana Jones kommer ha det t e x) :)

Postad 25 January 2008 - 12:34

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Första gameplayvideon på det här spelet. Det här är nextgen på allvar. Äntligen får man prova på något NYTT i ett spel. Euphoria och DMM (Digital Molecular Matter) ftw.

Första gameplayvideon

Postad bild

En liten presentation på vad DMM är för något (ni ser det även i gameplayvideon):

http://en.wikipedia....olecular_Matter

http://www.youtube.c...feature=related

GTA4 kommer använda Euphoria, men Star Wars kommer använda Euphoria + Havok + DMM tillsammans. Det här kommer göra mer för spelandet än vad ragdoll gjorde imo.

F-n vad jag ser fram emot det här och den framtida implementeringen i spel (Indiana Jones kommer ha det t e x) :)

Ja kan bara instämma, har väntat på det här sen jag såg den första techdemon=). Detta kan mycket väl bli spelet som putter ner Hl2 som det spel som har bäst fysik (tycker iaf jag). Har sett på ett flertal nätbutiker att numera även pc går att beställa men än så länge har Lucasarts inte gått ut med om det kommer till pc eller ej, någon som vet hur det ligger till?

Edit: Har kollat på trailern nu och jag säger bara God Damn vilket spel detta kommer bli. Även om jag inte var ett Star Wars fan hade jag lätt kunnat skaffa detta pågrund av fysiken och grafiken. Som Star Wars fan har jag spelat alla Jedi Knight spelen och inget kommer i närheten av detta, inte ens något spel jag spelat överhuvudtaget. Jag skulle lätt kunna köpa spelet även om det var ett exklusivt spel vilket även inneburit att jag skaffat mig den konsolen. Jag kan inte vänta och har jag inte skaffat en ny konsol innan så kommer jag garanterat göra det när detta släpps=). Tack som sjutton för infon Zoiler (och alla annan info som du postar) :).

Redigerat av Jack of all trades, 25 January 2008 - 12:47.

Postad 25 January 2008 - 13:59

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
omfg! O_O

Hoppas bara de inte glömmer bort spelet i all teknologi...

Postad 25 January 2008 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Tack som sjutton för infon Zoiler (och alla annan info som du postar) :).

Varsågod :) . Ingen PC-version så vitt jag vet.

Gillade också Jedi Knight-spelen. Härligt med lite interaktivt Star Wars igen. Skadar inte att man är Vaders apprentice heller.

Grafiken såg helt ok ut. Det är en nybyggd motor av Lucas Arts och Industrial Light & Magic som kallas Ronin Engine.

Postad 25 January 2008 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Kom att tänka på en sak som saknas lite. Varför inget blod? Varför inte göra kropparna till DMM om nu allt annat är det? Hade varit coolt att kunna dra av armarna om man applicerar tillräckligt med kraft, eller ifall blodet splashar och ben bryts om man slänger in någon i en pelare (så hårt som i t ex filmen).

Det kanske läggs till senare :) ?

Postad 25 January 2008 - 15:58

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Jo det skulle se riktigt häftigt ut :)

Postad 25 January 2008 - 16:06

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Holy f*ck.

Synd att du postar i fel forum dock :) , kanske måste krypa till korset och sponstra Bill G. om det är exklusivt. :)

Postad 25 January 2008 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det kommer till PS3 också.

Postad 25 January 2008 - 16:19

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Kom att tänka på en sak som saknas lite. Varför inget blod? Varför inte göra kropparna till DMM om nu allt annat är det? Hade varit coolt att kunna dra av armarna om man applicerar tillräckligt med kraft, eller ifall blodet splashar och ben bryts om man slänger in någon i en pelare (så hårt som i t ex filmen).

Det kanske läggs till senare :) ?

Det har ju formodligen att göra med vilken åldersgräns spelet ska få (Teen, Mature m.m.). Men det hade ju varit riktigt nice. Synd att inte GTA4 har hela fysikpaketet för där hade vi nog fått se blod.

Postad 25 January 2008 - 16:19

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Mycket glada nyheter, tack för dem.

OnT: Får dom ens ut 1/4 av storyn från ex. baldurs gate blir det här nog något alldeles speciellt.

Redigerat av analog, 25 January 2008 - 16:20.

Postad 25 January 2008 - 16:25

sebastianboos
  • sebastianboos
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
kommer detta ut på ps3:an med eller är det bara inom 360?

Postad 25 January 2008 - 16:33

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0

Det har ju formodligen att göra med vilken åldersgräns spelet ska få (Teen, Mature m.m.). Men det hade ju varit riktigt nice. Synd att inte GTA4 har hela fysikpaketet för där hade vi nog fått se blod.

Får ju knappt se blod i filmerna så tror inte spelet blir speciellt blodigt, är ju inte Star Wars stil med en massa gore. Eller ?

Postad 25 January 2008 - 16:34

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

kommer detta ut på ps3:an med eller är det bara inom 360?

Det kommer till PS3 också.

Du behöver glasögon. :)

Verkar vara ett mästarspel i övrigt. The force kan aldrig gå fel! Vill se mer dock!

Redigerat av Nyluh, 25 January 2008 - 16:44.

Postad 25 January 2008 - 17:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Tror också att de inte vill stänga ute för många men.. GTA-serien har väl blod? Och säljer rätt bra.

Postad 25 January 2008 - 22:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Fler filmer på IGN tror jag (eller så kanske det bara är samma fast uppdelat):

http://media.xbox360...667/vids_1.html

Postad 25 January 2008 - 22:56

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Spelet verkar assnyggt, blir nog att man skaffar det :blink:

Och Zoiler, visst är det snyggt med videoklippen direkt i tråden, men nu när jag inte sitter hemma på min 100mbit lina utan på en 2mbit så märker man att det blir skitslött. Bara så du vet :blink:

Postad 26 January 2008 - 00:29

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Tror också att de inte vill stänga ute för många men.. GTA-serien har väl blod? Och säljer rätt bra.

Det har du rätt i men jag tror också att det kan vara som analog nämnde lite ovanför att blod passar kanske inte riktigt in i Star Wars? Får hoppas på lite blodstänk i Indiana Jones :blink:

Postad 26 January 2008 - 01:31

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Det har du rätt i men jag tror också att det kan vara som analog nämnde lite ovanför att blod passar kanske inte riktigt in i Star Wars? Får hoppas på lite blodstänk i Indiana Jones :blink:

Nej inte i filmerna men om man läser böckerna så är dessa oftast betydligt brutalare och känns mer anpassade för en äldre målgrupp. Jag är som sagt ett Star Wars fan men det är nästan så att böckerna är bättre än filmerna ibland. En filmatisering av de bästa författarnas böcker och det hade varit hur grymt som helst=).
Har man inte läst böckerna så har man verkligen missat något anser jag. Kan speciellt rekommendera X-wing serien, I Jedi och inte att glömma författaren som startade allt och även är den som skriver bäst Timothy Zahns serie som kallas the Thrawn trilogy=). Shadow of the Empire var också bra och utspelar sig mellan Episod 5 och 6. I den får man reda på vad som hände innan Luke kommer till Jabbas palats och hur det kommer sig att han helt plötsligt har en ny lightsaber (han blev ju av med sin i Ep5) samt en hel del annat kul=).
Truce at Bakura är dock boken att börja med om man vill läsa alla då den tar vid precis efter sista episoden.

On topic:
Jag kan verkligen inte vänta tills Force Unleashed kommer ut, 2008 ser ut att vara minst lika bra som 2007 om inte bättre för oss gamers=).

Redigerat av Jack of all trades, 26 January 2008 - 01:38.

Postad 26 January 2008 - 11:28

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
2008 blir bättre, helt klart, om allt som lovats infrias.

Har också spelat igenom alla Jedi Knight-spelen och kan knappt vänta på detta spel. Om de skull annonsera KotOR 3 också skulle jag antagligen gråta av lycka. :blink:

Postad 31 January 2008 - 15:29

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0
Mer Force Unleashed finns nu på gametrailers

http://www.gametrail...ayer/30123.html för första delen av tre som ger lite mer bakrundsfakta

Redigerat av Jack of all trades, 31 January 2008 - 15:29.

Postad 08 February 2008 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ny trailer:

http://www.ene3.com/...ves/020600.html

Postad 08 February 2008 - 19:39

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Ny trailer:

Såg jäkligt intressant ut, hur står det till med release datum?

Postad 08 February 2008 - 21:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
April eller senare. Ett tag kvar.

Postad 09 February 2008 - 04:45

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Ny trailer:

Tackar som sjutton för länken Zoiler=), Force Unleashed har gått från att vara ett ganska intressant spel till att bli ett måste när jag införskaffat mig en konsol, nu är bara frågan vilken version som kommer bli bäst...

Postad 09 February 2008 - 11:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
En grej jag stör mig på är deras grepp.. det är inte så naturligt att man sträcker sig efter sina "kamrater" och aldrig släpper taget :)

Postad bild

Postad 09 February 2008 - 13:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Givet köp!

Postad 09 February 2008 - 15:16

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

En grej jag stör mig på är deras grepp.. det är inte så naturligt att man sträcker sig efter sina "kamrater" och aldrig släpper taget :)

Postad bild

Ja, kan bara hålla med, de verkar även kunna ta tag i vad som helst trots vikt tydligen.
Haha roliga bilder Zoiler=)

Postad 09 February 2008 - 23:10

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Gaddämit! Detta verkar kunna bli ett måste! Jag har länge drömt om ett Star Warsspel som blandar det bästa av KOTOR med det bästa från Jedi Knightserien, detta kanske blir det. Hoppas!

Postad 03 April 2008 - 15:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Mark your calendars and get your pre-orders in! LucasArts has announced the release date for Star Wars: The Force Unleashed. The videogame, which takes place in between chapters III and IV of the Star Wars saga, will be available for the Xbox 360, PLAYSTATION 3, Wii, PS2, Sony PSP and Nintendo DS.

Release dates for Star Wars: The Force Unleashed, by region:
United States: September 16, 2008
Southeast Asia and Australia: September 17, 2008
Europe: September 19, 2008

Postad 03 April 2008 - 16:08

Unregistered801fc485
  • Unregistered801fc485
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Nice.

Postad 03 April 2008 - 18:44

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
*drooooooool*

Postad 12 April 2008 - 15:29

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0
******Möjlig Spoiler********

Såg på Gametrailer Tv att man kan spela som Darth Vader (i en intervju med Lucasarts så ville dom tidigare inte svara på detta) men det verkar alltså som detta nu är konfimerat och man mycket riktigt kan spela som tiderna mest elakaste "skurk" (iaf rankar jag honom som det) :).

Postad 12 April 2008 - 15:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jag tror det är Wii-versionen? Och i battlemode som är exklusivt för Wii.

Postad 12 April 2008 - 16:24

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Jag tror det är Wii-versionen? Och i battlemode som är exklusivt för Wii.

Nej, jag menar Xbox 360 och Ps3 versionerna men tyvär verkar det som man bara kan det i början, men däremot kanske man kommer kunna spela med honom i MP (hoppas verkligen att Lucasart inkluderarar ett MP läge).

För mer info om Forced Unleashed kolla in senaste Gametrailer Tv på http://www.gametrail...v...p;ch=1&sd=1

Redigerat av Jack of all trades, 12 April 2008 - 16:25.

Postad 12 April 2008 - 20:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ok, kollade nu. Det såg snyggt ut :)

Är lite tveksam till fysiken dock.. känns som de överanvänder den lite. När Vader slog en med ljussabeln så bara han föll långsamt bakåt i äkta ragdollstyle.

Postad 12 April 2008 - 21:02

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
ser fram emot detta... har alltid tyckt att dom onda ör mycke coolare än dom goda!! :)

Postad 12 April 2008 - 22:28

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Jag tycker att force-attackerna är så löjligt starka att det blir...löjligt.

Man förstör känslan av att människor med kraften är mäktiga, och inför istället att jedis är superhjältar som är klena.

Tror jag iaf.

Postad 16 April 2008 - 19:18

Thoht
  • Thoht
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Jag tycker att force-attackerna är så löjligt starka att det blir...löjligt.

Man förstör känslan av att människor med kraften är mäktiga, och inför istället att jedis är superhjältar som är klena.

Tror jag iaf.

Håller med. Bara att jämföra bilderna från spelet med filmerna säger ju en hel del. Anakin Skywalker/Darth Vader som var vansinnigt "stark" kunde knappast utfört samma trick med en Star Destroyer, om man skall vara nördig. Det känns tyvärr bara som en gigantisk sandlåda där de slängt in det häftigaste de kunde hitta utan att bry sig om hur väl det passar in i det faktiska Star Wars-universumet. Karaktären man spelar verkar ju i det närmaste vara en halvgud i jämförelse med vad man såg i filmerna, oavsett om det tar "tid" att få de krafterna eller inte.

De rollspelselement de entusiastiskt talar om låter ju exakt likadant som det som redan fanns i Jedi Knight-spelen. Stort frågetecken där. Det lilla man fått veta om berättelsen känns krystat - men det kanske uppdagas intressantare detaljer så småningom.

Att det sedan utvecklas parallellt till flera olika plattformar, till och med Nintendo DS, talar för ännu ett filmlicensspel, vilket oftast är en given flopp. Det skall bli intressant att se hur de klarar av att hantera Wii dock, det skulle kunna bli ruggigt kul där, mycket stor potential för inlevelse.

Jag ser fram emot att läsa mer om det och är sugen på att spela det, men jag tvivlar på att det kommer att erbjuda något faktiskt nytt bortsett från ögongodis. Jag önskar verkligen att utvecklare kunde sluta vara så fixerade vid sådant, och istället se till djup, handling och långvarig spelglädje.

Summering, inget nytt förutom årets nya ögongodiseffekter. Flopp. Hoppas att jag har fel, Jedi Knight I & II var mycket underhållande, likaså Knights of the Old Republic. Skulle inte skada med ett verkligt guldkorn igen. :)

Postad 16 April 2008 - 20:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det är dock medvetet att de gjort dem starkare än normalt. Vi kanske får reda på varför via storyn.

Undrar just hur stark Vader var annars. Yoda (eller var det Luke?) lyfte ju iallafall Lukes plan på Dagobah. Men det är en bit till att stoppa Star Destroyers :)

Tror också att det kan bli för mycket teknik (det hela med att de håller tag i varandra är bara löjligt), men hoppas det blir bra ändå. DMM måste bli bra oavsett, euoforia är nog svaga länken.

Postad 16 April 2008 - 21:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Det finns ingen multiplayer i detta spel. Bara wii-versionen som har ett battle-mode 1 mot 1.

Postad 17 April 2008 - 09:54

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Yoda sez: "Size matters not. Look at me, judge me by my size do you?"

Så i enlighet med jedifilosofin ska det inte vara svårare att manipulera en star destroyer än en x-wing eller en liten liten katt.

Postad 17 April 2008 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det ser onekligen svårare ut för dem ju större saker de hanterar =P. Varför tog Luke inte bara upp rancorn när han föll ned i gropen och slängde den i väggen huvudet före några ggr? Och sedan slängde den ur gropen så den kunde äta upp Jabba? Eller varför inte strypa Jabba från början istället för att dumt låta sig ramla ned och sedan ta hans tunga och mata rancorn med den. Varför inte lyfta upp hela hans palats från orbit och slänga ut det i rymden (samtidigt som han befriar Han och Leia förstås).

Känns som Yoda blir lite 0wn3d nu.

Redigerat av Zoiler, 17 April 2008 - 13:51.

Postad 17 April 2008 - 14:00

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
För att Luke Skywalker har ADHD?

Postad 17 April 2008 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Mja... 80% av barn med ADHD har släktingar med samma problem och det skulle ju betyda att Vader har fet chans att ha det också =/.

Postad 17 April 2008 - 14:16

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
...ja?

:P

Nämen, skämt åsido, jag håller med. I många av expanded-universe och sidoberättelserna så framställs jedis och sith som (quote?) halvgudar (slutquote). Jag har inget emot det, så länge det är jedis/sith som är huuur erfarna och lärda som helst, men när padawans/lärlingar har sådana skills så ställs hela jedi-utrotningen till ett väldigt osannorlikt skede i berättelsen och många fighter skulle kunna lösas mycket enklare. Om ni har sett den tecknade serien Clone Wars så får man se Master Windu (tror jag det är) totalt slakta ett helt regemente av värstingrobotar på alla möjliga sätt (typ dra ur alla bultar ut dem och knyckla till dem lite hur som helst) och visst, det borde ju gå med -the force- men varför får han så mycket stryk i episod 3 om han nu är så mäktig.

Det blir lite osammanhängande.

Postad 17 April 2008 - 14:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Om ni har sett den tecknade serien Clone Wars så får man se Master Windu (tror jag det är) totalt slakta ett helt regemente av värstingrobotar på alla möjliga sätt (typ dra ur alla bultar ut dem och knyckla till dem lite hur som helst) och visst, det borde ju gå med -the force

Omighosh! Spooileers! Den måste jag se :P

Den här va?

http://www.imdb.com/title/tt0361243/

men varför får han så mycket stryk i episod 3 om han nu är så mäktig.

Spoiler

Men jag håller med om att en lärling absolut inte ska kunna göra sånt. Man lär sig mer och mer av tiden med kraften. Det kanske har sin förklarning i spelet dock. Han kanske är genetiskt framavlad och fulldrogad med midiklorianer :rolleyes:

Postad 17 April 2008 - 14:40

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Det ser onekligen svårare ut för dem ju större saker de hanterar =P. Varför tog Luke inte bara upp rancorn när han föll ned i gropen och slängde den i väggen huvudet före några ggr? Och sedan slängde den ur gropen så den kunde äta upp Jabba? Eller varför inte strypa Jabba från början istället för att dumt låta sig ramla ned och sedan ta hans tunga och mata rancorn med den. Varför inte lyfta upp hela hans palats från orbit och slänga ut det i rymden (samtidigt som han befriar Han och Leia förstås).

Känns som Yoda blir lite 0wn3d nu.

Jag har läst en hel del böcker (extended universe) och där finns det ett visst djur som motverkar The Force, kanske är det samma sak med Rancors? Ta sekvensen med Jabba, där han säger att Lukes patetiska kraft inte biter på honom.

Kollar man på filmerna så säger ju Qui Gon att han aldrig sett någon som har en så hög halt av (vad det nu hette) som Anakin har. The force Unleashed utespelar sig ju mellan episoderna tre och fyra (som innehåller en hel del frågetecken) och Lucasarts sa ju i intervjun att det som händer i spelet kommer få oss att förstå saker som sker i "orginal trilogin", men visst det är lite konstigt att Luke inte använder kraften när han slåss mot Rancorn det håller jag med om=).

Redigerat av Jack of all trades, 17 April 2008 - 14:41.

Postad 17 April 2008 - 14:59

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Omighosh! Spooileers! Den måste jag se :P

Den här va?

http://www.imdb.com/title/tt0361243/

Jo det är den, jag har också planerat att köpa den men aldrig fått tummen ur, tror det är 3st volymer.

Postad 17 April 2008 - 15:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag har läst en hel del böcker (extended universe) och där finns det ett visst djur som motverkar The Force, kanske är det samma sak med Rancors? Ta sekvensen med Jabba, där han säger att Lukes patetiska kraft inte biter på honom.

Just det, det säger han ja. Han menar väl mindtrick dock?

Kollar man på filmerna så säger ju Qui Gon att han aldrig sett någon som har en så hög halt av (vad det nu hette)

Midiklorianer....? Trodde jag alla visste.

Postad 17 April 2008 - 15:19

Unregistered529cdb41
  • Unregistered529cdb41
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
kan säga hur det är med kraften desto större föremål destå mer kraft går det åt och destå längre man andvänder kraften desto tröttare blir man och riskerar tillsist att svimma eller hanmna i sk. jedipsykos...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.