Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lage att kopa projektor?

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 January 2008 - 18:47

snl
  • snl
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har lange funderat pa att kopa projektor och varit nara nagra ganger. Men pa grund av mitt icke existerande "fasta" boende sa har det inte blivit av.
Men jag har nu istallet borjat funder mer over en platt-tv.

For tillfallet gar jag pa college i USA och jag tankte att jag skulle kolla runt lite vad en projektor kan kosta har. Hittade att dell saljer ut Optoma HD70 for $999 men da ger de en rabatt pa $100 dollar vid kop och ytterliggare $200 i rabatt vid Mail in Rebate. Sa man far den alltsa far $699 vilket motsvarar ungefar 4,586kr. Och jag tror inte transporten kommer vara nagot storre problem.

Da ar fragan ar det lage att kopa nu bara for att den ar billig?

Kommer inte direkt kunna anvanda den foren jag kommer hem till sommaren, och da vet jag inte hur lange det drojer innan jag har fast boende.
Och jag som student har ju inte direkt ett overskott pa pengar varje manad, sa 4,5tusen ar anda en del for mig.
Och sen sa har jag som borjat bli mer inriktad pa en platt-tv bara for enkelhetens skull.

Vad tycker ni? (kanske ar en dum fraga att stalla i projektordelen pa ett hemmabio forum :) )

Edit:
Eller ska jag kopa en InFocus ScreenPlay 5000 for $619 vilket ar ungefar 4,060kr. Fordelen med den ar att den ar billigare. Det ar LCD vilket ger lens shift som ar bra eftersom jag inte har nagon aning om hur rummet jag ska anvanda projektorn i ser ut. Och sa slipper jag eventuella regnbagar vilket jag lite latt upptakt vid textning pa vissa projektorer.
Nackdelarna ar att det ar sammre kontrast och att den ar refurbished, vilket betyder att den ar renoverad eller att den ar gammal eller att det ar nagot som saknas eller alla tre (star att det inte ingar nagon remote).

Redigerat av snl, 25 January 2008 - 19:38.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.