Postad 01 February 2008 - 18:56
Provade att köra resistance fall of men i multieplayer, men fan va man dog lätt så fort man såg en motståndare.. Kör varenda en med mus och tangentbord? Och isåfall kan man välja servers där det inte går?
Postad 01 February 2008 - 18:59
Det spelet har inte stöd för det så du får stryk av handkontroller...
Melee och shotgun är kraftiga vapen i närstrid, sen gäller det att lära sig hur du effektiviserar bössorna. Det är också ganska snäll aimassist så det är ingen konst att träffa.
Melee och shotgun är kraftiga vapen i närstrid, sen gäller det att lära sig hur du effektiviserar bössorna. Det är också ganska snäll aimassist så det är ingen konst att träffa.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 February 2008 - 19:00.
Postad 01 February 2008 - 22:49
Provade att köra resistance fall of men i multieplayer, men fan va man dog lätt så fort man såg en motståndare.. Kör varenda en med mus och tangentbord? Och isåfall kan man välja servers där det inte går?
Kör med FragFX...
Postad 02 February 2008 - 01:47
Någon som provat FragFX?
Jag är urkass på "aimande" med handkontroll
Jag är urkass på "aimande" med handkontroll
Postad 02 February 2008 - 09:35
Får man köra med fragfx i alla fps spel?
Du kan spela med FragFX i alla PS3-spel, inte bara FPS. PS3:an ser den som en vanlig handkontroll. Den har även sixaxisfunktion.
Postad 02 February 2008 - 14:07
Stämmer, det är det enda spelet som har officiellt stöd för mus såvitt jag vet (kräver alltså inte FragFx och likanande).Tror att UT2008 är det enda spelet med musstöd till PS3
Postad 02 February 2008 - 15:47
aha men då kan det ju trots allt vara en hel del som kör med den här... musen!
Då kan jag skylla på det igen att jag dog så mycket
..
Då kan jag skylla på det igen att jag dog så mycket
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?