Hej
vet inte om det är rätt forum, men jag provar.
köpte en reciver förra veckan från fynda.
Sherwood RD-8500, men den så följde det med en fjärrkontroll, nån multi kontroll (Sherwood REMOTECONTROL RNC-55).
recivern är jag jätte nöjd med o så. och fjärren har funkat bra också tills idag då den helt plötsligt inte gick öka volymen, sen funka ingenting helt plötsligt.
dåligt på en produkt som ja haft en vecka, har aldrig tappat den i golvet eller nått sånt.
Och ja batterina har ja byt.
kan vara så att ja kommit emot nån knapp så ja inte längre styr recivern, men hur jag än gör så lyser inte dioden när ja ökar volymen på fjärren.
Kan ja kräva en nya fjärr kontroll av fynda?
får verkligen inte liv i den, några tisp?
vet inte om det är rätt forum, men jag provar.
köpte en reciver förra veckan från fynda.
Sherwood RD-8500, men den så följde det med en fjärrkontroll, nån multi kontroll (Sherwood REMOTECONTROL RNC-55).
recivern är jag jätte nöjd med o så. och fjärren har funkat bra också tills idag då den helt plötsligt inte gick öka volymen, sen funka ingenting helt plötsligt.
dåligt på en produkt som ja haft en vecka, har aldrig tappat den i golvet eller nått sånt.
Och ja batterina har ja byt.
kan vara så att ja kommit emot nån knapp så ja inte längre styr recivern, men hur jag än gör så lyser inte dioden när ja ökar volymen på fjärren.
Kan ja kräva en nya fjärr kontroll av fynda?
får verkligen inte liv i den, några tisp?
Redigerat av hmmmm, 03 February 2008 - 22:03.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
383 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?