Hur utnyttja 60gb hårddisk?
13 svar till detta ämne
Postad 05 February 2008 - 03:02
Hermelinen
-
Hermelinen
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Hallå.
Jag har haft PS3an ett tag nu. Köpte 60GB modellen, men det enda som finns på hårddisken nu är lite sparningar som tar ingen plats alls.
Jag vet att man kan streama Musik och filmer från dator. Men jag vill att låtarna ska ligga på Ps3et, jag vill kunna gå in i hårddisken och arbeta i ps3an.
Är detta möjligt?
Ni vet, när man har fest så vill man inte hålla på och streama, då ska bara musiken ligga där så man kan lira upp och ha sig.
Om det inte funkar med ps3 får man väl skaffa en PC som står och tar plats :/
Postad 05 February 2008 - 03:11
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Det är juh bara att lägga in dom på hårddisken, genom usbminne, minneskort, dvd, cd eller t.ex red kawa fileserver.
Postad 05 February 2008 - 04:31
Hermelinen
-
Hermelinen
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Hur kommer jag åt dom i menyn då? När jag har lagt över dom.
Redigerat av Hermelinen, 05 February 2008 - 04:31.
Postad 05 February 2008 - 07:11
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1102 inlägg
De ska väl ligga i mappar under musikstapeln?
(Själv lyckades jag fylla upp hårddisken förra veckan, bara med demon och filmer nerladdade från PSN...)
Postad 05 February 2008 - 18:14
Hermelinen
-
Hermelinen
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Det är juh bara att lägga in dom på hårddisken, genom usbminne, minneskort, dvd, cd eller t.ex red kawa fileserver.
Jag har kopplat in en extern hårddisk, men pset verkar inte hitta hårddisken, ska det gå att koppla in en hårddisk?
Postad 05 February 2008 - 18:18
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Jag har kopplat in en extern hårddisk, men pset verkar inte hitta hårddisken, ska det gå att koppla in en hårddisk?
Ja men den måste vara formaterad som fat32, enda som ps3'an läser.
Postad 05 February 2008 - 19:29
Hermelinen
-
Hermelinen
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Ja men den måste vara formaterad som fat32, enda som ps3'an läser.
Jag formaterade om disken som FAT32, nu hittar den disken, men det står "Inga spår funna" detta blir bara bättre och bättre, offrade en Extern disk för det här  Någon som vet varför?
Postad 05 February 2008 - 20:09
Unregistereda22d99cd
-
Unregistereda22d99cd
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
tryck på trekant tror jag det är/ någo nav knapparna och ta visa alla filer under Musik fliken så funkar det.
Postad 19 April 2008 - 14:04
thörna
-
thörna
-
Rookie
-
8 inlägg
tryck på trekant tror jag det är/ någo nav knapparna och ta visa alla filer under Musik fliken så funkar det.
Varför hittar den inte några spår när man trycker på X? Någon som vet??
Postad 19 April 2008 - 16:36
Phredreeke
-
Phredreeke
-
Forumräv
-
-
798 inlägg
Jag formaterade om disken som FAT32, nu hittar den disken, men det står "Inga spår funna" detta blir bara bättre och bättre, offrade en Extern disk för det här 
Någon som vet varför?
Du är medveten om att när du formaterar hårddisken försvinner allt på den?
Postad 20 April 2008 - 16:23
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Jag formaterade om disken som FAT32, nu hittar den disken, men det står "Inga spår funna" detta blir bara bättre och bättre, offrade en Extern disk för det här 
Någon som vet varför?
Varför? 1. Du fick aldrig ingivelsen att överhuvudtaget stoppa in en CD i PS3:an och rippa spåren på det sättet. 2. Du läste inte manualen. 3. Du visste inte vad en formatering innebär.
Postad 20 April 2008 - 21:30
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
Varför hittar den inte några spår när man trycker på X? Någon som vet??
gör du en katalog som heter "Music" och lägger dina MP3or där hittas låtarna om du trycker "x", annars måste du trycka på trekant och välja "visa allt" eller nått liknande Samma sak om du tar hem themes, då måste du göra en katalog med ett visst namn (tror det är "Themes" för att PS3an skall hitta dem. Även en katalog med "video" tror jag behövs för videofiler.
Postad 21 April 2008 - 04:44
the-guvnor
-
the-guvnor
-
Användare
-
-
121 inlägg
Jag kopplade oxå in extern, men den läser bara in de mappar som ligger i roten. hittar undermappar men inte filerna i dem!
Postad 22 April 2008 - 11:49
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Du är medveten om att när du formaterar hårddisken försvinner allt på den?
lol
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|