Tack för era svar, låter bra!
Men förmodligen kommer det bli väldigt mycket Xbox 360 spelande. Kanske ev. PS3. 4 Pers
Utöver det så äger ja en blu-ray spelare samt en del filmer.
Idag har jag ett ganska gott yamaha system samt en 47LB2RF ( full-hd lcd ) och kör allt där.
Är osäker på om jag kommer köra mina filmer via projjan. Eftersom ja har näst intill perfekt bild idag. Och har det kopplat väldigt smidigt via datorn så i dagsläget så utgör min tv det mesta i mitt vardagsrum.
Så ett alternativ är ju att köpa en projja just för tv spelandet. Har väldigt ofta en hel del vänner här och generellt sett spelar vi nästan varje gång. Därför hade det vart ganska kul med en projektor. Antar att det är LCD projja om man vill köra mkt tv spel?
Min tv som jag har köpte jag för 15000:- via ett lite speciellt erbjudande genom jobbet. Den går för 25k ungefär om man kollar på prisjakt idag så ja hade kunnat sälja den och få ut en go peng för den. Och kanske eventuellt bara köra projektor?
Ja vet inte riktigt men idag så står tvn på nästan hela tiden när ja e hemma då ja har alla film kanaler i stort sett. Med en projektor skulle ja nog ta död på lampan ganska snabbt.
En ide är ju att skaffa en ganska billig 720p projja just för spelandet. Men samtidigt kan man ju faktiskt köra 1080 via min 360 och få ut ganska shysst bild.
Sen känns det ganska onödigt med en 47a värd 25k och en projektor utöver det...
Sälja 47an å köpa typ en 32"are och en bra projektor kanske?
Har så svårt för att bestämma mig, men den projektorn som fungerar bäst för tv spelandet samt blu-ray filmer är helt klart till min fördel.
Hoppas på mer hjälp
Tack