Vore tacksam om någon kunde säga vart det finns att köpa och vad de kostar. Behöver inte vara några starka saker, då lär ju inte batteriet hålla längre än 2 minuter, men lite ljus vill jag allt ha. =)
Tack på förhand
Adam
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 12 February 2008 - 10:57
Halloj! Jag har länge varit på jakt efter en spotlight som drivs på batteri, om nu sådana finns? Jag har dock sett någon här på forumet som hade en ljusslinga och ett batteri nerstoppat i en glasburk, och det var därifrån jag fick idéen. Så det finns ju tydligen? Eller måste man modda själv?
Vore tacksam om någon kunde säga vart det finns att köpa och vad de kostar. Behöver inte vara några starka saker, då lär ju inte batteriet hålla längre än 2 minuter, men lite ljus vill jag allt ha. =) Tack på förhand Adam Postad 12 February 2008 - 11:23
Hej,
Nått sånt här kanske? http://www.clasohlso...spx?id=25912740 Har själv inte testat, bara noterade dom på classe när jag var där igår. Mvh -M- Postad 12 February 2008 - 11:38
ojoj, det kan verkligen vara något! Tack för tipset, ska kika på det imorgon
edit: hann köpa idag Redigerat av Arginj, 12 February 2008 - 15:53. Postad 12 February 2008 - 13:09
Jag har sådana som Manjji länkar till. Fungerar bra. Dock så får man ett väldigt kallt och "blått" ljus. Så någon ultramysig belysning är det ej.
Men ska man bara ha den som t ex belysning i en garderob, hylla eller likn så är den kanon! Postad 12 February 2008 - 15:51
Jo, jag märkte att ljuset blir ganska kallt. Inte testat hemma än, utan slet upp förpackningen på jobbet för att testa Annars, är det någon annan som har något tips? Det är en sådan konstruktion jag vill ha, fast med lite mer "soft" ljus. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |