Jauis Lau, är det rätt namn?
Startad av
Unregistered530c48a5
, Feb 12 2008 23:29
8 svar till detta ämne
Postad 12 February 2008 - 23:29
Var på en demo av Dali på Hifi Klubben i karlstad där vi fick lyssna på en låt från "Jauis Lau" som var riktigt grymt inspelad och många vill höra mer så skivan gick runt så man kunde skriva upp namnet och försöka hitta nån skiva o köpa för dom hade inga där. Dock verkar jag skrivit namnet fel så jag undrar om någon känner igen Jauis Lau och vet var man kan köpa en skiva?
Postad 13 February 2008 - 01:18
Hehe, finns ingenting på varken Myspace, Google, Youtube eller Facebook som stämmer överens med det namnet. Och jag har provat att skriva om det till Janis Lau och allt möjligt, kan ändå inte hitta nåt som stämmer.
Gör som så att du knatar till Hifiklubben och ber dem kolla upp skivnamnet eller artistnamnet, för det verkar vara svårt att få tag på.
Gör som så att du knatar till Hifiklubben och ber dem kolla upp skivnamnet eller artistnamnet, för det verkar vara svårt att få tag på.
Postad 14 February 2008 - 00:52
Jag var också där, har letat efter den låten. men kan det vara så att det skall vara Janis Lan, Breaking Silence. iså fall fins den på cdon.se för 109 :- jag skall beställa den och se om det är rätt......
Postad 14 February 2008 - 18:48
Grymt pris om det skulle vara den, de flesta med så bra kvalitet brukar ju ligga runt 200 kr.
Postad 14 February 2008 - 18:57
Janis Ian heter hon och har släppt en hel hög album.
Kan du inte gå in på www.cdon.se och söka på Ian Janis och se om du känner igen skivomslaget.
Ja ska dock ladda ner några låtar och se om det e nått o ha.
Svårt att veta vilken låt du menar också ??
/tjaboboy
Kan du inte gå in på www.cdon.se och söka på Ian Janis och se om du känner igen skivomslaget.
Ja ska dock ladda ner några låtar och se om det e nått o ha.
Svårt att veta vilken låt du menar också ??
/tjaboboy
Redigerat av tjaboboy, 14 February 2008 - 19:01.
Postad 14 February 2008 - 19:02
Jag vet inte vad låten hette men det var någon på albumet breaking silence
Postad 14 February 2008 - 19:05
OK.
Och det e helt 100% att det e det albumet eller ???
För i så fall ladda ner det och kolla om det e rätt.
Surt o köpa om det e fel.
Men du e säker på att det e rätt album eller ??
/tjaboboy
Och det e helt 100% att det e det albumet eller ???
För i så fall ladda ner det och kolla om det e rätt.
Surt o köpa om det e fel.
Men du e säker på att det e rätt album eller ??
/tjaboboy
Postad 14 February 2008 - 22:37
jag är säker, lyssna här
http://www.artistdir...01-WMLO,00.html
Det är rätt, jag skall beställa den på cdon i morgon, 109:- är jättebilligt för den skivans underbara musik... blev helt förtrollad
http://www.artistdir...01-WMLO,00.html
Det är rätt, jag skall beställa den på cdon i morgon, 109:- är jättebilligt för den skivans underbara musik... blev helt förtrollad
Redigerat av sjoden, 14 February 2008 - 22:42.
Postad 14 February 2008 - 22:42
OK
För hon va bra, dratt ner ett par album nu. Dock inte Breaking News än men det kommer nog.
Blir till att köpa dom skivorna sen, vet ej om det blir alla eller bara ett fåtal.
Tack för tipset.
/tjaboboy
För hon va bra, dratt ner ett par album nu. Dock inte Breaking News än men det kommer nog.
Blir till att köpa dom skivorna sen, vet ej om det blir alla eller bara ett fåtal.
Tack för tipset.
/tjaboboy
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?