Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Paket/Erbjudanden på Xbox 360

19 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 February 2008 - 17:08

Dr_Laban
  • Dr_Laban
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Hallå! Tänkte att det vore kul me en tråd som kan ta upp bra erbjudanden på de olika Xbox paketen. Ungefär som det finns en tråd för Ps3. Hoppas det inte redan finns, kunde iaf inte hitta nån. Vore intressant att veta då man är i köpar tagen (Beställt ny TV som ska komma snart :) )
Kan ju börja med Eb Games erbjudande på en Pro.
Vet inte om Pro versionen är nåt att ha, men det verkar som en bra deal tror ja.

Postad 14 February 2008 - 17:21

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Hallå! Tänkte att det vore kul me en tråd som kan ta upp bra erbjudanden på de olika Xbox paketen. Ungefär som det finns en tråd för Ps3. Hoppas det inte redan finns, kunde iaf inte hitta nån. Vore intressant att veta då man är i köpar tagen (Beställt ny TV som ska komma snart :) )
Vet inte om Pro versionen är nåt att ha, men det verkar som en bra deal tror ja.

Pro versionen är "gamla" Premium och verkar var den version som de flesta rekommenderar. Eftersom Premium kostar 3000 kr och merparten av spelen man kan välja mellan på sidan du länkade till kostar 300-400 kr så var det ju inte så billigt. Får nog isf säga att deras Ps3 paket var mer tilltalande om jag går efter vad man får för pengarna.

Postad 14 February 2008 - 17:40

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Får nog isf säga att deras Ps3 paket var mer tilltalande om jag går efter vad man får för pengarna.

Men nu handlar det inte om PS3 och vad den kostar utan om 360 paket. Fattar inte varför det är så svårt för vissa att INTE dra in sina favoriter när någon frågar en fråga om något annat.

"Hmm ska jag köpa tetris till gameboy,,,,, Nä köp Motorstorm till PS3 istället mycket mera värt det."

Postad 14 February 2008 - 19:20

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Men nu handlar det inte om PS3 och vad den kostar utan om 360 paket. Fattar inte varför det är så svårt för vissa att INTE dra in sina favoriter när någon frågar en fråga om något annat.

"Hmm ska jag köpa tetris till gameboy,,,,, Nä köp Motorstorm till PS3 istället mycket mera värt det."

Gjorde bara en jämförelse för att visa att jag inte anser det är ett så bra pris då man kan köpa spelen separat och baserad på vilket spel man sedan väljer komma under paketpriset :).

Ska jag vara ärlig så har jag inte hittat ett enda paket till 360 som är bättre än att köpa konsolen löst och de spel man själv vill ha (om man är ute efter en med Hdmi vill säga). Tycker du då det är bättre att jag är oärlig och säger att jamen visst det låter ju som en bra deal? Att jag nämnde Sony var bara för att visa på skillnaden och vad man borde få när man köper 360 bundlat med spel.

Till sist, skrev du i tråden endast för att påpeka ovanstående? För såvitt jag kan se har du inte skrivit något som har med tråden att göra, jag skrev iaf att jag inte tyckte det var ett bra erbjudande :D .

Redigerat av Jack of all trades, 14 February 2008 - 19:27.

Postad 14 February 2008 - 19:50

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Gjorde bara en jämförelse för att visa att jag inte anser det är ett så bra pris då man kan köpa spelen separat och baserad på vilket spel man sedan väljer komma under paketpriset :).

Ska jag vara ärlig så har jag inte hittat ett enda paket till 360 som är bättre än att köpa konsolen löst och de spel man själv vill ha (om man är ute efter en med Hdmi vill säga). Tycker du då det är bättre att jag är oärlig och säger att jamen visst det låter ju som en bra deal? Att jag nämnde Sony var bara för att visa på skillnaden och vad man borde få när man köper 360 bundlat med spel.

Till sist, skrev du i tråden endast för att påpeka ovanstående? För såvitt jag kan se har du inte skrivit något som har med tråden att göra, jag skrev iaf att jag inte tyckte det var ett bra erbjudande :D .

Oärlig behöver du inte vara, det är ju bara att skriva att det inte är så billigt eller inte skriva alls.

Jepp endast för att påpeka att du drog in PS3 som bättre köp när någon undrar vilken 360 han ska köpa.

Postad 14 February 2008 - 21:23

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Jepp endast för att påpeka att du drog in PS3 som bättre köp när någon undrar vilken 360 han ska köpa.

Jag tror du isf missuppfattade mig, jag menade inte att det var bättre att köpa en Ps3 utan att själva paketet som sådant var ett mer prisvärt sådant. Jag är också ute efter en 360 men kommer vänta tills Jasper kommer komma (antagligen) innan jag skaffar en så om du tror att jag är något Sony ****** så stämmer inte det;-). Men det går inte att komma ifrån att Micrsoft inte har några prisvärda paket ute oavsett. Så än så länge är en 360 premium eller Elite utan spel det som ger mest för pengarna.

Postad 14 February 2008 - 23:16

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Pro versionen är "gamla" Premium och verkar var den version som de flesta rekommenderar. Eftersom Premium kostar 3000 kr och merparten av spelen man kan välja mellan på sidan du länkade till kostar 300-400 kr så var det ju inte så billigt. Får nog isf säga att deras Ps3 paket var mer tilltalande om jag går efter vad man får för pengarna.

3300 för konsollen (just nu är komplett.se billigast med 3 324 kr inkl frakt). 400 för en extra handkontroll. 300-400 för ett extra spel (GoW 279 kr, Halo 3 349 kr, Blue Dragon 299 kr, PGR 4 269 kr, Scene IT 499 kr). 3-månades Live för 99 kr är ett hyggligt pris, men där tjänar man inga stora pengar, kanske 40 kr mot att köpa ett 12-månaders (räknat på kostnad för tre månader). Så totalt ca 4100 kr som man får ge 3599 kr. Tycker det verkar vara ett hyggligt bra erbjudande. En rabatt på ca 500 kr (om man nu ska köpa ett av de spelen).

Postad 15 February 2008 - 00:22

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

3300 för konsollen (just nu är komplett.se billigast med 3 324 kr inkl frakt). 400 för en extra handkontroll. 300-400 för ett extra spel (GoW 279 kr, Halo 3 349 kr, Blue Dragon 299 kr, PGR 4 269 kr, Scene IT 499 kr). 3-månades Live för 99 kr är ett hyggligt pris, men där tjänar man inga stora pengar, kanske 40 kr mot att köpa ett 12-månaders (räknat på kostnad för tre månader). Så totalt ca 4100 kr som man får ge 3599 kr. Tycker det verkar vara ett hyggligt bra erbjudande. En rabatt på ca 500 kr (om man nu ska köpa ett av de spelen).

Missade det med en extra handkontroll får jag erkänna, isf är det ett bra paket och jag tar tillbaka det jag skrev ovan. Tack för påpekandet :) .

Edit: Framgår inte riktigt om det är en extra handkontroll man får med eller om dom bytt ut handkontrollen som ingår till en trådlöst, är det någon som vet hur det ligger till med detta?

Redigerat av Jack of all trades, 15 February 2008 - 01:00.

Postad 15 February 2008 - 17:10

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Det ingår en trådlös i Pro-paketet. Och eftersom de visar upp ytterligare en kontroll utgår jag ifrån att den följer med i paketet, allt annat vore riktigt ful marknadsföring (något som ju i och för sig har hänt tidigare att olika företag har nyttjat sig av).

Postad 15 February 2008 - 18:54

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Det ingår en trådlös i Pro-paketet. Och eftersom de visar upp ytterligare en kontroll utgår jag ifrån att den följer med i paketet, allt annat vore riktigt ful marknadsföring (något som ju i och för sig har hänt tidigare att olika företag har nyttjat sig av).

Snackade med kompisen och han sa också att det ingår en trådlös kontroll med pro så ja jag håller med dig. Om det inte ingår det så är det verkligen falsk marknadsföring, isf är det ju ett grymt bra paket och jag kan bara ge det tummen upp=).

Postad 16 February 2008 - 10:34

Dr_Laban
  • Dr_Laban
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Ja ingår inte en extra handkontroll så va det ju inte så mycket att hänga i granen precis :wub:
Hitta annars ett erbjudande på Halo 3 edit. på Pixmania Pixmania
Lite svårt att jämföra priset på Halo versionen då den inte finns me på prisjakt...
Har läst att Halo versionen kan ha 65nm teknik i sig ocskå:)

Postad 16 February 2008 - 12:30

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Ja ingår inte en extra handkontroll så va det ju inte så mycket att hänga i granen precis :wub:
Hitta annars ett erbjudande på Halo 3 edit. på Pixmania Pixmania
Lite svårt att jämföra priset på Halo versionen då den inte finns me på prisjakt...
Har läst att Halo versionen kan ha 65nm teknik i sig ocskå:)

Jag är rätt så säker på att merparten av de 360 som säljs nu har denna teknik (kallas även för Falcon, Japser är nästa version som kommer ha både cpu och gpu (Falcon har bara cpu i 65mn) i 65nm och det är denna version jag försöker hålla mig till men det blir svårare och svårare med sådana här erbjudanden ;) ) och köper man Elite versionen är chanserna ännu bättre=).

Postad 18 February 2008 - 15:20

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Vart tog El-gigantens billiga pris på Arcade vägen 2190:-? Jag som just skulle till att köpa en Xbox och helt plötsligt finns inte erbjudandet längre :-(

marcus

Postad 26 November 2008 - 20:43

-FreakyThing-
  • -FreakyThing-
  • Lärjunge

• 304 inlägg
  • 0
Något bra paket erbjudande på Xbox 360 elite?

Postad 27 December 2008 - 15:56

Pellen08
  • Pellen08
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hittat något bra erbjudande på Elite?

HP

Postad 21 July 2009 - 21:35

Peacepoor
  • Peacepoor
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Det kommer många tips om PS3, men inga på 360. Såg 60 gb versionen för 2190 på Mediamarkt. Någon som sett något bra erbjudande på sistone?

Postad 22 July 2009 - 12:03

hakko504
  • hakko504
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Såg 60 gb versionen för 2190 på Mediamarkt.

När och i vilken butik?

Postad 22 July 2009 - 13:11

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0
Mediamarkt sisjön tar 2495:- om jag inte minns helt fel, var där idag då grabben är ute efter en.

//Niklas

Postad 22 July 2009 - 14:09

Peacepoor
  • Peacepoor
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

När och i vilken butik?

Det var i Kalmar som jag såg dem förra veckan. Var dum nog att inte köpa då och ett par dagar senare var dem slut, och butiksanställd kunde bara säga att de hade beställt fler, men visste inte när de skulle komma.

Postad 22 July 2009 - 14:14

hakko504
  • hakko504
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Det var i Kalmar som jag såg dem förra veckan. Var dum nog att inte köpa då och ett par dagar senare var dem slut, och butiksanställd kunde bara säga att de hade beställt fler, men visste inte när de skulle komma.

OK, tack för infot. Får hålla koll på butikerna härnere (Malmö/Lund) om det dyker upp något liknande inom en snar framtid.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.