Postad 14 February 2008 - 22:11
Postad 14 February 2008 - 23:53
Postad 15 February 2008 - 00:42
Postad 15 February 2008 - 03:13
Där sa du nått!..går det? Innebär det att jag ska smälta ner "tantens" smycken och fylla 200 ihoptejpade sugrör?
HEHE!!
Postad 15 February 2008 - 14:39
Där sa du nått!..går det? Innebär det att jag ska smälta ner "tantens" smycken och fylla 200 ihoptejpade sugrör?
Lustigkurre
Postad 15 February 2008 - 17:03
Har nu i 3 veckor gått och väntat på ett par beställda cm1:or, grejjen är den att nu har jag läst nästan allt som går att läsa, varit och lyssnat på dem vid flera tillfällen. Har nu slut på saker att göra föra att stilla denna olidliga väntan. Ett prel. datum för lev. är den 15:e(imorrn) Vad gör man vid denna punkt, det är ju fasen alla hjärtans dag och jag tänker mer på högtalarna än på tjejen. Nån som har erfarenheter av denna situation?
det är jobbigt sånt där, blir nästan bara det man har i tankarna till slut. Fast den som väntar..
Postad 15 February 2008 - 17:29
Har nu i 3 veckor gått och väntat på ett par beställda cm1:or, grejjen är den att nu har jag läst nästan allt som går att läsa, varit och lyssnat på dem vid flera tillfällen. Har nu slut på saker att göra föra att stilla denna olidliga väntan. Ett prel. datum för lev. är den 15:e(imorrn) Vad gör man vid denna punkt, det är ju fasen alla hjärtans dag och jag tänker mer på högtalarna än på tjejen. Nån som har erfarenheter av denna situation?
det är jobbigt sånt där, blir nästan bara det man har i tankarna till slut. Fast den som väntar..
...på något gott väntar aldrig för länge!
Just det.!.men jag fick precis veta att ett nytt prel. datum & det är satt till den 1:a Mars!
..finns det nån sån där klinik man kan lägga in sig på..så jag klarar av vardagen fram tills dess?
Postad 15 February 2008 - 18:19
Är less på att vänta jag också...
På måndag har jag väntat 7 veckor på mina frontar och de är inte så skoj.
Så fort telefon ringer så bara fet önskar man att de är från butiken, men inte då.
Hoppas dom kommer till veckan så man får ställa prylarna på plats och sätta sig ner och bara lyssna
och göra alla inställningar.
Postad 15 February 2008 - 19:38
Men allt är inte kört för oss(framtida B&W ägare), Som tur är finns det stödgrupper i mörkret. Eller vad sägs om ett forum enbart om B&W
MVH.
Mats
Postad 16 February 2008 - 00:58
Postad 16 February 2008 - 01:08
Hej!
Är less på att vänta jag också...
På måndag har jag väntat 7 veckor på mina frontar och de är inte så skoj.
Så fort telefon ringer så bara fet önskar man att de är från butiken, men inte då.
Hoppas dom kommer till veckan så man får ställa prylarna på plats och sätta sig ner och bara lyssna
och göra alla inställningar.
7 veckor!! Vad för högtalare är det mån tro?..måste dom födas fram?...nä men allvarligt, vad är det för högtalare?
Denna tråd dök upp ganska lägligt eftersom även jag sitter i en liknande sitts, Har ej beställt mina högtalare dock(behöver några veckor till för dom sista slantarna). Det roliga är att jag precis som dig läst allt jag kan hitta som är relaterat till mina högtalare, Likt dig har jag kommit till som jag ser det ett stopp i allt läsvärt
.
Men allt är inte kört för oss(framtida B&W ägare), Som tur är finns det stödgrupper i mörkret. Eller vad sägs om ett forum enbart om B&W.
MVH.
Mats
Tack för att du förstår och stödet, vad är det för B&W högtalare du går o suktar efter då?
Postad 16 February 2008 - 02:12
Redigerat av Unregisteredcb936d6b, 16 February 2008 - 02:12.
Postad 16 February 2008 - 12:03
Men butiken (Ljudshopen Nord AB) var jäkligt schyssta och lånade ut ett par Audiovector K1 Signature under tiden.
Men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge känns det som...
Postad 16 February 2008 - 12:26
7 veckor!! Vad för högtalare är det mån tro?..måste dom födas fram?...nä men allvarligt, vad är det för högtalare?
Ibland kan det hända att högtalare är slut i lager och då måste butiken beställa nya och ibland är det även så att de måste fraktas hem ändå från kina.
Själv har jag alltid otur när det gäller fraktid när jag beställer saker på internet.
Kan ju rada upp lite...
Mina gamla XTZ 99 W2MT var slut i lager när jag beställde dem så jag fick vänta ca 2 månader innan de dök upp.
Min Audio Pro Sub Focus var även den slut i lager när jag beställde den men denna gången tog det "bara" ca 3 - 4 veckor innan jag fick hem den.
Slutsteget Classic 8.0b tog 9 månader innan jag fick.
Min Yamaha bioreceiver tog över en vecka innan fyndbörsen fick iväg den.. det visade sig att fyndbörsen hade missat min betalaning...hmmm...
Min Rotel DVD 1050 tog ca 3 veckor innan den kom iväg eftersom att den va fel prissatt så personalen satt säkerligen och grubblade över om jag skulle få den 500 spänn billigare eller inte. Dock fick jag det men jag fick vänta några veckor till inann jag fick den då den skulle skickas från ett centrallager någonstans.
ja sen tror jag inte det var så mycket mer faktiskt.. sist när jag köpte mina nya högtalare XTZ 99.36 så tog det ca en veckan innan jag hade dom hemma.
Postad 16 February 2008 - 12:37
Hehe!
De är ett par Heco Celan 800.
Jag beställde frontar, center och surround högtalare, och de tog inte lång tid till de att jag fick prylarna.
Men fick fel frontar , de var ett par celan 700 i stället för 800:orna.
Och så klart var de slut på lagret, så de är bara och vänta.
De kan ju bli fel ibland, men de är ju skit tråkigt att vänta.
Postad 16 February 2008 - 12:52
MVH.
Mats
Postad 01 March 2008 - 02:18
Postad 07 March 2008 - 18:37
joråsåatte...då har man äntligen fått hem sina kära högtalare, tid tog det men värt var det. Kändes lite som om man var 5år igen och fick en julklapp. Nu har man härliga timmar framför stereon.!
That does it.......
Imorrn är det jag som ger mig ner på stan för att lägga en beställning.
Gratulerar till den fina julklappen.....mmmmmm kan verkligen leva mig in i känslan man får av uppackningen med ny elektronik/högtalare
MVH.
Mats
Postad 09 March 2008 - 21:43
För att stilla den värsta hungern i dessa väntanstider har jag märkt att ladda ner alla bilder jag kommer över och sedan köra igång ett bildspel hjälper
![]()
MVH.
Mats
Detta tips hjälper inte ett jutta när man väl har lagt in beställningen märkte jag precis nu, 1 till 3 veckor sa säljaren att det tar
MVH.
Mats
Postad 10 March 2008 - 09:12
och kunde hämta ut dem dagen efter i butiken...
Älskar när man slipper vänta på sina prylar
Postad 10 March 2008 - 10:16
Postad 05 April 2008 - 21:25
jag har så ytterst svårt att vänta på prylar, så jag ser helt enkelt till att aldrig handla på dom villkoren
Tyvärr så går ej detta att tillämpa på vissa produkter när i detta fall HIFI klubben har ett nästintill monopol på sitt utbud
MVH.
Mats
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
383 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?