Postad 14 February 2008 - 22:54
Postad 14 February 2008 - 22:58
(Det är lite repor på den och fötterna har torkat och ramlat bort men det borde inte spela någon roll)
Ring mig om du är intresserad!
Postad 15 February 2008 - 00:52
Det bästa för dig är nog att köpa min NAD 3240, en mycket bra klassiker i nyskick. (Ena kanalen funkar inte men annars är den ganska bra). Jag kan släppa den till dig för 5 000.- kan tänka mig att sälja den för 6 000.- vid en snabb affär.
(Det är lite repor på den och fötterna har torkat och ramlat bort men det borde inte spela någon roll)
Se till att det blir en långsam affär
Postad 15 February 2008 - 01:08
Är den här killen på riktigt eller?Det bästa för dig är nog att köpa min NAD 3240, en mycket bra klassiker i nyskick. (Ena kanalen funkar inte men annars är den ganska bra). Jag kan släppa den till dig för 5 000.- kan tänka mig att sälja den för 6 000.- vid en snabb affär.
Men OT så är det lite lättare att ge dig tips på förstärkare om du säger vilken prisklass du tänkt dig.
Postad 15 February 2008 - 07:19
Jag hade tänkt lägga mig runt 4-5 tusen max, helst yamaha där med då jag har rabatt på deras produkter.Är den här killen på riktigt eller?Det bästa för dig är nog att köpa min NAD 3240, en mycket bra klassiker i nyskick. (Ena kanalen funkar inte men annars är den ganska bra). Jag kan släppa den till dig för 5 000.- kan tänka mig att sälja den för 6 000.- vid en snabb affär.
Ring mig om du är intresserad!![]()
Men OT så är det lite lättare att ge dig tips på förstärkare om du säger vilken prisklass du tänkt dig.
Postad 15 February 2008 - 07:40
Enda rätta innan köp provlyssna & jämför mot andra märken .
Postad 15 February 2008 - 08:38
Jag hade tänkt lägga mig runt 4-5 tusen max, helst yamaha där med då jag har rabatt på deras produkter.
Tja då är de väl bara o köpa den Yamaha förstärkaren som du får för 5.000
Postad 15 February 2008 - 09:48
Hehe, om vi säger så här då, kommmer en förstärkare för dom pengarna att räcka/fungera bra?Jag hade tänkt lägga mig runt 4-5 tusen max, helst yamaha där med då jag har rabatt på deras produkter.
Tja då är de väl bara o köpa den Yamaha förstärkaren som du får för 5.000
Postad 15 February 2008 - 15:22
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
383 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?