Tjena, i fredags köpte jag en epson tw-700 efter att ha läst runt på en massa forum och många trådar här

hade en "gammal" DLP proj förut som jag köpte billigt med 70h på nacken när ett företag gick i konkurs men det var ju ingen hemmabio proj egentligen, Infocus LP600 heter den och den var helt klart kanon för mina behov innan,och den var grym när man kopplade datorn till den med VGA, men efter 2lampbyten så tyckte jag det var dags att kliva upp ett par steg och köpa en riktig proj istället.
och döm av min förvåning när jag kopplade in xbox360 idag och spelade lite Halo3, Gardinerna ej fördragna och epson på Livingroom funkade helt otroligt bra, och om man sätter på dynamisk blir man ju bländad i dagsljus

.
jag har en vit duk från Aview (komplett.se) skulle nog ha en grå istället för att få till lite bättre svärta ??
jag har bara ett problem med den nya leksaken och det är att Lamp hours står fortfarande på 0, har testat reset'a den men den vill bara inte räkna, vad ska jag göra ? vänta någon månad och sen åka med den till netonet där jag köpte den eller någon som vet nåt man kan göra själv för att den ska lära sig matte?
BTW, I början med min gamla infocus såg jag mycket "regnbågar" (DLP) och fick lite huvudvärk då och då, men efter ett tag hade jag och alla andra vant oss vid det och märkte inte alls av det.