Postad 16 February 2008 - 19:12
Trodde nog jag skulle få ut mer av HD ljud formaten... Eller har jag för dåliga högtalare???? Focal 807V, så mycket wow upplevelse fick inte jag iaf!
Postad 16 February 2008 - 20:45
Är det LX60 eller HD-ljudformaten du är besviken på? Hur är LX60 med vanlig Dolby Digital och DTS? Är den en besvikelse även där jämfört med andra förstärkare?
Är själv spekulant på en LX60. Den verkar ha det mesta jag söker i en ny hembioförstärkare.
Är själv spekulant på en LX60. Den verkar ha det mesta jag söker i en ny hembioförstärkare.
Postad 16 February 2008 - 20:54
Kör oxå focal högtalare med en AX4 tycker jag får ut väldigt mycket av de nya ljudformaten.
Testa att byta mellan tex PCM/Dolby TRUE HD och vanliga dolby digital, en bra film att göra det på är Blood diamond under krigs scenen i staden. Om du inte märker skillnad där måste det vara något fel.
Testa att byta mellan tex PCM/Dolby TRUE HD och vanliga dolby digital, en bra film att göra det på är Blood diamond under krigs scenen i staden. Om du inte märker skillnad där måste det vara något fel.
Postad 17 February 2008 - 09:24
Jag är kanon-nöjd
Men å andra sidan kan jag bara jämföra med Yamaha RXV2600 och där blev det ett rejält lyft både musikaliskt och filmmässigt
Men å andra sidan kan jag bara jämföra med Yamaha RXV2600 och där blev det ett rejält lyft både musikaliskt och filmmässigt
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
47 bilder
101 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?