Skickat 27 januari 2011 - 22:35
Vincent Qvarfordt 2011-01-27 22:15:05 Anmäl
Snyggt. Basen kommer att prestera bra, har haft en sån själv. Kostade 3800 kr när jag köpte den 2006, jag blev helt chockad att man kunde få så bra bas för dom pengarna.
Jo den är ok har haft den nu sen 2008 och nyligen bytt steget i den med gick på garantin nytt hemskickat bara koppla in .
Är sugen på en till lika dan eller 2 st av någe anat märke ,
Snyggt. Basen kommer att prestera bra, har haft en sån själv. Kostade 3800 kr när jag köpte den 2006, jag blev helt chockad att man kunde få så bra bas för dom pengarna.
Jo den är ok har haft den nu sen 2008 och nyligen bytt steget i den med gick på garantin nytt hemskickat bara koppla in .
Är sugen på en till lika dan eller 2 st av någe anat märke ,
Skickat 15 mars 2012 - 12:50
Tack för kommentaren och betyget! Du har det inte så pjåkigt själv ;) Gillar ditt vincent steg. Dem både låter bra och är snygga tycker jag. Tycker även att du lyckats bra med dina hembyggda dipoler. Snyggt jobbat. Jag antar att dem levererar lika bra också :D
Kan tillägga att jag var länge inne på att skaffa en CD-spelare från Marantz då jag gillar ljudet från marantz samt att deras CD-spelare är mycket omtyckta. Jag satsade istället på DAC och FLAC-filer från datorn. Fungerar mycket bra :)
Kan tillägga att jag var länge inne på att skaffa en CD-spelare från Marantz då jag gillar ljudet från marantz samt att deras CD-spelare är mycket omtyckta. Jag satsade istället på DAC och FLAC-filer från datorn. Fungerar mycket bra :)
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
27 bilder
125 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?