Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

blåtandshörlurar och spelljud

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 February 2008 - 10:08

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0
Är det inte möjligt att få ut ljudet till sina blåtandshörlurar när man spelar ett spel? Jag tycker jag försökt det mesta men jag lyckas inte. Kan detta stämma eller är det jag som gör nåt tokigt?

Postad 20 February 2008 - 10:12

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Jag tror du bara får ut chatten med de andra, själva spelljudet är kvar i högtalarna. Det är skönt så tycker jag, fast jag är inte säker.

Postad 20 February 2008 - 10:25

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0
Jo det verkar vara så. men jag hade ju förhoppningar om att man skulle kunna välja utgång för ljudet och på så vis få ut det i hörlurarna.. Men då var det kör då med andra ord.

Postad 20 February 2008 - 12:51

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Jo det verkar vara så. men jag hade ju förhoppningar om att man skulle kunna välja utgång för ljudet och på så vis få ut det i hörlurarna.. Men då var det kör då med andra ord.

Jepp, trist men sant. Jag har skrivit till Sony om detta och bönat och bett om att de gör något åt det, men inte fått något svar. Kan tänka mig att de inte bryr sig det minsta om synpunkterna så länge det inte kommer från väldigt många användare...

Postad 20 February 2008 - 12:58

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0
Det känns lite märkligt att man inte kan göra så måste jag säga. Men om man drar ljudet via förstärkaren, finns det ingen typ 3,5mm plugg med blåtand dit man kan ansluta sina hörlurar? kanske inte precis så, men på nåt sätt måste man väl kunna gå runt det?

Postad 20 February 2008 - 18:14

Mr Muskel
  • Mr Muskel
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Heheh samma här sister-ray! Försökte med alla tänkbara inställningar utan att lyckas. Verkligen synd!
Min fru skulle nog uppskatta att slippa höra en massa oväsen i TV-soffan. B)

Postad 20 February 2008 - 18:39

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0

Heheh samma här sister-ray! Försökte med alla tänkbara inställningar utan att lyckas. Verkligen synd!
Min fru skulle nog uppskatta att slippa höra en massa oväsen i TV-soffan. B)

Ja det känns som att många skulle vilja kunna skärma av ljudet från resten av huset utan att sänka tvn. Men det bara att hoppas att det kommer i nån framtida uppdatering! Men nu slipper jag iaf pilla med nåt som inte går att fixa.

Postad 21 February 2008 - 09:51

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Det känns lite märkligt att man inte kan göra så måste jag säga. Men om man drar ljudet via förstärkaren, finns det ingen typ 3,5mm plugg med blåtand dit man kan ansluta sina hörlurar? kanske inte precis så, men på nåt sätt måste man väl kunna gå runt det?

I tråden Headset till PS3 har Acta skrivit lite kring detta vad gäller headsetet Plantronics Pulsar 590E. Men, det är fortfarande så att man inte samtidigt kan få ut både chatt- och spelljud via headsetet. :)

Postad 21 February 2008 - 10:59

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0

I tråden Headset till PS3 har Acta skrivit lite kring detta vad gäller headsetet Plantronics Pulsar 590E. Men, det är fortfarande så att man inte samtidigt kan få ut både chatt- och spelljud via headsetet. :)

Du det där var perfekt! att det inte är både chatt- och spelljud gör inte så mycket. Precis vad jag letade efter.

Postad 22 February 2008 - 14:56

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0

Du det där var perfekt! att det inte är både chatt- och spelljud gör inte så mycket. Precis vad jag letade efter.

Vad bra! Om du skaffar ett sådant headset skulle jag gärna se en fullständig recension i avseendet med det som diskuterats i denna tråd! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.