Postad 20 February 2008 - 10:08
Postad 20 February 2008 - 10:12
Postad 20 February 2008 - 10:25
Postad 20 February 2008 - 12:51
Jepp, trist men sant. Jag har skrivit till Sony om detta och bönat och bett om att de gör något åt det, men inte fått något svar. Kan tänka mig att de inte bryr sig det minsta om synpunkterna så länge det inte kommer från väldigt många användare...Jo det verkar vara så. men jag hade ju förhoppningar om att man skulle kunna välja utgång för ljudet och på så vis få ut det i hörlurarna.. Men då var det kör då med andra ord.
Postad 20 February 2008 - 12:58
Postad 20 February 2008 - 18:14
Min fru skulle nog uppskatta att slippa höra en massa oväsen i TV-soffan.
Postad 20 February 2008 - 18:39
Heheh samma här sister-ray! Försökte med alla tänkbara inställningar utan att lyckas. Verkligen synd!
Min fru skulle nog uppskatta att slippa höra en massa oväsen i TV-soffan.
Ja det känns som att många skulle vilja kunna skärma av ljudet från resten av huset utan att sänka tvn. Men det bara att hoppas att det kommer i nån framtida uppdatering! Men nu slipper jag iaf pilla med nåt som inte går att fixa.
Postad 21 February 2008 - 09:51
I tråden Headset till PS3 har Acta skrivit lite kring detta vad gäller headsetet Plantronics Pulsar 590E. Men, det är fortfarande så att man inte samtidigt kan få ut både chatt- och spelljud via headsetet.Det känns lite märkligt att man inte kan göra så måste jag säga. Men om man drar ljudet via förstärkaren, finns det ingen typ 3,5mm plugg med blåtand dit man kan ansluta sina hörlurar? kanske inte precis så, men på nåt sätt måste man väl kunna gå runt det?
Postad 21 February 2008 - 10:59
I tråden Headset till PS3 har Acta skrivit lite kring detta vad gäller headsetet Plantronics Pulsar 590E. Men, det är fortfarande så att man inte samtidigt kan få ut både chatt- och spelljud via headsetet.Det känns lite märkligt att man inte kan göra så måste jag säga. Men om man drar ljudet via förstärkaren, finns det ingen typ 3,5mm plugg med blåtand dit man kan ansluta sina hörlurar? kanske inte precis så, men på nåt sätt måste man väl kunna gå runt det?
Du det där var perfekt! att det inte är både chatt- och spelljud gör inte så mycket. Precis vad jag letade efter.
Postad 22 February 2008 - 14:56
Vad bra! Om du skaffar ett sådant headset skulle jag gärna se en fullständig recension i avseendet med det som diskuterats i denna tråd!I tråden Headset till PS3 har Acta skrivit lite kring detta vad gäller headsetet Plantronics Pulsar 590E. Men, det är fortfarande så att man inte samtidigt kan få ut både chatt- och spelljud via headsetet.Det känns lite märkligt att man inte kan göra så måste jag säga. Men om man drar ljudet via förstärkaren, finns det ingen typ 3,5mm plugg med blåtand dit man kan ansluta sina hörlurar? kanske inte precis så, men på nåt sätt måste man väl kunna gå runt det?
![]()
Du det där var perfekt! att det inte är både chatt- och spelljud gör inte så mycket. Precis vad jag letade efter.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?