Sony Ericsson T650i 16MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
1
|
(23)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson K770i
(Mobiltelefoner)
|
2
|
(21)
|
Inga priser |
3 relaterade trådar
Sony Ericsson T650i i blått (84 inlägg)
|
17 år sedan |
Sonyericsson K770i (43 inlägg)
|
18 år sedan |
Sony Ericsson k770i (2 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 20 February 2008 - 16:18
Jag har funderat på att köpa T650i, men jag undrar vilken tror ni är bäst T650i eller K770i ? Vem skulle ni köpa ?
Postad 20 February 2008 - 20:40
Har väl släppts olåst nu i år?K770 är ju bara låst till Tre här i Sverige.
Postad 06 March 2008 - 20:41
Jag tror de är ganska lika, men jag skulle köpa k770i.
Om den inte var låst till operatören tre vill säga...
K770i har linsskydd till skillnad från t650 som har en kamera som istället sticker ut på baksidan = extra stor risk för slitage och repor.
t650i har fulare knappar och känns kantigare och därmed mer oergonomisk, enligt mig.
k770i har trackID-funktionen som jag tycker verkar lite spännande.
t650i är dyrare (numera kanske det är marginellt iofs)
Det är de här grejerna, framför allt kameragrejen, som gör mig mer intresserad av k770i, tror däremot att batteritiden på t650i är bättre och att den delvis är av bättre material (aluminium?)
Jag har väntat läääänge på att k770i ska släppas olåst eller till fler operatörer än tre men det verkar inte ske, så nu blev jag sugen på Sony Ericsson C902 istället.
Om den inte var låst till operatören tre vill säga...
K770i har linsskydd till skillnad från t650 som har en kamera som istället sticker ut på baksidan = extra stor risk för slitage och repor.
t650i har fulare knappar och känns kantigare och därmed mer oergonomisk, enligt mig.
k770i har trackID-funktionen som jag tycker verkar lite spännande.
t650i är dyrare (numera kanske det är marginellt iofs)
Det är de här grejerna, framför allt kameragrejen, som gör mig mer intresserad av k770i, tror däremot att batteritiden på t650i är bättre och att den delvis är av bättre material (aluminium?)
Jag har väntat läääänge på att k770i ska släppas olåst eller till fler operatörer än tre men det verkar inte ske, så nu blev jag sugen på Sony Ericsson C902 istället.
Postad 08 March 2008 - 19:41
En del missförstånd här verkar det som ...
T650 och 770i är i stort sett identiska vad det gäller innehåll och mjukvara. T650 är däremot lite mindre på utsidan och byggd i betydligt mer påkostade material (repfritt mineralglas, rostfritt stål, borstad aluminium etc.)
Batteritiden på 770 skall tydligen vara något bättre.
Kvalitén och ergonomin på T650 är utmärkt och bättre än på någon annan telefon jag ägt. Jag har haft ett exemplar i ca ett halvår nu och den har legat nertryckt i byxfickan bland nycklar och annat mest hela tiden. Skyddsfodralet slarvade jag bort för länge sedan så telefonen har inte haft något skydd. Trots detta finns inte den minsta repa någonstans.
Nu skall det införskaffas ännu en telefon i familjen och det lutar åt en 770, mest för omväxlings skull...
Undersöker möjligheterna att köpa en lila och operatörsoberoende 770 från tyskland där de är lite mer prisvärda.
T650 och 770i är i stort sett identiska vad det gäller innehåll och mjukvara. T650 är däremot lite mindre på utsidan och byggd i betydligt mer påkostade material (repfritt mineralglas, rostfritt stål, borstad aluminium etc.)
Batteritiden på 770 skall tydligen vara något bättre.
Kvalitén och ergonomin på T650 är utmärkt och bättre än på någon annan telefon jag ägt. Jag har haft ett exemplar i ca ett halvår nu och den har legat nertryckt i byxfickan bland nycklar och annat mest hela tiden. Skyddsfodralet slarvade jag bort för länge sedan så telefonen har inte haft något skydd. Trots detta finns inte den minsta repa någonstans.
Nu skall det införskaffas ännu en telefon i familjen och det lutar åt en 770, mest för omväxlings skull...
Undersöker möjligheterna att köpa en lila och operatörsoberoende 770 från tyskland där de är lite mer prisvärda.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Sony Ericsson T650i i blått
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?