Har inte börjat sondera terräng ordentligt ännu, undrar egentligen bara vad ni andra prylnördar skulle välja för modell om det skulle vara en tv mellan 46-52" som var FullHD, LCD eller Plasma kvittar, fabrikat kvittar, pris kvittar, vill bara ha era åsikter..
Boet är uppdelat, dags för ny TV.
Startad av
Unregisteredd2c0b964
, Feb 26 2008 00:47
1 svar till detta ämne
Postad 26 February 2008 - 00:47
Är nyseparerad och lyckades med att få x:et att ta över min gamla Samsung 42Q7 vilken jag har gått och tröttnat på sedan en rätt lång tid tillbaks. Hur som haver, måste ju hitta en ny leksak nu! 
Har inte börjat sondera terräng ordentligt ännu, undrar egentligen bara vad ni andra prylnördar skulle välja för modell om det skulle vara en tv mellan 46-52" som var FullHD, LCD eller Plasma kvittar, fabrikat kvittar, pris kvittar, vill bara ha era åsikter..
Postad 26 February 2008 - 10:59
Är nyseparerad och lyckades med att få x:et att ta över min gamla Samsung 42Q7 vilken jag har gått och tröttnat på sedan en rätt lång tid tillbaks. Hur som haver, måste ju hitta en ny leksak nu!
Om inte priset spelar någon roll så hade jag utan någom som helst tvekan køpt en https://www.prisjakt...kt.php?p=212850
Den kan du inte bli missnøjd med
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?