The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian -2008
Berättelsen Om Narnia: Prins Caspian (Blu-ray)
(Filmer)
|
1
|
(40)
|
Inga priser | |
Berättelsen Om Narnia: Prins Caspian - Collector's Edition (2-Disc) (DVD)
(Filmer)
|
1
|
(25)
|
Inga priser | |
Berättelsen Om Narnia: Prins Caspian - Limited Edition Box (2-Disc) (DVD)
(Filmer)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Chronicles of Narnia: Prince Caspian (UK) (Blu-ray)
(Filmer)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Chronicles of Narnia: Prince Caspian (US) (Blu-ray)
(Filmer)
|
3
|
(3)
|
Inga priser | |
Chronicles of Narnia: Prince Caspian (w / Digital Copy) (US) (Blu-ray)
(Filmer)
|
0
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 27 February 2008 - 13:00
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
Postad 18 May 2008 - 11:59
men ska bli kul att se de andra filmerna o se vad som händer (har själv inte läst böckerna)
När går denna upp på bio här i sverige då?
Postad 19 May 2008 - 10:24
Bifogad fil(er)
Postad 03 July 2008 - 05:40
4,5 av 5
Postad 14 November 2008 - 21:41
Men är det bara jag som fick känslan av att dom inte alls har lagt ner samma arbete på effekterna och animationerna? Bortsett från den
EDIT: Bättre att
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 14 November 2008 - 21:43.
Postad 14 November 2008 - 22:04
Tycker också att ettan var bättre...även om det var en hyfsad uppföljareSåg filmen på DVD nu ikväll för första gången och eftersom det är Disney så vet man ju i stort sett vad man får. Tycker att 1an var bättre även om den här oxå var en helt okej kvällsunderhållning.
Men är det bara jag som fick känslan av att dom inte alls har lagt ner samma arbete på effekterna och animationerna? Bortsett från denSpoilerså kändes det betydligt billigare än i 1an tycker jag. Å andra sidan så var slagen mer genomtänkta och det såg något verkligare ut när dom slogs.
EDIT: Bättre attSpoilerför mkt än för lite
Postad 17 November 2008 - 13:16
Den här filmen hade ju exakt samma upplägg som första filmen. Enda skillnaden var att man nu körde monster mot människor istället för monster mot monster. T o m samma temalåt.
Kidsen kommer till Narnia - Kidsen rustar upp för strid och känns igen som hjältar - Strid - Aslan räddar dagen genom att morra lite (vilket han hade kunnat göra mycket tidigare men han orkade inte och kände att några borde dö först) - Droppe från Lucys flaska som räddar liv i slutet. De hann t o m klämma in vinterdrottningen i en scen.
För övrigt undrar jag varför ungarna mördar som om det vore deras jobb. De visar ingen ånger eller någonting liknande när de dödar folk ju. De är bara barn ffs =). Vad härnäst... Lucy går berserk med sin dolk och hugger ihjäl tvåsiffrigt antal Telkiner i ryggen i trean?
Postad 17 November 2008 - 22:57
Postad 17 November 2008 - 23:33
Postad 18 November 2008 - 08:00
Var det inte så att Narnia levde i fred under tiden som dom regerade?Nu kommer jag inte ihåg hur mycket som visades i 1an men om jag inte minns fel från boken så lever de kvar i narnia tills vuxen ålder och sedan åker hem och blir unga igen. Under tiden de har varit kungar och drottningar har de säkert varit med om ett slag eller två.
Postad 19 November 2008 - 18:00
Postad 19 November 2008 - 23:56
Var det inte så att Narnia levde i fred under tiden som dom regerade?
Kan mycket väl stämma. Var bra många år sedan jag läste böckerna och kommer inte ihåg något från första filmen nästan. Men likväk kanske de var ute och upprätthöll freden
Postad 25 November 2008 - 08:06
Men bättre än ettan kan jag inte påstå att den är - den saknar för mycket viktiga ingredienser för att kunna mäta sig med den.
4/10 röda julstrumpor
Postad 25 November 2008 - 21:58
Hah, ja. Tänkte precis samma sak så fort jag såg dem. Men de var tvungna att göra dem snabbare och mer mobila såklart för att det inte skulle bli helt uppenbart.Spoiler
Postad 26 November 2008 - 07:53
Exakt - var tvungen att kolla vilken bok som kom först innan man yttrade sig om vem som kopierade vemHah, ja. Tänkte precis samma sak så fort jag såg dem. Men de var tvungna att göra dem snabbare och mer mobila såklart för att det inte skulle bli helt uppenbart.
Postad 26 November 2008 - 15:28
Har för mig att J.J.R. Tolkien och C.S. Lewis var kompisar och var med i samma "bok/författarklubb" på Oxford (kanske var Cambridge, lite osäker på vilket universitet det var) så dom har mest troligt tjuvkikat lite på varandras böckerExakt - var tvungen att kolla vilken bok som kom först innan man yttrade sig om vem som kopierade vem
Postad 26 November 2008 - 15:54
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
59 bilder
303 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?