Creative EP-630, Sennheiser cx300 och JAYS j-jays är de jag spanat in. Är det någon som har något att säga om dessa eller har tips om en annan lur?
Postad 05 March 2008 - 12:57
Ska köpa ett par lurar till min Clix2. Jag är inte alltför kräsen men de medföljande är rätt sämst. Hade tänkt lägga max 400 kr på dessa.
Creative EP-630, Sennheiser cx300 och JAYS j-jays är de jag spanat in. Är det någon som har något att säga om dessa eller har tips om en annan lur?
Postad 05 March 2008 - 13:45
Jag körde länge på the plug men tröttnade lite på det murriga ljudet. Köpte Creative EP-630. Grym in ear för få dollars. När du kladdad ner dem med vax är det bara slänga och köpa nya!
Postad 05 March 2008 - 13:54
Ska köpa ett par lurar till min Clix2. Jag är inte alltför kräsen men de medföljande är rätt sämst. Hade tänkt lägga max 400 kr på dessa.
Jag köpe ett par SkullCandy Smokin Buds för 200kr - funkar alldeles lysande! Skön bas och bra ljud! Jag valde mellan dessa och Sennheiser cx300, SkullCandysarna satt bättre i mina öron! Sen finns ju smokin buds i de coolaste färgerna: Rasta :-) http://www.komplett....aspx?sku=342402
Redigerat av jhn, 05 March 2008 - 13:56.
Postad 05 March 2008 - 22:47
Jag har CX-300 och är nöjd för priset. Diskanten är fin tycker jag, dock så är dom inte perfekta. Basen går att få riktigt "tung" om man kör med SRS WOW HD grejen och mycket truebass, men jag tycker att mellanregistret där sång och tunga elgitarrer ligger blir tunt hur jag än pillar med det, sen tenderar också diskanten att bli skrikig. Därför kör jag just nu med Rock EQn som jag tycker låter mer naturligt över lag.
Detta har ju dock mest med spelaren att göra och jag kan rekomendera cx-300 som jag tycker är helt ok och prisvärda.
EP-630 köpte jag till min bror för en tid sedan. Har bara provlyssnat dom på hans iaudio U2 en liten stund, men tycker att dom var väldigt lika cx-300 i ljudet och verkar vara ett bra köp dom också.
Detta har ju dock mest med spelaren att göra och jag kan rekomendera cx-300 som jag tycker är helt ok och prisvärda.
EP-630 köpte jag till min bror för en tid sedan. Har bara provlyssnat dom på hans iaudio U2 en liten stund, men tycker att dom var väldigt lika cx-300 i ljudet och verkar vara ett bra köp dom också.
Postad 06 March 2008 - 22:11
kör också med cx-300 och är riktigt nöjd med dom, sitter riktigt bra i öronen
Postad 16 March 2008 - 02:14
Jag använder Creative EP-630 och är jäkligt nöjd med dom.
Där finns säkert bättre lurar, men jag tror nog att det bara
blir marginellt bättre.
mvh/ prijar
Där finns säkert bättre lurar, men jag tror nog att det bara
blir marginellt bättre.
mvh/ prijar
Postad 26 April 2008 - 13:07
Cresyn LMX-630DS är kända för att funka bra med clix. Har själv dessa tillsammans med en iriver u10. Det är mycket i sin prisklass och vunnit mycket tester. De är dessutom väldigt lättdrivna och så man kan spelapå mycket lägre volym i spelaren och spara batteri. Själv ska jag nog investera i ett par j-jays som är prisklassen ovan med kvalitet därefter
Postad 26 April 2008 - 13:17
Min rekommendation är Sennheiser CX-300, det bästa jag hört i prisklassen.
// Max Reference
// Max Reference
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
306 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?