Nån som testat de små rackarna? Ser rätt najsa ut, men nåt mer vet jag ju inte. Damen min tillåter inte nåra stekar till högtalare tyvärr...
Postad 19 May 2008 - 14:12
köpte ett Tangent EVO 5.1 kit häromdagen. Provspelade det med min Denon AVR-2803 och det låter faktiskt riktigt bra. kan jämföra dem med mindre vägghögtalare från B&W som jag kört några år och dessa låter betydligt bättre.
Provspelat som på hög volym med alla olika typer av musik där jag tyckte de gjorde bäst ifrån sig på lite tyngre rock och lugnare elektronisk musik. Vid tex snabb tung techno så tyckte jag inte riktigt att basen hängde med. men men, jag har å andra sidan inte spelat in dom eller kalibrerat dom helt klart, ska flytta snart så då blir det en ordentlig inställning...
Provspelat som på hög volym med alla olika typer av musik där jag tyckte de gjorde bäst ifrån sig på lite tyngre rock och lugnare elektronisk musik. Vid tex snabb tung techno så tyckte jag inte riktigt att basen hängde med. men men, jag har å andra sidan inte spelat in dom eller kalibrerat dom helt klart, ska flytta snart så då blir det en ordentlig inställning...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?