Postad 09 March 2008 - 15:25
Postad 09 March 2008 - 23:03
Mvh Wahlstrom
Postad 09 March 2008 - 23:12
hej behöver lite hjälp här beställde minivee som var slut på lager så dom skrev till mig att ja kunde få microvee för 1000 kr mindre=) så äre nån som vet hur den låter?mvh david
tja jag har minivee'n och har även lyssnat på micron. man blir riktigt imponerad av micron när man tittar på storleken..men den funkar nästan bara till musik enligt min mening,,tyckte inte den gick så djupt i film,,,,saknar lite kraft när jag tittade på transformers och sagan om ringen om jag gämför med minivee'n. så mitt råd är köp minvee'n.
Postad 10 March 2008 - 18:10
hej jo han på hifihuset som ja prata med sa att den lätt grymt för sin stor lek men de var inte lika djup som minivee=)Har tyvärr inte hört minivee, dock microvee och jag kan säga att den lät riktigt bra för att va så sjukt jäkla liten. Killen som jobbar i butiken där jag lyssnade var också grymt imponerad över vad den lilla kunde prestera. Tror inte du blir missnöjd med den.
Mvh Wahlstrom
hej behöver lite hjälp här beställde minivee som var slut på lager så dom skrev till mig att ja kunde få microvee för 1000 kr mindre=) så äre nån som vet hur den låter?mvh david
tja jag har minivee'n och har även lyssnat på micron. man blir riktigt imponerad av micron när man tittar på storleken..men den funkar nästan bara till musik enligt min mening,,tyckte inte den gick så djupt i film,,,,saknar lite kraft när jag tittade på transformers och sagan om ringen om jag gämför med minivee'n. så mitt råd är köp minvee'n.
hej jo de blev minivee men de är en månads leverans synd de=(
Postad 10 September 2008 - 21:28
Har precis fått hem min minivee och är nöjd såhär långt.
Nu till min fråga:
Lyser alltid den blåa lampan? även när den står i stand-by?
Den ska ju stänga av sig själv efter ca 10 minuter men slocknar lampan då också?
Postad 10 September 2008 - 22:00
Då får man väl köra med strömbrytare på grenkontakten...
Tack för snabbt svar!
Postad 09 October 2008 - 11:58
Lampan kommer lysa...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 filmer
17 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?