Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hög tv möbel (små barn)

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 March 2008 - 09:48

tompa_rocks
  • tompa_rocks
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Jag funderar på ett alternativ till att hänga tv:n på väggen. Jag hade först tänkt att köpa en billig furu skänk på typ rusta men så kollade jag lite på tv möbler. Jag tycker att de flesta tv möblerna är för låga. Min nuvarande (som det står en 32" på) är 75 cm hög och det tycker jag är lagomt men eftersom jag har små barn så skulle jag kunna tänka mig att ha den lite högre tom. Är det någon som har några förslag på högre tv bänkar. Det ska ju tyvärr rymmas en hel del grejjor (och gärna en center) där =(

På tal om barnen. När min dotter, som nu är fem, var kring 2-3 år så kunde man vänligt men bestämt säga åt henne att inte röra vissa saker. Då hennes kompisar i samma ålder var och hälsade på var det en annan femma dock. Ouppfostrade barn tänkte jag då.
"Tji fick ja"
Min yngsta son som snart fyller två är totalt odresserbar och har ärvt sin fars fanatiska intresse över kablar och tv-spel. Jag tror inte att man kan få honom att låta bli tv, 360, ps3 med några lagliga metoder så jag funderar på om man skulle kunna ha dom högre upp på något sätt? Nu har jag löst det med en hylla och det fungerar fint eftersom tv:n står i hörnet men det känns som det skulle sticka ut en hel del när nya tv:n kommer (som då ska stå mitt på väggen)

Många har säkert fina tv lösningar i sitt galleri, skriv i såfall i tråden så kollar jag in dom.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.