Jag har bestämt mig för att köpa en ny TV och det enda jag egentligen kommit fram till är att det skulle passa med 37 tum. Det jag främst kommer att använda TVn till är att i nuläget spela Wii och PS2 (Och det vore super om jag kunde spela mitt älskade super nintendo, men dagens TV kanske inte har sådana ingångar?) och i framtiden spela Xbox 360 och PS3. Jag kommer även att använda den för att kolla på anime genom datorn och möjligtvis en och annan DVD.
Jag hade hoppats på att komma undan med max 10 000, gärna mindre! TVn måste ha komponentingång för Wii:t och VGA-ingång. Övriga specifikationer är inte så viktiga bara den är superb att spela på så jag antar att det betyder låg responstid osv? Jag överlämnar detta åt experterna =)
Hoppas ni har lite tips åt mig! Tack!
Jag hade hoppats på att komma undan med max 10 000, gärna mindre! TVn måste ha komponentingång för Wii:t och VGA-ingång. Övriga specifikationer är inte så viktiga bara den är superb att spela på så jag antar att det betyder låg responstid osv? Jag överlämnar detta åt experterna =)
Hoppas ni har lite tips åt mig! Tack!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?