Kjell&Co Roxcore = Multibrackets?
Roxcore Cinema RXC-166 16:9 77" (172x97)
(Projektordukar)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
Roxcore Cinema RXC-220 16:9 90" (200x112)
(Projektordukar)
|
1
|
(14)
|
Inga priser | |
Roxcore Cinema RXC-325 16:9 108" (240x135)
(Projektordukar)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Roxcore 4:3 100" (200x150)
(Projektordukar)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Roxcore Cinema RXC-500 16:9 135" (300x168)
(Projektordukar)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Billig duk, 90-100 (4 inlägg)
|
14 år sedan |
Nybörjarfrågor om avstånd,duk,fästen m.m. (14 inlägg)
|
16 år sedan |
Eldriven duk (230v) till 12v på projektor (3 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 14 October 2008 - 10:13
Det ligger en guide nu på Kjell & Companys hemsida om hur man gör för att justera ändlägena.
http://www.kjell.com...jektordukar.pdf
Redigerat av VoodooExtreme, 14 October 2008 - 10:15.
Postad 14 October 2008 - 19:33
Postad 15 October 2008 - 13:56
Tråkigt bara att vissa hävdade att det inte gick, tom. supporten på Kjell & Co(innan dom la upp guiden).
Postad 15 October 2008 - 15:57
Konstigt egentligen att man säger att det inte går innan man utrett saken :-/ Men det e ju vanligt förekommande tyvärr.Vill bara tacka andersemanuel och kjell & co som löste detta. Nu är allt justerat och klart, väldigt enkelt ingrepp.
Tråkigt bara att vissa hävdade att det inte gick, tom. supporten på Kjell & Co(innan dom la upp guiden).
Postad 15 October 2008 - 19:56
Postad 16 October 2008 - 14:12
Postad 27 October 2008 - 13:38
Ändlägena går att ställa med de två ändströmbrytarna som sitter under skyddsplåten på höger sida.
skruvarna sitter lite avigt men det e ganka enkelt och självförklarande.
Hejsan,
Det ligger en guide nu på Kjell & Companys hemsida om hur man gör för att justera ändlägena.
http://www.kjell.com...jektordukar.pdf
Stort tack för tipsen/guiden!
Postad 12 November 2008 - 19:04
Jag fick en fraktsedel av dem. Sen packade jag ner den i förpackningen jag hade och ringde typ asg. kostade mig inte en spänn.Sa de om det räckte med att du lämnade den i butiken eller ville de att du skulle packa och skicka den själv för att få ut en ny?
Jag chansade på att byta ut Roxcore duken. Tyvärr var den nya duken minst lika dålig. Kan verkligen inte rekomendera dessa. Stora veck. Har låtit den hänga någon månad snart-ingen skillnad. Funderar på att returnera denna och köpa en ramspänd istället.
Postad 17 November 2008 - 11:59
//Andreas
Postad 17 November 2008 - 15:52
Jag behövde inte göra ngt annat än att sätta i batterierna i fjärren för att allt skulle funka.Jag har köpt en roxcore 90" 16:9 duk på kjell och company, men hur ******** får jag fjärren att fungera? den instruktion som kom till måste vara den sämsta engelska jag har läst, jag får den inte att funka=( jag kommer en bit i programmeringen, två "pip" om jag håller in stopp knappen på väggpanelen. Men sen kommer jag inte längre, är det någon som kan beskriva hur man skall göra?
//Andreas
Postad 17 November 2008 - 23:36
Jag behövde inte göra ngt annat än att sätta i batterierna i fjärren för att allt skulle funka.
Mmm trodde jag skulle slippa att programmera den, men det stod i instruktionen att den inte alltid är programmerad när man får den.
Postad 24 November 2008 - 23:22
Jag är ändå ganska säker på att dukens ändläge ska gå att ställa in efter eget önskemål, de är nog bara jag som inte kommit på hur man gör bara.
Angående att den inte går fullt tillbaka in i kasetten får jag nog kolla upp med Kjell & Co, det kan ju också vara en justeringssak, men också ett fel.
Fick du (eller nån annan) ordning på "hänget"?
Jag köpte en 77" igår och monterade precis upp den för 5 minuter sen. Ingen vågighet vad jag kan se, men kanterna viker in sig en aning en bit upp på duken, återstår att se om det påverkar bildytan också (har inte fått upp nån projje än så jag kan testa) eller om den kanske blir rak efter att ha hängt ett tag.
Har drabbats av samma problem som ett par andra att den hänger ut typ 5 cm när man har rullat upp den...men det känns ju som att det måste gå att efterjustera...typ tvångsköra den lite?
Och ja ######r vad den luktar... :-/ men det verkar ju vara så med de flesta dukar vad jag förstått?
Postad 11 December 2008 - 14:52
någon som vet om det går att hänga tyngder eller något i botten på duken för att få bort eventuella vågigheter på den !?
eller vad tror ni om http://www.fyndborse...w.aspx?Key=5987
Redigerat av falken_007, 11 December 2008 - 14:57.
Postad 21 December 2008 - 21:19
Lite frågor om Roxcore projektorduk 108" 16:9
Någon som vet hur lång Backdrop är på 108" ? Enligt kjell ska den vara 40cm men stämmer det, läste nått om 30
Vore tacksam om nån med den kan bekräfta.
Är fjärren IR eller radio ?
Funderar på at byta up min tupplur....
Mvh micro
Postad 29 December 2008 - 06:10
Jag bumpar den här frågan, eftersom även jag är intresserad av Roxcore-duk (dock 90 tumsvarianten).funderar på att köpa 108" men funderar på om det är
någon som vet om det går att hänga tyngder eller något i botten på duken för att få bort eventuella vågigheter på den !?/ItemView.aspx?Key=5987"]http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/Trad...w.aspx?Key=5987[/url]
Postad 06 January 2009 - 15:29
Postad 13 January 2009 - 21:51
Nu undrar jag hur lång tid tar det att köra ner den ?
Vore trevligt om nån kunde klocka den :-)
Funderar på en Multibrackets eller Roxcore. Så tider från båda vore trevligt.
I övrigt nån som kan rekommendera den ena eller andra. Vad jag förstått så är
Roxcore
+ Billigare
- Större kasett
- Sämre fästanordning
Mot Multibrackets
Mvh Micro
Postad 18 January 2009 - 14:42
Jag tycker att den är helt ok för pengen.
Motorljud. -visst låter den men inget som jag stör mig på, även om den skulle låta mycket så spelar det ingen roll för motorn är ju inte på när man ser på film.
Jag stör mig mer på att den piper för att bekräfta knapptryckning vid start/stopp.
Bild. inte lika bra som min Projecta ProCinema 82" -grå (som för övrigt är till salu )
Vågighet. Visst men bara i det svart på sidorna. Bilden störs inte.
Hoppas infon är till nytta.
/K
Redigerat av JLS, 19 January 2009 - 12:17.
Postad 04 March 2009 - 10:19
Tänkte bara uppdatera tråden lite med ett nytt fenomen (kanske vanligt med motordrivna dukar, vad vet jag). Efter fått tummen ur rö##n ringde jag tillslut Kjells kundservice och sa att jag vill byta ut duken p.g.a. vågigheten. Min är extremt vågig och det verkar som jag kanske fått ett måndagsexemplar eftersom det för de flesta bara är i kanterna. Iallafall, dagen efter jag ringt började det knaka i höljet när jag hissade upp duken, tänkte inte mer på det, trodde det var ngt som hamnat på sniskan inuti lr ngt. Idag en vecka efter jag hörde det första ggn går det inte få upp duken hela vägen och det låter som det ska explodera. Den går successivt uppåt men stannar tillslut efter ca 2/3, motorn fortsätter alltså att jobba men driver inte axeln.
Ska ner till Kjell idag o lämna in min gamla och hämta ut den nya de fick in igår, bara att hoppas att det inte har en begränsad livslängd utan att det bara är mitt ex. som suger ba##e.
Måste ge Kjells kundservice och butikspersonal beröm för deras professionella och vänliga bemötande i all kontakt jag haft med dem oavsett ärende. Stort +++++
Redigerat av Unregistered491fd651, 04 March 2009 - 14:43.
Postad 15 March 2009 - 21:10
*Accurate Motordriven 240cm (108 tum) MW
http://www.fyndborse...w.aspx?Key=5991
Har en HC1100 som ska få en roligare duk än ikea's tupplur.
Postad 06 June 2009 - 08:22
Postad 16 June 2009 - 14:05
Alla tips motages tacksamt, kan du styra alla hemmets apparater med Harmonyn utom brödrosten och duken men brödristen klarar jag mig med...
Postad 18 June 2009 - 11:09
1.) Kjelle-banan och Multibrackets är inte samma produkt. Kjelle banan använder sig av en utombordsmotor som inte går att bygga in i duk-kassetten på vanligt sätt. Ser för taskigt ut om du frågar mig, då den sticker 30cm bredvid kasetten i en extra kasett och låter som en gammal dieselmotor, men det verkar vara flera som inte tycker det spelar nån roll..
2.) Multibrackets dukar styr du via Logitech Harmony serie fjärrkontrollar.
3.) För att göra detta behöver du byta till en IR enhet till din Multibrackets duk, vilket jag gjort och det funkar utmärkt. Den kostade mig ca 600 spänn och man var tvungen att byta ut kablarna i en mittendel som tog en liten stund.. http://www.multibrac....com/2315.shtml
Nick
Postad 17 August 2009 - 23:14
Är det fortf. inga "takfästen" med för denna duk?
Är det då att rekommendera som någon sa att köpa dessa vinkelbeslag:
http://www.biltema.s...p?iItemId=79358
(den för 7.90kr)
Funkar den?
70 x 70 x 55 med 2,5 mm och Ø 11 mm hål
Behöver man tänka något innan man skaffar en duk ang. storleken?
Jag har 3.9m vägg till vägg där projektorn ska hänga och räknade ut att en 90" duk ska ha:
Minimum 2.99 Metres Maximum 3.59 Metres
Så då borde 90" vara ett val som fungerar helt okej eller missar jag något väsentligt här?
Postad 22 September 2009 - 14:42
mvh Tobbe
Postad 28 September 2009 - 21:45
Det står att kasetten är 203cm lång och att själva duken är 180cm lång men kasetten sticker ju ut olika mycket på varje sida.
Hur mycket sticker kasetten ut från duken på vänster respektive höger sida?
Postad 07 October 2009 - 02:25
Jag köpte efter om och men en 108" roxcore duk. Jag antar att designen har förändrats över tiden eftersom min INTE har motorn monterad på sidan utan den är inbyggd som i vilken annan duk som helst. Ser inte alls konstigt ut eller så. Detta var en mycket trevlig överraskning!
Duken går även att fästa i taket vilket enligt tidigare inlägg inte varit möjligt.
Duken ser inte alls ut som den första bilden där motorn visas på sidan och personen fått ett exemplar med bucklig motorkåpa. Isället ser den exakt ut som den exempelbilden som senare visas, med skruvfäste längst ut på sidorna. Två skruvhål bakåt för väggmontering, och två uppåt för takmontering.
Kvaliteten på chassit känns helt ok och jag har inte upplevt att något skulle vara dåligt lackerat eller liknande.
Beträffande motorn så låter den inte särskilt mycket. Däremot så låter den inte alls glad när duken körs upp. Låter som den ska skära vilken sekund som helst. Eftersom jag just satt upp duken återstår det att se om den kommer skära ihop inom en vecka eller om den trots detta klarar sig. Tror iaf att detta bara berör just mitt exemplar.
Mottagaren sitter som tidigare på elkabeln och är en skapligt stor historia (Lä10xBr7xTj3). För min del kommer den sitta på väggen vänd mot duken så den kommer inte synas nämnvärt ändå.
Duken luktar något fantastiskt! Säkert kommer det försvinna på någon vecka och det är heller inget jag stör mig på.
Själva duken som är det viktigaste: De svarta sidorna viker in sig precis som på de flesta andra rulldukar. Tyckte nog att det var en aning mycket invikning men det är bara något man ser när man står framme vid duken och inte när man kollar på film. I övrigt är duken jämn. Endast en liten vikning i överkant, i blackdroppen precis ovan det vita. Dock inget jag stört mig på än så länge. Lite vågig i ytan är den med vid närmare inspektion men detta är ingen ramspänd duk och det stör inte alls vid filmtittande.
Blackdroppen är 40cm och totalt går det att få ut duken 178cm. Bredden är tot på chassit 278cm, duken, 248cm. BIldyta 240cm.
Jag har tidigare kollat in ytan på en kingpinduk och jag tycker inte alls jag kan se någon kvalitetsskillnad på ytskikten dem emellan.
Summerat; Jag känner mig nöjd med kvaliteten på material och chassi. Det känns inte alls som något billigt skit utan ser gediget ut. Att det svarta viker in sig en aning är inget man stör sig på, men den hade gärna fått vara jämnare där. Motorn känns just nu inte helt pålitlig =/.
För priset på 1795:- för en motordriven 108"s duk tycker jag det är sanslöst bra pris. Klart värdare köp istället för en mindre kingpin duk som är manuell för samma pris.
Om någon vill se bilder på duken så PMa mig så får jag maila dem eller så. Någon gång när jag är klar med allt så kommer jag kanske lägga upp ett galleri.
Jag kör på en Optoma HD65.
Hoppas detta varit till lite mer hjälp för de som är intresserade av duken!
Skulle jag märka att något börjar ######s så fyller jag på med den infon här.
mvh
Scumbaagh
Postad 07 October 2009 - 10:35
Har en fråga angående 77" duken. kanske är lika mått på alla men det är just den jag är intresserad utav.
Det står att kasetten är 203cm lång och att själva duken är 180cm lång men kasetten sticker ju ut olika mycket på varje sida.
Hur mycket sticker kasetten ut från duken på vänster respektive höger sida?
På min 108" sticker den ut 15 cm på respektive sida. Borde vara ungefär samma.
Postad 28 November 2009 - 13:50
duken är även ganska vågig uppe i vänstra hörnet.. annars är den väl någorlunda ok i övrigt.
sen undrar jag över dem två knäppbanden som hänger ner från duken, är till för? ska man klippa av dem? =O det ser ju inte så fint ut med dem hängandes.
Redigerat av Harrypotter, 28 November 2009 - 14:02.
Postad 28 November 2009 - 14:21
Nu när jag använt min duk ett tag har jag kommit fram till antal slutsatser:
- sidorna på duken viker sig aningen framåt med tiden. Mer än va de va från början men det är fortfarande inget som stör mig.
- det tar en till två evigheter att få bort lukten eftersom duken oftast är upprullad.
- motorn lät väldigt knasigt i början, som om den höll på att skära ihop. numera är den tyst. har man musik på på låg volym så hörs den knappt alls.
- Trots att dukens färgning är rent uselt utförd syns det inte under film. Svarta prickar på det vita fältet och vita på det svarta samt ojämnheter i gränsen mellan fälten i nederkanten. jag vill dock trycka på att det som sagt _inte_ syns under visning utan endast när man står med näsan mot duken.
Summerat kan jag säga att jag är sjukt nöjd med duken! Fungerar klockrent för mig. Men det verkar som att kvaliteten har varit lite ojämn mellan dukarna så det gäller att få ett schysst exemplar. Tur att det då är Kjell&Co som säljer dem eftersom de är måna om att ha nöjda kunder.
Direktimport till exempel hade ju gjort det svårt att byta den om den är dålig........ nog svamlat. köp!
Postad 28 November 2009 - 17:03
stången längst ner är för mig också aningen böjd men inget som påverkar duken. syns ej heller framifrån. Min duk är även den aningen vågig upp mot hörnen men det är så lite så att det ej syns. De två transportbanden klippte jag av närmast sömmen på baksidan så man slipper se dem. De fyller ju ingen funktion när duken är på plats.
Nu när jag använt min duk ett tag har jag kommit fram till antal slutsatser:
- sidorna på duken viker sig aningen framåt med tiden. Mer än va de va från början men det är fortfarande inget som stör mig.
- det tar en till två evigheter att få bort lukten eftersom duken oftast är upprullad.
- motorn lät väldigt knasigt i början, som om den höll på att skära ihop. numera är den tyst. har man musik på på låg volym så hörs den knappt alls.
- Trots att dukens färgning är rent uselt utförd syns det inte under film. Svarta prickar på det vita fältet och vita på det svarta samt ojämnheter i gränsen mellan fälten i nederkanten. jag vill dock trycka på att det som sagt _inte_ syns under visning utan endast när man står med näsan mot duken.
Summerat kan jag säga att jag är sjukt nöjd med duken! Fungerar klockrent för mig. Men det verkar som att kvaliteten har varit lite ojämn mellan dukarna så det gäller att få ett schysst exemplar. Tur att det då är Kjell&Co som säljer dem eftersom de är måna om att ha nöjda kunder.
Direktimport till exempel hade ju gjort det svårt att byta den om den är dålig........ nog svamlat. köp!
mjo min är även lite ojämn här och var med svarta gränsen till vita.. fattas lite vitt si och så.. min motor har dock alltid låtit bra.. somsagt är det mest i hörnen där uppe det är vågigt..
men för själva priset så får man vara nöjd. prisvärt.
pinnen borde dock inte vara svår/dyr att förbättra tycker man.
ska klippa av mina nu med..
Edit: min är hyffsat mycket vågig i hörnen där uppe. men dem kanske ska vara så?
Redigerat av Harrypotter, 28 November 2009 - 17:19.
Postad 28 November 2009 - 23:38
Borrat upp 2 hål på högersidan, hann inte borra mer. Söndagar är väl inte direkt poppis att borra på, så det blir väl först på måndag efter jobbet igen.....
Längtar!
Postad 29 November 2009 - 19:44
pinnen borde dock inte vara svår/dyr att förbättra tycker man.
tror det finns risk att du skapar veck på duken om du byter ut den..
en annan idé jag fått är att montera bjälkar lodrät längs väggen som duken spänns emot. Dessa kunde vara infällda i väggen så fäller man bara ut dem när man drar ner duken. då kanske man kunde slippa dukens invikning på sidorna. Sen _hur_ man löser detta får man ta en funderare över. Tror det går att få dessa att se snygga ut även när man inte kollar på duk och de är infällda mot väggen.. måla dem svarta och ha väggen vit tex... bara en crazy idé jag fick.. tål att tänkas på.
Postad 01 December 2009 - 22:07
Kanterna pekar redan utåt =)
Fråga: Stannar den automatiskt längst ner? Märkte att den stannar auto längst upp, går det inte att få upp den mer? (Sticker ner ett par cm)
Fråga2: Logitech harmony one går ej att konfa till denna duk va?
Tack på förhand!
Postad 01 December 2009 - 23:35
Nu sitter den uppe. Tycker inte att motorn låter alls mycket.
Kanterna pekar redan utåt =)
Fråga: Stannar den automatiskt längst ner? Märkte att den stannar auto längst upp, går det inte att få upp den mer? (Sticker ner ett par cm)
Fråga2: Logitech harmony one går ej att konfa till denna duk va?
Tack på förhand!
Grattis!
Att kanterna viker sig framåt får man leva med vilken duk man än skaffar så länge den inte är ramspänd. Sen är det väll mer eller mindre bland alla märken och exemplar.
Den gamla modellen som har motorn på ena sidan ska gå att ställa in så att duken stannar där man vill ha den både uppe och nere. Vet inte om det går med denna men det borde väll gå på de flesta motordrivna dukar.. Eftersom det är en radiosändare går det inte att koppla den till en harmony om man inte skaffar någon sådan adapter. ska tydligen finnas en till harmony men de kostar ju skjortan. själv stör jag mig inte på två fjärrisar, hellre det än sex stycken..
Postad 02 December 2009 - 14:44
Grattis!
Att kanterna viker sig framåt får man leva med vilken duk man än skaffar så länge den inte är ramspänd. Sen är det väll mer eller mindre bland alla märken och exemplar.
Den gamla modellen som har motorn på ena sidan ska gå att ställa in så att duken stannar där man vill ha den både uppe och nere. Vet inte om det går med denna men det borde väll gå på de flesta motordrivna dukar.. Eftersom det är en radiosändare går det inte att koppla den till en harmony om man inte skaffar någon sådan adapter. ska tydligen finnas en till harmony men de kostar ju skjortan. själv stör jag mig inte på två fjärrisar, hellre det än sex stycken..
Tack för ditt svar!
OK, då är det bara att börja kika på hur man kan ställa in vart duken skall stanna. Gick det på den gamla modellen så borde det gå på nya.
Postad 04 December 2009 - 12:52
Tack för ditt svar!
OK, då är det bara att börja kika på hur man kan ställa in vart duken skall stanna. Gick det på den gamla modellen så borde det gå på nya.
jo det går, kolla kjells guide.. min hänger även ner några cm när den är uppfälld, men sånt man får ta när man köper budget dukar. stör mig intei allfall. iallfall när man väl ser film så störs inte ens att duken är vågig för mig:)
Postad 05 January 2010 - 17:40
Jag skulle gärna vilja veta vad det är för adapter till Harmony fjärrisarna man kunde använda...Jag köpte nämligen en 525 vid samma tillfälle och har precis konfigurerat den med alla andra enheter och vill väldigt gärna att projektor duken också ska fungera med samma kontroll. Eftersom det verkar radio styrt, funkar inte ett sånt där batteri då?
Tips mottages mer än gärna!
Postad 22 January 2010 - 11:35
Köpte mig själv en 108" roxcore efter jul, jag är otroligt nöjd. Det är min första duk så jag har inte så mycket att gemföra med men den är inte vågig, dock så är kanterna något inåtböjda, men det är endast halva det svarta fältet så det är absolut inget som stör mig.
Jag skulle gärna vilja veta vad det är för adapter till Harmony fjärrisarna man kunde använda...Jag köpte nämligen en 525 vid samma tillfälle och har precis konfigurerat den med alla andra enheter och vill väldigt gärna att projektor duken också ska fungera med samma kontroll. Eftersom det verkar radio styrt, funkar inte ett sånt där batteri då?
Tips mottages mer än gärna!
Har du fått till någon lösning. Ska hämta ut min duk idag och har samma problem.
Mvh
Postad 10 February 2010 - 21:22
Är oxå intresserad av denna duk. Men det verkar vara olika bud; kan man eller kan man inte ställa in så att duken åker hela vägen in?
Inte så kul att duken hänger ut ett par cm, hur billig den än är.
Tack på förhand.
/Niklas
Postad 24 February 2010 - 17:09
Köpte denna duk idag, 90 tums varianten. Men min ser ut som på bilderna på Kjells hemsida.
Det snackas om nya modellen, är det någon som köpt denna duk i 90" och fått den "nya" modellen?
Inte för att jag tycker motordelen hänger ut så himla mycket men jag ska sätta min i taket. Och det går inte med denna modell. Inte utan utan modefiering iaf.
Plus att det käns lite sunkigt att få en gammal modell om det nu finns en nyare.
Jag blev glad när jag läste att dom hade ändrat konstruktionen på denna duk, speciellt det med takfästningen, men det kanske inte gällde 90" varianten.
Oerhört tacksam för svar.
/Niklas
Redigerat av evil_nike, 24 February 2010 - 21:37.
Postad 24 February 2010 - 19:10
Skulle vilja ha nya designen, men hur ska man hitta det?
Postad 25 February 2010 - 11:23
Så jonte, be tom ta in den nya modellen innan du köper. Jag ska släpa tillbaka min iaf. Klart värt det pga. takfästet.
Tur man kollar upp sådant här innar man borrar i taket...
/Niklas
Postad 26 February 2010 - 01:02
Någon som jämfört denna mot Multibrackets 108" som de säljer för 3000:- på elgiganten?
Postad 01 March 2010 - 23:05
///Jonas
Postad 02 March 2010 - 20:29
du skulle ju kunna "försänka" radiomottagaren om du har gipsvägg. själv har jag inte stört mig något på den. Men visst, den är STOOR!
När du testar den så va inte orolig för att motorn håller på att haverera. Min låter ibland som om den håller på att skära ihop totalt men oftast är den rätt tyst. Har fungerat helt utan problem ett halvår snart. radiokontrollen gör att den aldrig missar en signal.
När jag får tid ska jag försöka ställa in den så den stannar exakt rätt både uppe å nere.
Postad 03 March 2010 - 00:07
Så nu har jag gjort slag i saken och köpt mig en 90 tums duk. Jag handlade den i Norrköping och Kjell hade den nya modellen här i alla fall. Jag har inte monterat den ännu så kan inte säga något om den är veckig eller ej. Men motagaren till kontrollen är stor som ett hus :S Någon som har tips på om man kan bygga om den? Eller bygga in den ?
///Jonas
Postad 07 March 2010 - 10:30
My info :
Själv har jag 135" nya modellen tycker motorn låter lika högt som damsugaren
Min vågar sig lite grann i nedre högra hörn och lite i vänster övre hörn men det är såpass lite att man inte tänker på det.
Även min skena är skev där ner antar att det skall vara så eftersom alla verkar ha det
Satta upp den i fredags så det luktar skit i hela lgh:n nu har den nere tills det luktar mindre tror jag.
Min sticker ner ca 5-7 cm när den är infälld helt vilket inte är snyggt i min lägenhet då det är en stor väggmålning (som sticker ut ur väggen) under med ljus runt och där duken är nu kommer det inte igenom ljus pga. detta
Postad 07 March 2010 - 22:26
roxcore_projektordukar.pdf 61.9K
295 Antal nerladdningar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Billig duk, 90-100
10 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna