Kan nån förklara, tack.
Postad 24 March 2008 - 15:09
Kan nån förklara, tack.
Postad 24 March 2008 - 15:11
Postad 24 March 2008 - 16:22
Tryck på start och knappa in en adress.Ja, jag vet att jag är korkad, men jag lyckas bara komma in på PS-store när jag öppnar browsern, hur kommer man åt resten av nätet???
Kan nån förklara, tack.
Postad 24 March 2008 - 16:41
Ja, jag vet att jag är korkad, men jag lyckas bara komma in på PS-store när jag öppnar browsern, hur kommer man åt resten av nätet???
Kan nån förklara, tack.
PS-Store och Internet Browser är två helt skilda saker.
Under menyn "Network" hittar du en ikon 'WWW' Internet Browser, använd den för att surfa.
Under menyn "Playstation Network" hittar du PS-Store, ikonen är en blå "kasse".
Postad 24 March 2008 - 19:56
Det stör faktiskt mig lite ocksåLÄS I INSTRUKTIONSBOKEN!!!
Stör det dig så mycket att han frågar här?
Postad 24 March 2008 - 22:14
Postad 24 March 2008 - 22:29
Postad 24 March 2008 - 22:35
Uppenbarligen.
Men å andra sidan så skulle hälften av alla nya trådar försvinna om de som startade dom kollat i manualen eller på produktens hemsida eller på något annat sätt ens försökt att ta reda på informationen på egen hand så det håller iaf forumet vid liv...
Redigerat av Tomanista, 24 March 2008 - 22:36.
Postad 24 March 2008 - 22:39
Han kanske köpte den begagnad och inte fick med någon? Finns säkert 1000 möjliga anledningar till att han inte vill/kan kolla där.LÄS I INSTRUKTIONSBOKEN!!!
PS. Du har nog kommit åt "Caps Lock".
Postad 25 March 2008 - 08:06
Webbläsaren är ju bara ett par knapptryck bort, tydligt namngiven...
Postad 27 March 2008 - 20:14
1. Jag har supet bort intrsuktionsboken
2. Jag har kört try & error, problemet är att jag aldrig kom till try & succeed...
3. Jag inser att det egentligen är enkelt, men lyckades fan inte få till det, och tänkte att jag ställer lite försiktigt en fråga här. Tycker man det är en onödig tråd behöver man fan inte läsa den, framgår ju rätt tydligt i rubriken vad den handlar.
/Pajje
Postad 27 March 2008 - 20:37
Online-instruktionsboken också?Tack för alla svar, trevliga som otrevliga
![]()
1. Jag har supet bort intrsuktionsboken
2. Jag har kört try & error, problemet är att jag aldrig kom till try & succeed...
3. Jag inser att det egentligen är enkelt, men lyckades fan inte få till det, och tänkte att jag ställer lite försiktigt en fråga här. Tycker man det är en onödig tråd behöver man fan inte läsa den, framgår ju rätt tydligt i rubriken vad den handlar.
/Pajje
Hur bar dig åt då?
Postad 27 March 2008 - 21:18
hehe
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler