Jag har fått möjlighet att köpa en transportskadad LC65GD1E till riktigt bra pris, vi pratar 20k + moms. Skadorna ska vara begränsade till foten i form av ganska ordentligt avskavd färg och ett tilltryckt högtalargaller på ena sidan, sen är det dock några små repor på panelen i övre högra hörnet. Jag har själv inte sett skadorna ännu utan bara fått dem förklarade för mig. Självklart köper jag den inte utan att ha kollat och testat den.
Frågan är är den värd att köpa för de pengarna? Den är ju enorm, 65" är stort som attan men den kom väl 2006 och det händer ju en del i den här branchen på ett par år. Den är Full HD 1920x1080 men klarar inte 24p vad jag kan se. Den har inte HDMI vad jag kunnat utröna och så verkar den ha nån form av anslutningsbox som man kopplar in alla kontakter i och sen drar man en systemkabel till själva skärmen. Anslutningarna på boxen är, scart, komponent (koax), S-video, DVI-I osv. osv. men som sagt ingen HDMI. Har försökt hitta några tester utan vidare lycka.
Är det någon som sett denna skärm live och kan berätta hur den presterar? Generella synpunkter? Bästa pris enligt pricerunner och prisjakt är 90k och sträcker sig upp till galna 130-140k, så det är ju riktigt bra jämfört med det.
Mer info och nerladdningsbar brux etc. finns här:
http://www.sharp.eu/...31_SVE_HTML.htm
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
15 bilder

20 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?