Postad 28 March 2008 - 13:45
Nu blir nästa fråga om Fotbolls EM kommer att sändas i Comhems nät i Canal+ Sport HD, eller om de "tackar nej" precis som när det gäller TV4HD. Jag skulle inte bli förvånad.
edit: Bäst jag svarar mig själv. "Dessvärre betyder detta inte att även Com Hem kunder kommer att kunna ta in fotbolls-EM i högupplösning då det är Canal Digital och inte Canal Plus som äger dessa rättigheter. " Prylportalen
edit: Bäst jag svarar mig själv. "Dessvärre betyder detta inte att även Com Hem kunder kommer att kunna ta in fotbolls-EM i högupplösning då det är Canal Digital och inte Canal Plus som äger dessa rättigheter. " Prylportalen
Redigerat av Doublefix, 28 March 2008 - 13:51.
Postad 28 March 2008 - 13:49
Nu blir nästa fråga om Fotbolls EM kommer att sändas i Comhems nät i Canal+ Sport HD, eller om de "tackar nej" precis som när det gäller TV4HD. Jag skulle inte bli förvånad.
Canal+ sänder väl inte fotbolls-EM öht. Det går i TV4.
Postad 28 March 2008 - 14:14
Det verkar omöjligt att få reda på vad som gäller. Att det är Canal Digital som äger rättigheterna och att alla/vissa matcher kommer att sändas i TV4HD förefaller klart. I TV4:s tablå framgår inget om sändning i TV4HD. Tablån Men kommer allt som sänds bara att sändas i TV4? Jag är skeptisk.
Postad 28 March 2008 - 14:25
Japp då är det bara o vänta på en pairing villig ca-modul så man kan se denna kanal på sonyn
Postad 28 March 2008 - 22:53
TV4HD kommer visa fotbolls EM i CD's nät - inte i comhems.
Så är det sagt ..
Men jag tror nog att det kommer att visas i comhems nät ..
De kan inte stå emot trycket från Humaxboxmaffian
Maveric
Postad 29 March 2008 - 09:07
Var först övertygad om att det var ett aprilskämt, men kom på att det var ett par dagar för tidigt
Äntligen! Är väl rätta ordet. Nu väntar jag bara på en vettig HD-box och EM i HD sen är jag nöjd med comhem
Äntligen! Är väl rätta ordet. Nu väntar jag bara på en vettig HD-box och EM i HD sen är jag nöjd med comhem
Postad 29 March 2008 - 11:53
De kan inte stå emot trycket från Humaxboxmaffian
![]()
Maveric
hahaha!
Skönt iaf!
Postad 29 March 2008 - 16:00
C+ Sport HD i Comhems nät... äntligen!
Men det kan också betyda att C+ snart kommer att starta någon ny HD-kanal som vi som har Comhem får vänta några år på medan "förhandlingar pågår"...
Men det kan också betyda att C+ snart kommer att starta någon ny HD-kanal som vi som har Comhem får vänta några år på medan "förhandlingar pågår"...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?