Har fastnat för den omtalade onkyo 605 receivern och xtz högtalarpaket sedan jag läst senaste nummret av hemmabio, så där blir ju fördelningen 60% på receiver och 40% på högtalare. Ska jag se mig om efter en billigare receiver och lite dyrare högtalare?(Och gå miste om TrueHD som jag inte ens vad det är)
Postad 30 March 2008 - 13:08
Har fastnat för den omtalade onkyo 605 receivern och xtz högtalarpaket sedan jag läst senaste nummret av hemmabio, så där blir ju fördelningen 60% på receiver och 40% på högtalare. Ska jag se mig om efter en billigare receiver och lite dyrare högtalare?(Och gå miste om TrueHD som jag inte ens vad det är)
Postad 30 March 2008 - 22:12
Sitter nu och spanar efter min första hemmabioanläggning och har totalt fastnat i träsket. Om jag har en budget på 10000:- hur ska jag då fördela pengarna mellan högtalare och receiver, jag behöver ju inte bildäck på min cykel ej heller vill jag ha cykeldäck på min bil. Har en PS3a och snart en popcorn hour så mitt främsta användningsområde kommer ju att vara film och spel.
Satt i samma sitts för ett tag sen och bestämmde mig för att satsa på ett färdigt paket då jag hörde hos en kompis hur det lät. dvs väldigt bra!.
Jag köpte HT-BD2 från samsung. Då får du dessutom blu-rayspelare!!.
Har inte tid att leta upp länken till prisjakt. Men Kolla i mitt galleri istället
PS (då får du true hd! och MA HD).
PS glöm ej att true hd är värdelöst för film utan en blu-ray eller hd-dvd spelare
Redigerat av Novve, 30 March 2008 - 22:14.
Postad 31 March 2008 - 12:30
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
47 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?