en lista över alla märken hade varit bra.
Postad 31 March 2008 - 11:26
Tänkte med denna tråd kolla vilka tangent bord som passar till ps3-an?
Postad 31 March 2008 - 19:31
Dubbelpost
En snabb sökning gav att det redan finns minst 5 trådar om tangentbord.
Tips: använd sökfunktionen längst ned när du står i playstation3 kategorin så kommer du hitta massa information om tangentbord både med och utan blåtand.
En snabb sökning gav att det redan finns minst 5 trådar om tangentbord.
Tips: använd sökfunktionen längst ned när du står i playstation3 kategorin så kommer du hitta massa information om tangentbord både med och utan blåtand.
Postad 25 June 2008 - 11:40
En fråga om Logitech Cordless MediaBoard Pro for PS3: Den har ju inte å,ä,ö men jag läste någonstans att de finns ändå på tangenterna, men de är inte "utskrivna". Stämmer det och kan man i så fall skriva med å,ä,ö som vanligt?
Postad 25 June 2008 - 11:56
En fråga om Logitech Cordless MediaBoard Pro for PS3: Den har ju inte å,ä,ö men jag läste någonstans att de finns ändå på tangenterna, men de är inte "utskrivna". Stämmer det och kan man i så fall skriva med å,ä,ö som vanligt?
Jag har ett hemma. Funkar dessutom kanon till datorn och den är grymt.
Det är precis som du säger. Dom finns där men dom är inte utskrivna men man vänjer sig.
Redigerat av ROCA, 25 June 2008 - 12:16.
Postad 25 June 2008 - 12:06
Vart sitter dom för en som är nyfiken? :-) Håller man nere shift eller något annat för att få fram dom tecknen?
Postad 25 June 2008 - 12:47
Vart sitter dom för en som är nyfiken? :-) Håller man nere shift eller något annat för att få fram dom tecknen?
Nej du behöver inte hålla nere shift eller någon annan tangent. Dom sitter där åöä sitter på svenska tangentbord.
Det enda är att det är andra tecken på tbordet.
Redigerat av ROCA, 25 June 2008 - 18:41.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 filmer
13 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?