Postad 04 April 2008 - 17:42
eftersom jag sitter på jobbet bakom en proxy from hell, så kan jag inte verifiera om dom säljer den eller inte då sidan är spärrad =/
Postad 04 April 2008 - 18:17
Postad 04 April 2008 - 18:43
MVH Kribban
Postad 14 September 2008 - 20:26
Hittar ingen svensk butik som säljer.
Hittat i Tyskland men de verkar vara dyrare där tyvärr.
Postad 17 January 2009 - 15:05
billigaste evolution stolarna i sverige nu är ju 2856 vad jag kan se.....vet inte om det är värt det. men jag har lagt en beställning ändå på en solberg edition svart
Postad 26 December 2009 - 19:46
vill gärna provsitta innan
Postad 27 December 2009 - 17:21
Playseat WRC
Playseat WRC
5999:- Lägg till i önskelistan
Racing Seat: Extra strong, lightweight, powder coated tubular steel frame with high-tension spring and wire system. High profile side bolsters with Ultra high-density foam; fully upholstered in Alcantara Suede fabric with official WRC branding and synthetic leather reinforcements in the high wearing areas. Removable seat back and base cushions, a integrated side head protection and Patented foldable system in the back of the seat for easy and fast storage. Will fit up to a 42-inch waist.
Seat chassis and Pedal support framework: Extra strong, heavyweight, powder coated steel chassis with special oval steel tubing to the pedal support plate and aluminum quick release handle for multi point adjustment of the gas, clots and break pedal set.
Steering wheel support: New patented fully adjustable steering wheel support with aluminum quick release handle for easy adjustment of height and length and universal steering wheel plate for almost all wheels in the market. New designed extra strong, powder coated triangle tubing with extra space for putting thought all wiring and PU protection between tubes to avoid scratching of the powder coating.
* The chassis is perfectly stable, dont worry about brake or steer hard.
* Used by all professional WRC racing drivers.
* Replica Racing Bucket Seat with fully adjustable driving position, you will feel like inside a real racing car. Playseats suit child and adult drivers of all shapes and sizes – changing position takes seconds, using two easy-twist knobs and the telescopic steering column.
* Compatible with all common electronic steering wheel and pedal sets on the market.
* Logitech G27 Best Companion, the union between Logitech G27-G25 and Playseats makes the best driving simulator, we provide special screws to join pedals and steering wheels to Playseats in the most stable way. upgradable with gearshift holder for Logitech G27-G25.
* Easy To Assemble and quickly to disassemble.
* Foldable Seat
* Compatible with the Playstation2, Playstation3, X-box , X-Box360, WII Gaming Consoles and PC’s
* Recommended drivers length: minimum 120cm/47inch - max 220cm/87inch - see playseats dimensions
* Recommended drivers wheight: minimum 20kg/ 46lbs - maximum 112 kg/247 lbs
* Ages 8+
Bifogad fil(er)
Postad 28 December 2009 - 21:37
får ta och bygga en egen, med riktig stol så man kan använda den i
bilen efter man tröttnat på det
Postad 30 December 2009 - 22:01
Postad 31 December 2009 - 14:10
jag har kollat på blocket men hittar inte den annons du menar
kan du länka den?
Postad 31 December 2009 - 16:49
är det en stol som visas i bilden ovanför ?
om det är det så är 300kr gratis jämfört med nypris
Postad 31 December 2009 - 16:52
Oj var dom så dyra, jag såg en på blocket för 300kr, men jag har inte plats för den så tipsade kompisen så han skall till göteborg och hämta den efter nyår.
Ringde på den med men då var det endast stol, ingen ställning eller liknande.
Postad 31 December 2009 - 18:16
har sett flera annonser på blocket med typ stol som ligger på golvet
sådana finns på jysk som kostar ca800kr om jag inte mins fel
och en sådan kan man knappt jämföra med en playseat
Redigerat av Unregistered87ded29e, 31 December 2009 - 18:16.
Postad 01 January 2010 - 09:37
vit ram? finns det? den svarta ramen är race room stolarna och de finns bara på en butik i sverige och kostar 3995:- vet inte om man orkar lägga mer än 1000:- bara för att få svart ram
billigaste evolution stolarna i sverige nu är ju 2856 vad jag kan se.....vet inte om det är värt det. men jag har lagt en beställning ändå på en solberg edition svarthar letat och velat länge nu, tror fan jag blivit proffs på dessa stolar vid det här laget så mycket man kollat dom, frugan vill ha 2 av dessa i bion när det blir dags så tänkte vi köper 1 nu iaf och leker med undertiden.
Vart kan man hitta playseat evolution till det priset? 2856kr är ju ett riktigt bra pris.
Postad 01 January 2010 - 12:27
Ringde på den med men då var det endast stol, ingen ställning eller liknande.
Jaha det var därför den va så billig, bör nog ändå vara ett ok pris för själva sätet.
Postad 01 January 2010 - 12:33
då är det säkert ingen playseat
har sett flera annonser på blocket med typ stol som ligger på golvet
sådana finns på jysk som kostar ca800kr om jag inte mins fel
och en sådan kan man knappt jämföra med en playseat
Nopps, det var ingen jyskstol.
Postad 01 January 2010 - 22:37
Vart kan man hitta playseat evolution till det priset? 2856kr är ju ett riktigt bra pris.
på playseats hemsida kostar en evolution 349euro
http://www.playseat....-evolution.html
Postad 22 August 2011 - 22:00
Men jag undrar lite ang modellerna och möjligheten att justera vinkeln på ratten
På Evolution sitter det en skruv under plattan för ratten där man verkar kunna justera vinkeln.
http://playseat.com/...seat-black.html
Medans på den nyare Wrcmodellen tror jag det inte går. Är det nån som lite vägledning ang dessa 2 stolar och vilken man ska välja osv? Priset spelar ingen roll,utan jag vill ha den som ger bästa känslan
http://playseat.com/...yseats-wrc.html
Postad 27 September 2011 - 18:56
Ingen som har nån synpunkt?
Jag tror inte att man kan justera vinkeln på någon av modellerna men ska inte svära, själv har jag ett playseat gt som har den nya modellens fäste för ratten. Jag tyckte denna modell var självklar eftersom att man kommer åt pedalerna bättre när inte rattstaget sitter lika långt fram...
Du kan kika i mitt galleri om du inte vet vilken modell jag menar...
mvh. Henke
Edit: Såg vid närmare titt nu att det finns en justerings skruv på evo modellens stol, det finns inte inte på den andra modellen som jag har... (Men har aldrig känt ett behov av det..)
Redigerat av HK-Henke, 27 September 2011 - 19:00.
Postad 06 November 2012 - 11:15
Nån som testat denna? Verkar vara vettigt pris tycker jag.
Postad 07 November 2012 - 12:27
Ingen köper väl en WRC för designen. Är det bara jag som finner den lite kinky?
För att inte tala om marknadsföringen
*används av alla professionella WRC förare....... suck
Redigerat av oqvist, 07 November 2012 - 12:28.
Postad 12 November 2012 - 23:35
http://www.obutto.com/gallery.html
Priser osv finns på hemsidan.
Postad 13 November 2012 - 21:56
Tippsar bara att CDON har halva priset på Playsetas Evolution, 1969:-
Både svart/silver och vit/silver
/Roger
Postad 16 December 2012 - 12:54
Kostnad 1000:- med stolen och allt material

Postad 06 January 2013 - 15:12
Men skulle vilja ha ett table clamp v2 istället, någon här som sitter på ett sånt och vill byta med en mellanskillnad på 3000kr?
Finns i Kristianstad!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
77 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?