Skickat 05 april 2008 - 23:21
Helt grymt bra jobbat!
Jag minns när jag för bara ett par år sen skulle pris söka en produkt, hos ett ej namngivet företag här nu! men det började dyka upp anvisningar på mina googel sökningar till , en konkurrent jag reagerade med viss skepsis, Vad är detta nu, men insåg att detta företag hade fattat hur google fungerade och var smartare på att hantera dessa sökningar, men det tog ett tag innan jag insåg att de var inte bara där, som de var smartare.
Att på så snabb tid göra sig till Sveriges i särklass bästa Community och Prisjagare är värt all beröm
Verkligen bra Jobbat
Jag minns när jag för bara ett par år sen skulle pris söka en produkt, hos ett ej namngivet företag här nu! men det började dyka upp anvisningar på mina googel sökningar till , en konkurrent jag reagerade med viss skepsis, Vad är detta nu, men insåg att detta företag hade fattat hur google fungerade och var smartare på att hantera dessa sökningar, men det tog ett tag innan jag insåg att de var inte bara där, som de var smartare.
Att på så snabb tid göra sig till Sveriges i särklass bästa Community och Prisjagare är värt all beröm
Verkligen bra Jobbat
Skickat 06 april 2008 - 00:56
Grattis !
Då har ni gått om slaktaren och det lokala kondiset
Ah .. bara skojar med er ... Med vetskapen om att det finns många bra företag
i Ängelholm så är det en fin skalp ni tagit.
Kan bara instämma .. Heja Rögle
Ser fram emot att se Prisjakt.se eller minhembio.com på Röglespelarnas ryggar nästa säsong ..
Maveric
Då har ni gått om slaktaren och det lokala kondiset
Ah .. bara skojar med er ... Med vetskapen om att det finns många bra företag
i Ängelholm så är det en fin skalp ni tagit.
Kan bara instämma .. Heja Rögle
Ser fram emot att se Prisjakt.se eller minhembio.com på Röglespelarnas ryggar nästa säsong ..
Maveric
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
162 bilder
60 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler