http://www.apple.com...ippers/trailer/
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 07 April 2008 - 09:03
Hehe... måste ju bara starta en tråd pga handling och castningen i denna film: Robert Englund och Jenna Jameson. Detta måste ju vara årets kalkon eller är det ett mästerverk!?!?
http://www.apple.com...ippers/trailer/
Postad 07 April 2008 - 13:47
Detta kommer ju bli ett MÅSTE att se.. Och inte för att jag tror att det kommer vara en hit.. haha..
Tog mig inom IMDB.. Den är klassad som komedi.. haha.. Tur är väl det.. Postad 07 April 2008 - 15:42
Någon gång ska vara först.. Och ska hon vara påklädd hela filmen genom så är risken stor för flopp..
Postad 07 April 2008 - 15:43
OM hon kommer vara påklädd.... det är en ack så viktig detalj...!! Vi får väl se och hoppas på det bästa framöver...
Postad 07 April 2008 - 23:28
Känns som ett perfekt bevis på att Robert Rodriguez och Tarantino verkligen har begåvning – det här verkar bara pinsamt...
Postad 03 May 2008 - 18:45
Har precis kollat igenom denna rulle och om jag säger att det INTE var ett mästerverk....så får ni gissa resten själva...!! Bokstaven som kommer efter A dök upp i huvudet ungefär varannan sekund. Inte ens en väldigt lättklädd Jenna dansandes runt en påle får mig att se den här igen...! Postad 04 May 2008 - 16:02
hahaha ja det kan ja tänka mig,det räckte att du såg den åt mig Postad 04 May 2008 - 18:47
Den verkar ju vara helt underbar om man ser till B-filmskategorin!
Ett klart måste för mig att se. Älskar filmer som inte tar sig själv på för stort allvar. Postad 05 May 2008 - 11:33
Litar inte på dig Hylle... detta måste vara ett mästerverk! Säkert helt underbar!
Postad 09 May 2008 - 13:03
Såg lite av detta mästerverk igår, nog var den sevärd, men inte mycket mer, kanske inte årets bästa men långt ifrån den sämsta!
Postad 13 May 2008 - 11:35
Denna rulle verkar ju helt underbar om man kollar på trailern.
får ta och kolla in den sedan när den släpps (eller har den släppts redan, såg att folk sett den redan?) Filmaffischen är ivf en klar 10poängare. grymt snygg! Postad 13 May 2008 - 19:39
Vi var ett gäng hos en polare och drack en massa bärs, filmen var på som bakgrundsunderhållning, det är nog så den här filmen gör sig som bäst
Postad 15 October 2008 - 09:15
Det här va nåt man verkligen inte ser varje dag. Blev ändå överraskad, det va bättre än jag trodde.
Har man inget intresse av att se fräscha brudar som stippar då är inte den här filmen speciellt lämplig. Skulle gissa på att halva filmen eller mer så är det enda man får se brudar som strippar. Och att få se Jenna i HD, bara det är värt pengarna. Blu-ray och unrated är det som gäller om man har tänkt se denna film, då får man se allt, och då menar jag verkligen allt. Att zombies pratar har jag nog aldrig varit med om förut, det kändes lite märkligt i början men filmen är ju inte direkt gjord för att verka seriös så det fungerade hyfsat det också. Effekterna är det inget fel på heller, riktigt bra. Det är värt ett extra garv bara för att dom idiotförklarar G. Bush, bra jobbat. Postad 15 October 2008 - 21:20 Du ska se "Fido". Där pratar de (simpelt), är husdjur och människorna är t o m ihop med dem Postad 16 October 2008 - 14:14
Jag gillar zombierullar men denna var precis kass! Snabbspolade igenom skiten...
Tror dock att jag kommer att köpa den, p.g.a. titeln, när den reas ut. Redigerat av Unregistered4a9b099f, 16 October 2008 - 14:14. Postad 17 October 2008 - 16:13
Har bara sett början av filmen och det var svårt att hålla sig för skratt. Dialogen är ju bara för härlig......
Ett gäng tuffa "elitsoldater" skall börja jaga Zombie´s..... - Major thank God you're here. - We're the best of the best - We drink napalm and piss fire! - Nothing like a good challenge.... - We improve and adapt sir! - Lt. Ryker here killed S a t a n himself with a sharp stick! - Good work soldier! - Just doing my duty sir! - Fall out you maggots! - On the double, let's go, move it! - On the double dirtbags, today is a good day to die.... -Welcome to the best of the best, son. Ja såhär håller det på. En dialog fylld av klicheér. Redigerat av Unregisteredbcf42efe, 17 October 2008 - 16:22. Postad 24 August 2009 - 19:52
Såg den alldelses nyss. Tycker den var klockren! Blir att beställa på en gång!
Betyg 5+ av 5 Tycker Robert Englunds roll var så underbar. Vill inte avslöja något i filmen men ni som sett den vet nog vad jag menar när jag skrattade så jag höll på att ramla ur stolen, när biljardbollarna dök upp. // Sat Redigerat av Satsvear, 24 August 2009 - 19:54. Postad 25 August 2009 - 00:47
Jag skulle kunna tänka mig att köpa denna filmen enbart för att den var så kopiöst dålig.
Den är långt ifrån en bra komedi eller nåt annat tyvärr. Men dock kan den säkert bli kult framöver. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |