Postad 08 April 2008 - 18:58
Var kan man köpa- Hdtv calibration wizard? samt är det någon som vet om den är nåt att ha?
Postad 08 April 2008 - 22:29
Var kan man köpa- Hdtv calibration wizard? samt är det någon som vet om den är nåt att ha?
Nej, den är tyvärr ingenting att ha... Köp istället HD Basics, den är bättre på alla sätt och vis
mvh
/Pär
Postad 09 April 2008 - 06:08
Såg att Monster Cable (??) i sammarbete med ISF har tagit fram en kalibreringsskiva, men jag har ingen aning om kvaliteten eller om det är något att ha? Perra - har du kollat?
Postad 09 April 2008 - 07:01
Såg att Monster Cable (??) i sammarbete med ISF har tagit fram en kalibreringsskiva, men jag har ingen aning om kvaliteten eller om det är något att ha? Perra - har du kollat?
Har kollat (det var ju den som det frågades om!?!) och har den själv, och den är kass IMO...
Visst har den har ett intressant sätt att visa svart/vit detalj eftersom man använder "vanliga" bilder, men för korrekt inställning så är den inte i närheten av DVE/HD Basics...
mvh
/Pär
PS: Jag har i princip samtliga kända skivor på marknaden, en bra bit över 40st olika - och det är i princip endast DVE och HD Basics som är värda att ha IMO.
EDIT: Tillägg
Redigerat av Perra1, 09 April 2008 - 07:03.
Postad 09 April 2008 - 09:45
Haha - jag som är blind och inte läser hela inlägg - inte lätt när man måste läsa ALLT 
Får bli att handla någon av de rekommenderade då.
Får bli att handla någon av de rekommenderade då.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?