Kommentarer till Liiitet Vardagsrum, B&W XT4 & Co. av hampestampe
Startad av
hampestampe, apr 09 2008 12:32
72 svar i tråden
Skickat 06 maj 2008 - 09:42
Gillar verkligen din setup, dessutom bra val av högtalare för en komplicerad placeringsyta.
Du har väl fått en ny PV1:a på garantin eller? Är det inte den nya som är med på sista bilden?
Ska själv skaffa en "subba" snart hade jag tänkt, men har inte bestämt mig för vad riktigt än...
Du har väl fått en ny PV1:a på garantin eller? Är det inte den nya som är med på sista bilden?
Ska själv skaffa en "subba" snart hade jag tänkt, men har inte bestämt mig för vad riktigt än...
Det här inlägget har ändrats av Justice 06 maj 2008 - 09:44
Skickat 01 december 2009 - 12:55
Det där var en rejäl "bandmask", det:) Det är första gången som man skulle vilja ha en "bandmask", bara så där.
Färgen är så j-la vacker på dessa kablar, det måste jag bara få säga.
Läcker och välljudande anläggning i övrigt också, de där B&W:na är grymt snygga och det där med separat D/A omvandlare verkar ju vara riktigt bra.
Färgen är så j-la vacker på dessa kablar, det måste jag bara få säga.
Läcker och välljudande anläggning i övrigt också, de där B&W:na är grymt snygga och det där med separat D/A omvandlare verkar ju vara riktigt bra.
Skickat 02 april 2012 - 19:00
@Gubbas83 jo jag uppgraderat mig lite. Det fina med att gå från ett par dali cocept 6 till ett par B&W XT4 och sedan till de här 802d är ju att jag aldrig behöver fundera över placeboeffekten. Femfaldigar man budgeten på högtalare vid varje uppgradering så blir det oftast odiskutabelt bättre. Jag känner dock att jag femfaldigat högtalarbudgeten för sista gången nu... ;-)
Skickat 02 april 2012 - 19:15
Hej!
Tänk på att prylarna suger in luften på sidorna och blåser ut dom på ovansidan. Livslängden blir avsevärt mycket kortare om man täpper till ventilations hålen men iom att du kör med en fläkt så hjälper det väl en aning
Betyget blir ändå 10p
Mvh
Tänk på att prylarna suger in luften på sidorna och blåser ut dom på ovansidan. Livslängden blir avsevärt mycket kortare om man täpper till ventilations hålen men iom att du kör med en fläkt så hjälper det väl en aning
Mvh
Det här inlägget har ändrats av Avregistrerad1043 02 april 2012 - 19:19
Skickat 02 april 2012 - 19:33
@ Hifi_Perra
Jag menar att kylningen är fullt tillräcklig som det är med den aktiva lilla "microbrisen" som fläkten skapar. Jag kör bara en, istället för de 2 jag först köpte. Kör den bara på 7 V istället för 12 just för att den kyler tillräckligt. Krellen har inga ventilationshål på sidorna och inga flänsar heller för den delen. Bara hål på över och undersida i högra delen då det är där den utvecklar värme.
Jag menar att kylningen är fullt tillräcklig som det är med den aktiva lilla "microbrisen" som fläkten skapar. Jag kör bara en, istället för de 2 jag först köpte. Kör den bara på 7 V istället för 12 just för att den kyler tillräckligt. Krellen har inga ventilationshål på sidorna och inga flänsar heller för den delen. Bara hål på över och undersida i högra delen då det är där den utvecklar värme.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
84 bilder
2 annonser
111 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?