Nytt modem blir hemmets underhållningscentrum
Postad 11 April 2008 - 17:51
där har folk lite mer information, det verkar väl helt ok men pallar inte betala för det.
Postad 15 April 2008 - 18:37
Info kommer.
Postad 17 April 2008 - 18:59
Kom igen BBB jag vill ha trådlös iptv, inget annat...
Det finns sedan några månader, du kan beställa det från BBB, är adaptrar som dessa: http://www.ruckuswir...ucts/mediaflex/
Postad 19 April 2008 - 10:13
Postad 19 April 2008 - 18:07
Har nu haft modemet ett par dgr fungerar bra. Synd att modemet endast stödjer usb-hdd med FAT32.
Jag har modemet men lyckas inte komma åt den externa hårddisken(som jag precis formaterat till FAT32). Några tips om hur jag ska lyckas?
Postad 20 April 2008 - 09:44
Tryck egenskaper på thomson/trycker du på länken med ipnr där finns det alternativ, utdelning tror jag det heter skriver din arbetsgrupp i nätverket samt såskall du hitta hdd där Kan behöva starta om modemet efter inställningarna.Jag har modemet men lyckas inte komma åt den externa hårddisken(som jag precis formaterat till FAT32). Några tips om hur jag ska lyckas?
Sitter på jobbet hela dan annars kunde jag skickat screenshots, ring supporten lättast dem hjälpte mej.
Redigerat av Björnaskim, 20 April 2008 - 09:47.
Postad 20 April 2008 - 10:31
Tryck egenskaper på thomson/trycker du på länken med ipnr där finns det alternativ, utdelning tror jag det heter skriver din arbetsgrupp i nätverket samt såskall du hitta hdd där Kan behöva starta om modemet efter inställningarna.
Sitter på jobbet hela dan annars kunde jag skickat screenshots, ring supporten lättast dem hjälpte mej.
Ok, allt sånt har jag gjort, lyckas hitta hårddisken via modemet men kan inte få tag i den i Vista. Vilket OS ha du föresten?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?