Det är bara att gratta då, alltid skönt när man får nya saker. Man får hoppas att du blir nöjd med den, efter de långa 2 månaderna
// Sat
Tack!

Visst är det så, alltid kul med nytt!
Gillar man Cerwin-vega ljudet så är en hemmabioanläggning med nämnda tillverkare ovärderiligt
Cerwin brukar ju även låta bra med Denon vad jag hört, dock föredrar Denon inte att spela alltför högt vad jag förstått. Men eftersom lasten blir relativt måttlig, även under högre pådrag eftersom den endast behöver driva center och sateliter så är det inga problem skulle jag tro 
Leker med tanken om att ställa upp mina Dynavoice finale 10 tower mot dina Cerwin-vega cls 12 
Jodå, det borde inte vara några problem. Det är ändå 100w per kanal och endast tre kanaler utav sju skall användas. Haha, visst hade varit intressant att höra skillnaderna faktiskt.

Vore det inte bättre att köpa förstärkaren när det är dags att använda den? På två månader kan det hända mycket 
För att jag precis sparade 1700:- så det gick inte att motstå plus att det är denon jag vill ha (alltså inget alls över huvudtaget kommer att hända på två månader

). Denon kommer inte att släppa nya recievrar antagligen förrens slutet på 2008/början på 2009.