Varför funkar inte Utorrent på min vista dator
Startad av
olf_89
, Apr 15 2008 14:27
7 svar till detta ämne
Postad 15 April 2008 - 14:27
Jag har köpt en Dell xpx, när jag ska sätta igång en nedladdning med u-torrent som jag gjort i alla år på min gamla XP dator, fungerar det inte. i börjarn fungerade det men då brukade det inte fungera att surfa. Men om jag startar U-torrent nu så burkar båda inte fungera, jag förstår inte var problemet är?. Jag har den senaste variationen av u-torrent också.
Postad 17 April 2008 - 17:50
Ful bug som uppträder på vissa burkar (så även min)...
Byt till Bittorrent, originalet till utorrent - det ser likadant ut men fungerar o surfa samtidigt.
http://www.bittorrent.com/download
Byt till Bittorrent, originalet till utorrent - det ser likadant ut men fungerar o surfa samtidigt.
http://www.bittorrent.com/download
Postad 17 April 2008 - 21:17
före det tycker jag du ska testa att högerklicka på utorrent.exe och välja "kör som administratör".
Postad 18 April 2008 - 10:10
Jag vet inte om detta hjälper, men det är kanske lönt installera Net Framework till Vista (OBS installera den svenska versionen - om nu ditt operativsystem är svenskt...).
Postad 18 April 2008 - 18:07
Glöm .NET för Vista, då detta har .NET 3.0 som en del av OS:et (.NET är bakåtkompatibelt och kan till skillnad från exvis JRE inte köras i helt separata installationer). Såvitt jag vet ;-)
Om det nu är en känd programbugg så är det väl bara att bita ihop och hitta ett annat alternativ?
Om det nu är en känd programbugg så är det väl bara att bita ihop och hitta ett annat alternativ?
Postad 18 April 2008 - 18:41
Lyssna på Maxxess nu 
Krångla inte till det för "olf_89" och ev. andra som stöter på buggen...
utorrent fungerar alltså utmärkt, men det går inte o surfa samtidigt.
Alternativet är då Bittorrent!
(utorrents fader/moder utan buggar, kanske någon funktion mindre?, ser preeeeeeecis likadant ut men det går att surfa samtidigt)
Krångla inte till det för "olf_89" och ev. andra som stöter på buggen...
utorrent fungerar alltså utmärkt, men det går inte o surfa samtidigt.
Alternativet är då Bittorrent!
(utorrents fader/moder utan buggar, kanske någon funktion mindre?, ser preeeeeeecis likadant ut men det går att surfa samtidigt)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?