Har haft ps2 innan så kan inget om xbox...
Postad 15 April 2008 - 18:48
jag har fått en xbox konsol av en kompis, nu när jag skulle sätta på den så lyser powerknappen rött och i mitten lyser den grönt..är det något fel eller ska det vara så? lyser så fast jag stoppar in spelen..
Postad 15 April 2008 - 18:56
RRoD?
http://en.wikipedia....hnical_problems
When a Microsoft Xbox 360 console experiences a "general hardware failure", three flashing red lights appear on the power switch's "Ring of Light" in the front of the console. This is commonly referred to as the "Red Ring of Death", or RROD for short.
http://en.wikipedia....hnical_problems
Postad 16 April 2008 - 06:30
orkade inte svara igår men eftersom ingen frågat om det idag heller så får jag försöka hjälpa.
Det var väl så att om en xbox är chippad eller att man fifflat med den på något sätt så kan det bli att det lyser rött fast det mesta fungerar ändå? (utom live mm)
Så det kan du kolla med kompisen
Det var väl så att om en xbox är chippad eller att man fifflat med den på något sätt så kan det bli att det lyser rött fast det mesta fungerar ändå? (utom live mm)
Så det kan du kolla med kompisen
Postad 16 April 2008 - 10:58
om det e den gamla xboxen o den e chippad så har jag för mig att det går o ställa in hur det ska lysa kan även få den att blinka.men som sagt det e ju evigheter sen man lekte med den gamla så jag kanske minns fel
Postad 16 April 2008 - 15:29
Kan vara att kablarna till adaptern sitter tokigt.
Hände så för mig en gång
Hände så för mig en gång
Postad 16 April 2008 - 19:01
Kan vara att kablarna till adaptern sitter tokigt.
Hände så för mig en gång
Tack, det var en kabel, ska iaf kolla ifall dom har pillat i den, men den verakr fungera bra nu :-)
tack alla för er hjälp *s*
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
34 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?