Har tänkt att bygga baslåda till min bil och tänkte väl att här är ju et perfekt ställe att få hjälp och tips på.
Baslådan ska ligga i utrymmet som nu används till reservhjulet och ambitionen är att det ska se istortsett original ut.
Mått och bilder kommer sedan...
Utrymmet är kvadratiskt och där i ligger det nu ett sådant därt löjligt rött reservhjul som jag tänkt att hyssta iväg. Har inte mätt utrymmet än men skulle väl tro att det är ungefär 200mm högt och sedan så brett att hjulet precis får plats. (Ska mäta ikväll)
Däri skulle jag vilja ha en 10" bas som är rapp men ändå har endel djup och som passar den här lilla volymen (25liter kanske). Har ingen aning om vad jag ska välja och skulle gärna vilja ha lite förslag.
Sedan ska jag byta ut original basarna som sitter bak i bilen och det är troligtvis 2st 8" basar (Ska fixa mått där också). Dom här skulle man ju kanske kunna använda lite som midbasar och fokusera på snabbhet. (lyssnar mest på hårdrock = dubbeltramp)
Till dessa 3 basar behöver jag då ett slutsteg.
Ljudet i övrigt i bilen är grymt bra men just nu helt baslöst...
Har ingen aning vilka högtalare, slutsteg eller märke jag ska välja och skulle gärna vilja att ni som kan sånt här kommer med förslag på vad som är bra och vad jag borde välja.
Tack på förhand!
Mer bilder/info och annat kommer när projektet fortlöper
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
123 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?