Postad 26 April 2008 - 12:46
Finns det nagra "pop up" tvbankar att fa tag pa i Sverige? Har hittat i USA men de kostar hur mycket som helst...
Postad 02 May 2008 - 15:00
http://www.popuptv.org/ For er som inte riktigt forstod vad jag menade...vill ha en san, men utan omaket att behova importera...
Postad 07 May 2008 - 17:31
Jag och min klasskompis har byggt en som projektarbete i skolan, som skall visas upp på onsdag. Vad vi skall göra med den efter vet vi inte funderar på att sälja den.! Så hör av dig om du är intresserad. kolla in den på https://www.minhembi...m/Ximon/125156/ .. Finns även film längst ner.. tar ca 14 sek att köra upp den.
Hör av dig om du är intresserad!
Hör av dig om du är intresserad!
Postad 07 May 2008 - 18:42
Paranoxx: Den var ju både snygg och funtionell, grattis till ett fint bygge.
Nu e bara att snickra ihop en hemsida och börja ta beställningar
Nu e bara att snickra ihop en hemsida och börja ta beställningar
Postad 07 May 2008 - 19:42
Tackar!
Haha det har inte varit lätt, så säljer vi den vi har och sedan idén isåfall, Vi har ju ritningarna!
Men roligt att du tycker om den!
Haha det har inte varit lätt, så säljer vi den vi har och sedan idén isåfall, Vi har ju ritningarna!
Men roligt att du tycker om den!
Postad 07 May 2008 - 21:12
Beror väl på vad du menar med dvärg tv!? Den klarar 37". 40" har vi inte mätt eller testat. Men ju större tv, desto större blir ju bänken. Vi ville ju inte ha för stor bänk heller.
Postad 11 May 2008 - 21:17
Lite skillnad i pris dock, den är nedsatt till 40 000, våran har inte kostat oss 7 000 ens..
Postad 03 March 2009 - 21:04
Detta är förmodligen den billigaste automatiska höj och sänkbara tv-hiss möbeln i Sverige.
Det är en tillverkare i Sverige som säljer pop up tv möbel. Se mer på www.partsofsweden.se
Håll till godo Cheers!
Det är en tillverkare i Sverige som säljer pop up tv möbel. Se mer på www.partsofsweden.se
Håll till godo Cheers!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?