Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vill ha mer färg i lägenheten! Tips?

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 May 2008 - 08:10

maxtax
  • maxtax
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Ja, kanske lite dumt formulerad rubrik, men jag vill ha mer färg i lägenheten.

För tillfället så går lägenheten mest i svart och vitt. Efter att ha varit på Ikea i helgen och köpt ett par färgglada (läs inte skrikiga färger, utan ganska diskreta men ändå sådär lagom varma) blomkrukor och blommor så kände jag genast att det gav ett varmare intryck av lägenheten.

Nu undrar jag vad mer för saker man kan införskaffa för att få ett varmare och skönare hem :) Alla tips är intressanta.

Mvh Max

Postad 05 May 2008 - 08:23

unik
  • unik
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Har också haft den känslan att det kan bli för stelt, har rätt mycket svart och vitt men har börjat ändra på det lite.
Har dock de flesta möbler i ek vilket jag tycker ger en värmare känsla än ex vitmålat.

Gjorde ett oväntat inköp på Ikea för någon vecka sen, jag köpte en trasmatta o slängde ut i lägenheten. Den var inte skrikig utan var den med lite åt det gråskaliga hållet med lite färgklickar.
Den gav en härlig, lite gammaldags känsla gentemot det andra som är lite stelare. Gillade det skarpt så köte en till :)

Tror det blir för stelt ibland, speciellt gentemot 80-90 talet.

Edit: Inte lönt att kika i galleriet för insikt, det är sen stenåldern... bor i ny lägenhet med, måste ta och uppdatera =)

Redigerat av unik, 05 May 2008 - 08:26.

Postad 05 May 2008 - 09:46

maxtax
  • maxtax
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

Har också haft den känslan att det kan bli för stelt, har rätt mycket svart och vitt men har börjat ändra på det lite.
Har dock de flesta möbler i ek vilket jag tycker ger en värmare känsla än ex vitmålat.

Gjorde ett oväntat inköp på Ikea för någon vecka sen, jag köpte en trasmatta o slängde ut i lägenheten. Den var inte skrikig utan var den med lite åt det gråskaliga hållet med lite färgklickar.
Den gav en härlig, lite gammaldags känsla gentemot det andra som är lite stelare. Gillade det skarpt så köte en till :)

Tror det blir för stelt ibland, speciellt gentemot 80-90 talet.

Edit: Inte lönt att kika i galleriet för insikt, det är sen stenåldern... bor i ny lägenhet med, måste ta och uppdatera =)

Jag känner faktiskt igen mig. Det känns nästan som att impulsköpen är de som blir lite mer färgglada.. materialmässigt :lol: Konstigt det där.

Hittade en alldeles randig matta på Ikea som var i massa glada färger, sen om man ändå kunde hitta en matchande tavla.. hm, ja, det där kan nog bli bra :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.