Jag har nu spelat på min betanyckel i typ 3-4 veckor och tycker helt tvärtom! Visst det är ju inte som att spela BF2 eller nåt annat riktigt spel med vass grafik och avancerade funktioner etc. Men det är ju faktiskt ett simplifierat webonlinespel som dessutom är gratis så det är ju inte mer än vad man varken har blivit lovad eller hade förväntat sig.
Det är just det jag tycker som lyckats väldigt bra med, dvs den enkla men trots det snygga grafiken som känns väldigt polerad fast åt det tecknade hållet. Men det är ju också ett medvetet val. Tycker humorn i allt från spelljud, uststyrslar på gubbarna och allt därikring är det som gör det så underhållande. Inte i alla spel man kan få möta en enögd nazi-tysk iförd enbart kallingar och papegoja på axeln
Jag är nu level 14 på min Gunner-karaktär och har jättekul varje gång jag spelar. Enda jag saknar just nu är lite fler banor och några utökade funktioner för att söka servrar men som lär komma till skarp version.
Men för det som väntat sig ett high-tech BF3 i webversion har nog missat hela poängen och lär bli besvikna.
Själv tycker jag dom satt huvet på spiken inom det koncept dom utlovat!
Redigerat av masse70, 29 April 2009 - 10:59.