Postad 13 May 2008 - 22:04
Se befintlig tråd... https://www.minhembi...howtopic=143818
Postad 14 May 2008 - 10:35
Återigen en dålig svensk titel. Behåll originalnamnet för filmer som inte dubbas är min mening!
Postad 14 May 2008 - 12:43
Ja vad trevligt att Indiana Jones & kristalldödskallens rike med huvudrollsinnehavaren Harry Volvo nu äntligen kommer till sverige ;-)
För övrigt håller jag med Zeatrix helt och fullt, betalar vi verkligen folk för att göra dessa korkade och fullständigt onödiga översättningar???
För övrigt håller jag med Zeatrix helt och fullt, betalar vi verkligen folk för att göra dessa korkade och fullständigt onödiga översättningar???
Postad 14 May 2008 - 13:49
Återstår att se om det blir uppföljare efter denna också, oehört nyfiken på hur denna kommer att mottas av bio publiken världen över, tänkte att stjärnornas krigs 'prequels' inte var riktigt vad jag väntade mig, men jag håller tummarna för denna.
Postad 14 May 2008 - 15:09
Kristalldödskallen kommer från en av de bästa Fantomen-serier som skrivits.
Ser precis ut som den gjorde i tidningen när jag läste den (säkert 10 år sedan) och den glömmer man inte! "Knyckt" lite där alltså....
Ser precis ut som den gjorde i tidningen när jag läste den (säkert 10 år sedan) och den glömmer man inte! "Knyckt" lite där alltså....
Postad 14 May 2008 - 19:38
Har man längtat eller.......
Indy 1 är ju klockren, Indy 2 tyckte jag var rätt kass, Indy 3 återigen en riktigt bra film, så man får verkligen hoppas att trenden INTE återupprepar sig. Men var det inte så att den blev försenad för att man tyckte det första manus-utkasstet var för kasst (hehe, vitsigt) så man skrev om det ?
Indy 1 är ju klockren, Indy 2 tyckte jag var rätt kass, Indy 3 återigen en riktigt bra film, så man får verkligen hoppas att trenden INTE återupprepar sig. Men var det inte så att den blev försenad för att man tyckte det första manus-utkasstet var för kasst (hehe, vitsigt) så man skrev om det ?
Postad 15 May 2008 - 08:14
Tja, Sean Connery tackade nej som pappa Jones i den här filmen och då tog men helt sonika en annan skådespelare. Det är för mig ett säkert tecken på en rejäl nerförsbacke. Då borde men skrivit bort hans roll istället. Men förövrigt vad jag har sett i trailerväg så verkar det vara en skön Indyfilm.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?